|
|
|
|
|
|
Gulf Air Bahrain Grand Prix 2013 | 21 kwietnia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:29,848 - Q1, Fernando Alonso (Renault), 2005 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:30,252 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 209,143 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004 |
| |
Opony użyte w wyścigu [ T- | T+ ]
|
| | | | | P. | Kierowca | Start | Pit-stop 1 | Pit-stop 2 | Pit-stop 3 | Pit-stop 4 | Pit-stop 5 | Suma postojów | |
|
1. | Vettel | Pu | Tn (10) | Tn (25) | Tn (42) | | | 3 | |
2. | Räikkönen | Pu | Tn (16) | Tn (34) | | | | 2 | |
3. | Grosjean | Tn | Tn (8) | Pn (27) | Pn (42) | | | 3 | |
4. | di Resta | Pu | Tn (14) | Tn (36) | | | | 2 | |
5. | Hamilton | Pu | Pu (10) | Tn (22) | Tn (38) | | | 3 | |
6. | Perez | Pn | Tn (10) | Tn (20) | Tn (39) | | | 3 | |
7. | Webber | Pu | Tn (8) | Tn (21) | Tn (37) | | | 3 | |
8. | Alonso | Pu | Tn (7) | Tu (8) | Tu (24) | Tn (39) | | 4 | |
9. | Rosberg | Pu | Tn (9) | Tn (20) | Pu (33) | Pu (44) | | 4 | |
10. | Button | Pn | Tn (9) | Tn (21) | Tn (34) | Pu (46) | | 4 | |
11. | Maldonado | Pn | Tn (10) | Tn (23) | Tn (39) | | | 3 | |
12. | Hülkenberg | Tn | Tn (12) | Pu (26) | Pn (41) | | | 3 | |
13. | Sutil | Pu | Tn (1) | Tn (18) | Pu (42) | | | 3 | |
14. | Bottas | Tn | Tn (13) | Tn (29) | Pu (47) | | | 3 | |
15. | Massa | Tu | Tn (10) | Pn (17) | Tu (28) | Pu (36) | | 4 | |
16. | Ricciardo | Pn | Tn (9) | Tn (25) | Tu (41) | | | 3 | |
17. | Pic | Pn | Tn (11) | Tn (23) | Tn (35) | | | 3 | |
18. | Gutierrez | Tn | Tn (1) | Tu (16) | Pn (33) | Pn (43) | | 4 | |
19. | Bianchi | Pn | Tn (9) | Tn (22) | Tu (36) | Pu (48) | | 4 | |
20. | Chilton | Pn | Tn (10) | Tn (23) | Tu (37) | Pu (46) | | 4 | |
21. | van der Garde | Pn | Tn (2) | Pn (14) | Tn (24) | Pu (39) | Tu (47) | 5 | |
|
Niesklasyfikowani | |
| Vergne | Tn | Tn (2) | | | | | 1 | |
| |
|
|
W pierwszej kolumnie podana jest mieszanka, na której kierowca rozpoczął wyścig, w ostatniej podana jest całkowita liczba pit stopów.
T = Twarda mieszanka
P = Pośrednia mieszanka
n = Nowy komplet
u = Używany komplet
Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „Byliśmy dziś świadkami fantastycznej walki w całej stawce, od startu do mety wyścigu. W pewnym stopniu było to zasługą niewielkiej różnicy w osiągach pomiędzy obiema mieszankami, dzięki czemu zespoły mogły zastosować różne podejście do taktyki. Jeśli chodzi o łączny czas wyścigu, nie było wyraźnych korzyści związanych ze startem na którejś mieszance. Wysokie temperatury – najwyższe w tym sezonie – znacznie utrudniły zarządzanie degradacją termiczną. To nagradzało kierowców, którzy zastosowali najlepszą strategię i mają łagodny styl jazdy. W przypadku Felipe Massy z Ferrari wystąpiły problemy z oponami, którymi obecnie się przyglądamy. W przypadku jednej opony odkryliśmy przecięcie na ściance bocznej, w drugiej doszło do przecięcia bieżnika. Pracujemy nad ustaleniem przyczyn tych przecięć”.
| |
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|