F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2013
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Korei Południowej
GP Japonii
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2013
Klasyfikacje generalne 2013
Statystyki z sezonu 2013

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Shanghai.
UBS Chinese Grand Prix 201314 kwietnia
Shanghai International Circuit
Długość toru: 5,451 km
Liczba okrążeń: 56
Pełny dystans: 305,066 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:33,185 - Q1, Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:32,238 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
205,313 km/h - Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 3  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.3Fernando AlonsoFerrari F1381:35,391--13
2.4Felipe MassaFerrari F1381:36,0130,6220,62211
3.10Lewis HamiltonMercedes F1 W041:36,0650,6740,05218
4.1Sebastian VettelRed Bull RB91:36,2860,8950,22117
5.2Mark WebberRed Bull RB91:36,4201,0290,13415
6.15Adrian SutilForce India VJM061:36,5491,1580,12916
7.7Kimi RaikkonenLotus E211:36,6051,2140,05616
8.5Jenson ButtonMcLaren MP4-281:36,6931,3020,08816
9.6Sergio PerezMcLaren MP4-281:36,7771,3860,08416
10.11Nico HulkenbergSauber C321:36,8531,4620,07615
11.18Jean-Eric VergneToro Rosso STR81:37,0721,6810,21915
12.19Daniel RicciardoToro Rosso STR81:37,2051,8140,13318
13.16Pastor MaldonadoWilliams FW351:37,3001,9090,09511
14.9Nico RosbergMercedes F1 W041:37,3491,9580,04912
15.17Valtteri BottasWilliams FW351:37,4572,0660,10816
16.14Paul di RestaForce India VJM061:37,4872,0960,03013
17.12Esteban GutierrezSauber C321:37,7402,3490,25320
18.8Romain GrosjeanLotus E211:37,8132,4220,07316
19.22Jules BianchiMarussia MR021:38,4963,1050,68317
20.20Charles PicCaterham CT031:38,8213,4300,32518
21.23Max ChiltonMarussia MR021:39,6274,2360,80616
22.21Giedo van der GardeCaterham CT031:39,6524,2610,02518
107% najlepszego czasu: 1:42,068

W trzecim treningu zespoły mają do dyspozycji ostatnią godzinę na dopracowanie wszystkich ustawień przed kwalifikacjami i wyścigiem. Jedni liczą na utrzymanie formy z piątku, inni na zdecydowaną poprawę. Z pewnością dużo do ulepszenia miał Sergio Perez, który zaliczył wczoraj bardzo słabe dwa treningi.

W związku z niewielką ilością czasu na pracę z bolidem, zespoły nie czekały długo w garażach. Caterham wykręcił czasy już po kilku minutach sesji. Pierwszym kierowcą spoza najsłabszych ekip na czele tabeli był Sergio Perez, który na pierwszym mierzonym kółku wykręcił wynik 1:38,769. Chwilę później nieco szybciej pojechał Romain Grosjean, ale rezultaty jasno pokazywały, że tor jest jeszcze bardzo brudny i wolny,

Trasa szybko się poprawiała, tak samo jak czas na pierwszym miejscu w tabeli. Kolejno wskakiwali na nie Raikkonen, Rosberg i w końcu Hamilton, który ustanowił 1:37,042. Mercedesy potwierdzały mocną formę w Chinach. Brytyjczykowi udało się jeszcze nieco poprawić swój rezultat i zejść poniżej granicy 1:37. W tym momencie jedynymi kierowcami bez czasu byli zawodnicy Ferrari, Webber oraz Maldonado.

Po chwili się to zmieniło, jednak strata kierowców ze stajni w Maranello wyniosła nieco ponad sekundę. Były to jedne z ostatnich przejazdów na pośredniej mieszance i wszyscy czekali na założenie miękkich gum, by potwierdzić swoje szanse przed czasówką.

Nico Rosberg był pierwszym kierowcą, który zdecydował się wyjechać na miękkich oponach. Niemiec jednak napotkał dużego pecha, gdyż zgłosił przez radio awarię, którą musieli sprawdzić mechanicy. Okazała się na tyle poważna, że dla Nico był to koniec sesji. Jak się później okazało, problem dotyczył hydrauliki. Tymczasem Lewis Hamilton również musiał odpuścić pierwsze mierzone kółko na miękkich gumach. Dopiero drugie dało poprawę czasu i Hamilton wykręcił 1:36,065.

Na 5 minut przed końcem sesji przed Hamiltona wskoczyli kierowcy Ferrari, a Fernando Alonso wykręcił bardzo dobry czas na poziomie 1:35,391. Wynik okazał się na tyle dobry, że już nikt nie był w stanie się do niego zbliżyć, co dało ostatecznie Hiszpanowi pierwsze miejsce w treningu przed kwalifikacjami.


Pogoda na koniec sesji
Temperatura toru: 35°C
Temperatura powietrza: 26°C
Prędkość wiatru: 2,0 m/s
Wilgotność powietrza: 20%
Sucho

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
nij0, 13.04.2013 06:11[!]
Czekam na transmisję FP3 Na PSE a tu dalej nic... A czas Alonso musi robić wrażenie.
E: Dobra, już jest ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca