F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2013
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Korei Południowej
GP Japonii
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2013
Klasyfikacje generalne 2013
Statystyki z sezonu 2013

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Monza.
Gran Premio Santander d'Italia 20138 wrze?nia
Autodromo Nazionale di Monza
Długość toru: 5,793 km
Liczba okrążeń: 53
Pełny dystans: 306,720 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:19,525 - Q1, Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:21,046 - Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
247,586 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2003
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 1  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.10Lewis HamiltonMercedes F1 W041:25,565--24
2.3Fernando AlonsoFerrari F1381:25,6000,0350,03525
3.9Nico RosbergMercedes F1 W041:25,7040,1390,10425
4.1Sebastian VettelRed Bull RB91:25,7530,1880,04926
5.7Kimi RaikkonenLotus E211:25,9410,3760,18822
6.6Sergio PerezMcLaren MP4-281:26,0070,4420,06624
7.5Jenson ButtonMcLaren MP4-281:26,0350,4700,02823
8.2Mark WebberRed Bull RB91:26,1030,5380,06827
9.16Pastor MaldonadoWilliams FW351:26,1490,5840,04621
10.18Jean-Eric VergneToro Rosso STR81:26,1550,5900,00625
11.12Esteban GutierrezSauber C321:26,1940,6290,03925
12.8Romain GrosjeanLotus E211:26,2950,7300,10123
13.19Daniel RicciardoToro Rosso STR81:26,3870,8220,09221
14.4Felipe MassaFerrari F1381:26,4490,8840,06216
15.14Paul di RestaForce India VJM061:26,5941,0290,14513
16.17Valtteri BottasWilliams FW351:26,8021,2370,20821
17.15James CaladoForce India VJM061:27,0411,4760,23924
18.11Nico HulkenbergSauber C321:27,2241,6590,18316
19.20Charles PicCaterham CT031:27,8182,2530,59424
20.23Max ChiltonMarussia MR021:27,8692,3040,05120
21.21Heikki KovalainenCaterham CT031:28,1922,6270,32321
22.22Rodolfo GonzalezMarussia MR021:29,5263,9611,33426
107% najlepszego czasu: 1:31,555

Monza w tym roku przywitała wszystkich słoneczną i ciepłą pogodą. Ta ostatnia runda europejska cieszyła się również ogromnym zainteresowaniem kibiców, którzy tłumnie zmierzali na legendarny tor położony w parku pod Mediolanem.

Przebieg pierwszego treningu rozpoczął się standardowo, cała stawka wyjechała na okrążenia instalacyjne, po czym zawodnicy schowali się w garażu. Pierwszym zawodnikiem, który zdecydował się na wykręcenie czasu okrążenia był Gonzalez, ale pierwsze czasy nie były w żaden sposób reprezentatywne, gdyż Rodolfo dopiero zapoznawał się z torem.

Button w swoim McLarenie również wykręcił czas i przejechał kółko w 1:29,494. Dla ekipy z Woking to ważne Grand Prix gdyż celebruje we Włoszech 50-lecie powstania. Tymczasem Anglik szybko się poprawił na 1:27,715.

Czas Buttona poprawił jego partner, Perez i meldował się na czele tabeli z wynikiem 1:26,007, jednak po kolejnych kilkunastu minutach na torze pojawiła się niemal cała stawka i rozpoczęła swoje pierwsze typowe przejazdy.

Kolejne przejazdy przyniosły przetasownia na pozycji lidera, którą obejmowali kolejno Vettel, Alonso i Hamilton. Anglik swój czas wykręcił na 33 minuty przed końcem treningu i legitymował się wynikiem 1:25,565. Alonso starał się odpowiedzieć, ale słabszy ostatni sektor nie pozwolił mu na wyprzedzenie kierowcy Mercedesa, choć różnica była minimalna.

Im bliżej końca treningu, tym czasy oczywiście były gorsze, ze względu na dostępność kompletów opon na tą sesję. Jednak układ stawki zapowiadał walkę wśród tych samych zawodników, co w poprzednich rundach, najważniejszą kwestią będzie jak najlepsze ustawienie bolidu.

Z naszej strony miło jest nam przekazać, iż z Grand Prix Włoch możecie liczyć na najciekawsze i najświeższe wiadomości, gdyż w padoku Formuły 1 mamy swojego wysłannika – Pawła Zająca, który będzie was informował o wszystkim co istotne! Zapraszamy do śledzenia relacji na łamach Wyprzedź Mnie!


Pogoda na koniec sesji
Temperatura toru: 30°C
Temperatura powietrza: 28°C
Prędkość wiatru: 0,8 m/s
Wilgotność powietrza: 43%
Sucho

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
dancom, 06.09.2013 12:56[!]
Massa cóś słabiutko.
PS: Czy "Zając" będzie uciekał przed bolidami, czy rzucał się kierowcom do krtani? ;)
katinka, 06.09.2013 14:02[!]
Nie wiadomo jakie kto miał programy, ale niezły ścisk w czołówce, zapowiadają się na jutro ciekawe kwalifikacje. Oby nowy pakiet Mercedesa na Monzę zadziałał.
Simi, 06.09.2013 14:22[!]
@katinka
Według mnie zadziała ;)
Myślę, że Lewis ma duże szanse na bycie wygwizdanym przez Tifosi jak przed rokiem :D
Sam przyznawał, że chciałby to przeżyć, bo oznaczać to będzie, że zwyciężył :)
Zajkos, 06.09.2013 14:38[!]
Ojej Goznalez ostatni :P Nie oglądałem pierwszego treningu ale Calado mnie trochę rozczarował ale i tak trzymam za niego kciuki! ;)
Kamikadze2000, 06.09.2013 14:40[!]
Na Hungaro wygrał drugi raz z rzędu, więc złamał mit. ;) Na tym torze jednak będzie mu dużo ciężej, niż na Węgrzech. Zobaczymy. ;) Póki co to tylko pojedyncze kółko, na których Merc ma zdecydowanie najlepszy pakiet. Wyścig to inna bajka. ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca