F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2013
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Korei Południowej
GP Japonii
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2013
Klasyfikacje generalne 2013
Statystyki z sezonu 2013

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Silverstone.
Santander British Grand Prix 201330 czerwca
Silverstone Circuit
Długość toru: 5,891 km
Liczba okrążeń: 52
Pełny dystans: 306,227 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:30,399 - Mark Webber (Red Bull), 2011
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:34,661 - Kimi Raikkonen (Lotus), 2012
Największa średnia prędkość wyścigu:
215,683 km/h - Mark Webber (Red Bull), 2012
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rezultat wyścigu
1.
Nico Rosberg
Mercedes 52 okr. 1h32m59,456
2.
Mark Webber
Red Bull 52 okr. +0:00,765
3.
Fernando Alonso
Ferrari 52 okr. +0:07,124
P.Z.NrKierowcaBolid Op.  Ok. Czas/strata/powód nieukończ.B
1.19Nico RosbergMercedes F1 W04521h32m59,4563
2.22Mark WebberRed Bull RB952+0:00,7653
3.63Fernando AlonsoFerrari F13852+0:07,1243
4.310Lewis HamiltonMercedes F1 W0452+0:07,7562
5.37Kimi RaikkonenLotus E2152+0:11,2572
6.54Felipe MassaFerrari F13852+0:14,5734
7.115Adrian SutilForce India VJM0652+0:16,3352
8.319Daniel RicciardoToro Rosso STR852+0:16,5432
9.1214Paul di RestaForce India VJM0652+0:17,9433
10.411Nico HulkenbergSauber C3252+0:19,7093
11.416Pastor MaldonadoWilliams FW3552+0:21,1352
12.417Valtteri BottasWilliams FW3552+0:25,0942
13.35Jenson ButtonMcLaren MP4-2852+0:25,9692
14.312Esteban GutierrezSauber C3252+0:26,2854
15.320Charles PicCaterham CT0352+0:31,6132
16.322Jules BianchiMarussia MR0252+0:36,0972
17.323Max ChiltonMarussia MR0252+1:07,6602
18.421Giedo van der GardeCaterham CT0352+1:07,7593
19.128Romain GrosjeanLotus E2151skrzydło4
20.76Sergio PerezMcLaren MP4-2846pęknięta opona3
Niesklasyfikowani
1Sebastian VettelRed Bull RB941skrzynia biegów2
18Jean-Eric VergneToro Rosso STR835pęknięta opona3
Najszybsze okrążenie: Mark Webber (Red Bull RB9) - 1:33,401 na 52 okr.
Średnia prędkość zwycięzcy: 197,585 km/h

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
oxiplegatz, 30.06.2013 18:29[!]
Kibicowałem Sutilowi żeby załapał się na 3-ci stopień podium, niestety nie tym razem :( No a Lotusy słabiutko, wielka szkoda...
adnowseb, 30.06.2013 22:00[!]
Wiadomość dla ''groszka'' -Bez komentarza. U mnie zarobili kolejny minus.
McLaren na kolanach,znowu upiekło sie słabszemu Buttonowi,bo Perez byłby wyżej.
Ktoś pisał mi ,że dyspozycja Daniela to przypadek,hmm wątpię.Po dzisiejszym wyścigu dla mnie to najlepszy kandydat do RBR.
Kimi jest u mnie ''spalony'' przez pewne sytuacje i jego teksty w tym sezonie.
IceMan11, 30.06.2013 22:24[!]
@adnowseb
Kimi jest najlepszym wyborem. Dowozi punkty, nie traci ich głupio i jest przy tym szybki. A jak jest wolniejszy od kolegi to nie stawia się tylko przyjmuje to na klatę. Juniorzy RB może są szybcy, ale pozostałej reszty zagwarantować nie mogą.
modlicha, 30.06.2013 23:08[!]
@IceMan11
Ale jest jeden problem...Kimi może nie zechcieć podpisać kontraktu z klauzulą kierowca nr 2...
Masio, 30.06.2013 23:48[!]
Co za szalony i nieprzewidywalny wyścig!

Wrażenia z dzisiejszego wyścigu są niemal takie same, jak z GP Europy z ubiegłego roku.
Prawdziwe emocje były dopiero po odpadnięciu Vettela!

Mało kto spodziewał się zwycięstwa Rosberga. Nawet ja byłem pewien, że po neutralizacji wyprzedzi go Raikkonen i wygra ten wyścig. Pokazuje to jednak, że Mercedes bardzo dużo zyskał na tych nielegalnych testach.
Bardzo dobre pożegnanie Marka Webbera z torem Silverstone, choć chciałem, żeby wygrał.
Alonso, Hamilton i Massa odrodzili się w drugiej połowie wyścigu.
Raikkonen ukończył wyścig w punktach, dzięki temu pobił rekord Michaela Schumachera pod względem ilości ukończonych wyścigów w punktach z rzędu - 25 wyścigów.
Sutil i Ricciardo - liczyłem na trochę lepsze rezultaty.
Ponownie świetna jazda Paula di Resty po starcie z dalekiej pozycji. Szkoda tego wykluczenia z kwalifikacji, bo powalczyłby o podium. Podobała mi się jego walka z Hamiltonem (właśnie takie walki chcę oglądać w Formule 1). Ogólnie Paul w tym sezonie jeździ bardzo dobrze, bo jak na razie nie punktował tylko w Malezji.
Hulkenberg zdobył ten jeden punkt na pocieszenie Saubera.
Ogromne problemy McLarena. Zastanawiam się, czy odrodzą się tak jak w 2009, ale coś czuję, że ten sezon skończą bez żadnego podium.

Dobrze, że to tylko tydzień przerwy, bo już nie mogę doczekać się wyścigu na Nurburgringu - jednym z moich ulubionych torów. ;)

PS. Po odpadnięciu Vettela czułem się tak: http://c.wrzuta.p...elkiej_brytanii_2013
katinka, 01.07.2013 00:44[!]
To było chyba to show z oponami, co zapowiadał kiedyś Bernie Ecclestone :/ Pirelli no cóż, chyba robią gumy jakie im każą robić, by zadowolić zespoły, którym za mało pit-stopów i narzekających na nudę kibiców, rany. Michelin jeśli wejdzie, pewno też zrobią co im każą po prostu, więc mi jest tam wszystko jedno jaka firma, byle opony nadawały sie bardziej do ścigania i walki niż kalkulowania i pierdołowatej jazdy.

A wyścig ciekawy, bo duzo walki. Pech Lewisa, szkoooda, a to był jego dzień :( Podobnie Vettel, dobra jazda i pech, więc podium szczęśliwe dla co niektórych... Niezły za to powrót do walki i czołówki Hamiltona i Massy, chociaż troche im pomógł SC, ale przynajmniej powyprzedzali i powalczyli.
Force India znowu w punktach, chociaz liczyłam na więcej i może jakieś podium dla Sutila. Lotus jak zwykle, ale szkoda Groszka, musiał przepuścić Raikkonena, więc wygląda, co dziwne, że tak utalentowany i szybki kierowca jednak jest nr 2.
MPOWER, 01.07.2013 12:30[!]
Cytat katinka :
Lotus jak zwykle, ale szkoda Groszka, musiał przepuścić Raikkonena

To fakt ale Grosjean miał o 0.5s gorsze tempo na okrążeniu niż Raikkonen.
A Lewis nie jest nr 1 a Rosberg dwa, gdy w Malezji zespół zabronił Niemcowi atakować Anglika ?

Merce wiele zyskały na tych testach. RBR się normalnie rozwija jak to robił dotychczas ale Merce są tempem wyścigowym szybsze niż Ferrari i Lotusy.
derwisz, 01.07.2013 19:30[!]
Nie rozumiem rozbawienia i ironii towarzyszącej faktowi, że GRO musiał przepuscić RAI.

Dla mnie to jest rzecz oczywista. RAI był szybszy od GRO podobnie jak i swojego czasu ALO od MAS.
Obaj byli z jednego zespołu, więc jaki w tej sytuacji sens miało utrudnianie życia koledze i działanie na niekorzyść wyniku zespołu? A jeżeli dodać do tego, że ich strategie również nie były identyczne to tym bardziej zrozumiale jest, że obowiązkiem w danej chwili wolniejszego jest przepuszczenie szybszego partnera i maksymalne utrudnianie życia rywalom z innych zespołów.
MairJ23, 01.07.2013 21:06[!]
@derwisz dokladnei - Lotus reaguje odrazu jak Mercedes tylko w tym wypadku bylo w polowie wyscigu i nie stracili przez walke miedzy swoimi kierowcami za duzo czasu. Podobala mi sie decyzja Lotusa. Coniektorzy tu zapominaja ze oficjalnie to jest dozwolone i chodzi tu o zespol a nie o indywidualnych kierowcow. W tym wypadku - jako ze Lotus sie nieco zadluzyl - jest to priorytetowa rzecz - nauczcie sie patrzec przez pryzmat pieniedzy a nie tylko rywalizacji sportowej !
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca