F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2013
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Korei Południowej
GP Japonii
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2013
Klasyfikacje generalne 2013
Statystyki z sezonu 2013

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Marina Bay.
SingTel Singapore Grand Prix 201322 wrze?nia
Marina Bay Street Circuit
Długość toru: 5,065 km
Liczba okrążeń: 61
Pełny dystans: 308,828 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
-
Najszybsze okrążenie wyścigu:
-
Największa średnia prędkość wyścigu:
-
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Opony użyte w wyścigu  [  T-  |  T+  ]
P.Kierowca Start Zmiana 1 Zmiana 2 Zmiana 3 Zmiana 4 Suma wizyt w boksach  
1.Vettel SMu Pn (17) SMn (44)   2  
2.Alonso SMu Pn (14) Pu (25)   2  
3.Räikkönen SMu SMn (10) Pn (25)   2  
4.Rosberg SMu Pn (15) Pn (41)   2  
5.Hamilton SMu Pn (15) Pu (43)   2  
6.Massa SMu Pn (12) SMu (25) Pu (42)  3  
7.Button SMu SMu (13) Pn (25)   2  
8.Perez SMn SMu (14) Pn (25)   2  
9.Hülkenberg SMu SMu (13) Pn (25)   2  
10.Sutil SMu (12) SMu (25) SMu (40)    
11.Maldonado SMn SMn (16) Pn (25) SMu (41)  3  
12.Gutierrez SMu SMu (11) Pn (25)   2  
13.Bottas SMn SMu (13) Pn (24) SMu (42)  3  
14.Vergne SMu Pn (11) Pn (24) SMn (39)  3  
15.Webber SMu Pn (13) Pu (40)   2  
16.van der Garde SMn Pn (13) Pn (26) Pn (42)  3  
17.Chilton SMu SMn (11) Pn (24) Pn (41)  3  
18.Bianchi SMu SMn (10) SMu (11) Pn (23) Pn (40) 4  
19.Pic SMn Pn (11) Pn (25) SMu (54)  3  
20.di Resta SMn SMn (20) Pn (42)   2  
Niesklasyfikowani
Grosjean SMu SMu (15) Pu (25) Pu (33)  3  
Ricciardo SMu Pn (15)    1  
W pierwszej kolumnie podana jest mieszanka, na której kierowca rozpoczął wyścig, w ostatniej całkowita liczba pit stopów.
P = Pośrednia mieszanka
SM = Supermiękka mieszanka
N = Nowy komplet
U = Używany komplet


Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „Czynnikiem ograniczającym osiągi opon była dzisiaj degradacja termiczna, a nie samo zużycie. Wyścig w Singapurze okazał się tak wymagający, jak się tego spodziewano. Obie mieszanki, zwłaszcza supermiękka, były bardzo wytrzymałe i zapewniały dobre osiągi – ich dobór na ten wyścig był zatem najbardziej odpowiedni. Jedną z poważniejszych komplikacji był fakt, że taktyka wyścigowa musiała być elastyczna i trzeba było wziąć pod uwagę długość wyścigu oraz ryzyko neutralizacji. Interwencja samochodu bezpieczeństwa sprawiła, że zawody ponownie trwały pełne dwie godziny. Neutralizacja namieszała w stawce i o ile Vettel jechał w swojej lidze, o tyle za nim toczyła się zacięta rywalizacja taktyczna o pozostałe miejsca na podium. Końcówka wyścigu była pełna akcji, różne podejście do strategii zaowocowało ostrą walką o punkty, a także kilkoma manewrami wyprzedzania na torze, na którym przeprowadzenie skutecznego ataku z reguły nie jest łatwe”.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca