F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2014
GP Australii
GP Malezji
GP Bahrajnu
GP Chin
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Rosji
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2014
Klasyfikacje generalne 2014
Statystyki z sezonu 2014

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Albert Park.
Rolex Australian Grand Prix 201416 marca
Melbourne Grand Prix Circuit
Długość toru: 5,303 km
Liczba okrążeń: 57
Pełny dystans: 302,271 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:23,529 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2011
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:24,125 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
219,011 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Opony użyte w wyścigu  [  T-  |  T+  ]
P.Kierowca Start Pit-stop 1 Pit-stop 2 Pit-stop 3 Suma postojów 
1.Rosberg Mn Mn (12) Pn (38)  2 
2.Magnussen Mn Mn (12) Pn (37)  2 
3.Button Mn Mn (11) Pn (32)  2 
4.Alonso Mn Mn (12) Pn (35)  2 
5.Bottas Mn Mn (10) Pn (36)  2 
6.Hülkenberg Mn Mn (12) Pn (33)  2 
7.Räikkönen Mn Mn (12) Pn (36)  2 
8.Vergne Mn Mn (12) Pn (33)  2 
9.Kwiat Mn Pn (12) Mn (36)  2 
10.Perez Mn Pn (1) Mn (11) Mn (32) 3 
11.Sutil Mn Pn (35)   1 
12.Gutierrez: Pn Mn (1) Pn (30)  2 
13.Chilton Mn Mn (24) Pn (41)  2 
Niesklasyfikowani
Bianchi Mn Mn (20) Pn (35)  2 
Grosjean Mn DT (1) Mn (28)  2 
Maldonado Mn Mn (29)   1 
Ericsson Mn Mn (23)   1 
Vettel Pn    0 
Hamilton Mn    0 
Massa Mn    0 
Kobayashi Mn    0 
Zdyskwalifikowani
Ricciardo Mn Mn (12) Pu (36)  2 
W pierwszej kolumnie podana jest mieszanka, na której kierowca rozpoczął wyścig, w ostatniej całkowita liczba pit stopów.

M = Miękka mieszanka
P = Pośrednia mieszanka
n = Nowy komplet
u = Używany komplet'
DT = Kara przejazdu przez boksy


Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „Jesteśmy bardzo zadowoleni z formy naszego ogumienia w pierwszym wyścigu nowej ery w Formule 1. Nieznaczny spadek temperatury spowodował co prawda lekkie ziarnienie na lewych przednich oponach niektórych samochodów – wcześniej to zjawisko nie występowało – ale jego skala nie była poważna i nie wpłynęło to na długość przejazdów. W większości przypadków ziarnienie znikało wraz z upływem okrążeń. Pośrednia mieszanka, z której korzystano przede wszystkim w końcówce wyścigu, posłużyła wielu kierowcom do pokonania praktycznie połowy dystansu i prezentowała bardzo równą formę. Oczywiście przed każdym zespołem stoi takie samo wyzwanie od początku sezonu: inżynierowie muszą pracować nad maksymalnym wykorzystaniem samochodu oraz ogumienia”.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca