|
|
|
|
|
|
SingTel Singapore Grand Prix 2013 | 22 wrze?nia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: - |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: - |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: - |
| |
Opony użyte w wyścigu [ T- | T+ ]
|
| | | | | P. | Kierowca | Start | Zmiana 1 | Zmiana 2 | Zmiana 3 | Zmiana 4 | Suma wizyt w boksach | | |
|
1. | Vettel | SMu | Pn (17) | SMn (44) | | | 2 | | |
2. | Alonso | SMu | Pn (14) | Pu (25) | | | 2 | | |
3. | Räikkönen | SMu | SMn (10) | Pn (25) | | | 2 | | |
4. | Rosberg | SMu | Pn (15) | Pn (41) | | | 2 | | |
5. | Hamilton | SMu | Pn (15) | Pu (43) | | | 2 | | |
6. | Massa | SMu | Pn (12) | SMu (25) | Pu (42) | | 3 | | |
7. | Button | SMu | SMu (13) | Pn (25) | | | 2 | | |
8. | Perez | SMn | SMu (14) | Pn (25) | | | 2 | | |
9. | Hülkenberg | SMu | SMu (13) | Pn (25) | | | 2 | | |
10. | Sutil | SMu (12) | SMu (25) | SMu (40) | | 3 | | | |
11. | Maldonado | SMn | SMn (16) | Pn (25) | SMu (41) | | 3 | | |
12. | Gutierrez | SMu | SMu (11) | Pn (25) | | | 2 | | |
13. | Bottas | SMn | SMu (13) | Pn (24) | SMu (42) | | 3 | | |
14. | Vergne | SMu | Pn (11) | Pn (24) | SMn (39) | | 3 | | |
15. | Webber | SMu | Pn (13) | Pu (40) | | | 2 | | |
16. | van der Garde | SMn | Pn (13) | Pn (26) | Pn (42) | | 3 | | |
17. | Chilton | SMu | SMn (11) | Pn (24) | Pn (41) | | 3 | | |
18. | Bianchi | SMu | SMn (10) | SMu (11) | Pn (23) | Pn (40) | 4 | | |
19. | Pic | SMn | Pn (11) | Pn (25) | SMu (54) | | 3 | | |
20. | di Resta | SMn | SMn (20) | Pn (42) | | | 2 | | |
|
Niesklasyfikowani | |
| Grosjean | SMu | SMu (15) | Pu (25) | Pu (33) | | 3 | | |
| Ricciardo | SMu | Pn (15) | | | | 1 | | |
| |
|
|
W pierwszej kolumnie podana jest mieszanka, na której kierowca rozpoczął wyścig, w ostatniej całkowita liczba pit stopów.
P = Pośrednia mieszanka
SM = Supermiękka mieszanka
N = Nowy komplet
U = Używany komplet
Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „Czynnikiem ograniczającym osiągi opon była dzisiaj degradacja termiczna, a nie samo zużycie. Wyścig w Singapurze okazał się tak wymagający, jak się tego spodziewano. Obie mieszanki, zwłaszcza supermiękka, były bardzo wytrzymałe i zapewniały dobre osiągi – ich dobór na ten wyścig był zatem najbardziej odpowiedni. Jedną z poważniejszych komplikacji był fakt, że taktyka wyścigowa musiała być elastyczna i trzeba było wziąć pod uwagę długość wyścigu oraz ryzyko neutralizacji. Interwencja samochodu bezpieczeństwa sprawiła, że zawody ponownie trwały pełne dwie godziny. Neutralizacja namieszała w stawce i o ile Vettel jechał w swojej lidze, o tyle za nim toczyła się zacięta rywalizacja taktyczna o pozostałe miejsca na podium. Końcówka wyścigu była pełna akcji, różne podejście do strategii zaowocowało ostrą walką o punkty, a także kilkoma manewrami wyprzedzania na torze, na którym przeprowadzenie skutecznego ataku z reguły nie jest łatwe”.
| |
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|