|
|
|
|
|
|
Gran Premio Santander d'Italia 2013 | 8 wrze?nia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:19,525 - Q1, Juan Pablo Montoya (Williams), 2004 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:21,046 - Rubens Barrichello (Ferrari), 2004 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 247,586 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2003 |
| |
Opony użyte w wyścigu [ T- | T+ ]
|
| | | | | P. | Kierowca | Start | Zmiana 1 | Zmiana 2 | Suma wizyt w boksach | | |
|
1. | Vettel | Pu | Tn (23) | | 1 | | |
2. | Alonso | Pu | Tn (27) | | 1 | | |
3. | Webber | Pu | Tn (23) | | 1 | | |
4. | Massa | Pu | Tn (24) | | 1 | | |
5. | Hülkenberg | Pu | Tn (24) | | 1 | | |
6. | Rosberg | Pu | Tn (26) | | 1 | | |
7. | Ricciardo | Pu | Tn (22) | | 1 | | |
8. | Grosjean | Pn | Tn (20) | | 1 | | |
9. | Hamilton | Tn | Pn (13) | Pu (38) | 2 | | |
10. | Button | Pu | Tn (21) | | 1 | | |
11. | Räikkönen | Tn | Pn (1) | Pu (30) | 2 | | |
12. | Perez | Pu | Tn (22) | | 1 | | |
13. | Gutierrez | Tn | Pn (27) | | 1 | | |
14. | Maldonado | Pn | Tn (24) | | 1 | | |
15. | Bottas | Pn | Tn (25) | | 1 | | |
16. | Sutil | Pu | Tn (24) | | 1 | | |
17. | Pic | Pn | Tn (17) | Tn (38) | 2 | | |
18. | van der Garde | Pn | Tn (18) | Tn (39) | 2 | | |
19. | Bianchi | Pn | Tn (22) | | 1 | | |
20. | Chilton | Pn | Tn (23) | | 1 | | |
|
Niesklasyfikowani | |
| Vergne | | | | 0 | | |
| di Resta | | | | 0 | | |
| |
|
|
W pierwszej kolumnie podana jest mieszanka, na której kierowca rozpoczął wyścig, w ostatniej całkowita liczba pit stopów.
P = Pośrednia mieszanka
T = Twarda mieszanka
N = Nowy komplet
U = Używany komplet
Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „Pół godziny przed wyścigiem spadł drobny deszcz, więc niektórzy kierowcy wyjechali na pola startowe na przejściowych oponach Cinturato „zielonych”. Opady jednak ustąpiły i większość zawodników wystartowała na pośredniej mieszance. Strategia jednego postoju była oczywista, degradacji praktycznie nie było i wiele samochodów uzyskało najlepsze czasy okrążeń w końcówce. Taktyka jak zawsze mogła zależeć od wielu czynników, ale w suchych warunkach decyzja Vettela o starcie na pośredniej mieszance i jednym zjeździe po twarde opony okazała się zwycięska. Monza to poważny test dla opon: ich wierzchnia warstwa na wyjściu z szykany La Roggia rozgrzewa się do 130 stopni Celsjusza, ale ogumienie dobrze sobie poradziło z wyzwaniami podczas tego weekendu. Chciałbym podziękować wszystkim kibicom obecnym na torze – jak zwykle atmosfera była elektryzująca i jesteśmy bardzo dumni z tego, że jest to nasz domowy wyścig”.
| |
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|