|
|
|
|
|
|
Grosser Preis Santander von Deutschland 2014 | 20 lipca |
|
|
|
Hockenheimring | |
|
Długość toru: 4,574 km Liczba okrążeń: 67 Pełny dystans: 306,458 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:13,306 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:13,780 - Kimi Raikkonen (McLaren), 2004 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 215,852 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004 |
| |
Łączny wynik kwalifikacji
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Część 1 (Q1) | Część 2 (Q2) | Część 3 (Q3) | Okr. |
|
| P. / Czas / Okr. | P. / Czas / Okr. | P. / Czas / Okr. | | |
1. | 6 | N. Rosberg | Mercedes F1 W05 Hybrid | 1 | 1:17,631 | 8 | 1 | 1:17,109 | 3 | 1 | 1:16,540 | 6 | 17 |
2. | 77 | V. Bottas | Williams FW36 | 4 | 1:18,215 | 3 | 2 | 1:17,353 | 6 | 2 | 1:16,759 | 6 | 15 |
3. | 19 | F. Massa | Williams FW36 | 6 | 1:18,381 | 9 | 3 | 1:17,370 | 6 | 3 | 1:17,078 | 6 | 21 |
4. | 20 | K. Magnussen | McLaren MP4-29 | 5 | 1:18,260 | 8 | 5 | 1:17,788 | 3 | 4 | 1:17,214 | 6 | 17 |
5. | 3 | D. Ricciardo | Red Bull RB10 | 2 | 1:18,117 | 7 | 6 | 1:17,855 | 6 | 5 | 1:17,273 | 6 | 19 |
6. | 1 | S. Vettel | Red Bull RB10 | 3 | 1:18,194 | 7 | 4 | 1:17,646 | 3 | 6 | 1:17,577 | 6 | 16 |
7. | 14 | F. Alonso | Ferrari F14 T | 7 | 1:18,389 | 8 | 7 | 1:17,866 | 5 | 7 | 1:17,649 | 6 | 19 |
8. | 26 | D. Kwiat | Toro Rosso STR9 | 10 | 1:18,530 | 9 | 9 | 1:18,103 | 7 | 8 | 1:17,965 | 6 | 22 |
9. | 27 | N. Hulkenberg | Force India VJM07 | 16 | 1:18,927 | 9 | 8 | 1:18,017 | 6 | 9 | 1:18,014 | 6 | 21 |
10. | 11 | S. Perez | Force India VJM07 | 15 | 1:18,916 | 10 | 10 | 1:18,161 | 5 | 10 | 1:18,035 | 6 | 21 |
11. | 22 | J. Button | McLaren MP4-29 | 8 | 1:18,425 | 9 | 11 | 1:18,193 | 6 | - | - | - | 15 |
12. | 7 | K. Raikkonen | Ferrari F14 T | 11 | 1:18,534 | 7 | 12 | 1:18,273 | 6 | - | - | - | 13 |
13. | 25 | J-E. Vergne | Toro Rosso STR9 | 9 | 1:18,496 | 8 | 13 | 1:18,285 | 6 | - | - | - | 14 |
14. | 21 | E. Gutierrez | Sauber C33 | 13 | 1:18,739 | 8 | 14 | 1:18,787 | 6 | - | - | - | 14 |
15. | 8 | R. Grosjean | Lotus E22 | 14 | 1:18,894 | 8 | 15 | 1:18,983 | 6 | - | - | - | 14 |
16. | 44 | L. Hamilton | Mercedes F1 W05 Hybrid | 12 | 1:18,683 | 5 | 16 | - | - | - | - | - | 5 |
17. | 99 | A. Sutil | Sauber C33 | 17 | 1:19,142 | 8 | - | - | - | - | - | - | 8 |
18. | 17 | J. Bianchi | Marussia MR03 | 18 | 1:19,676 | 8 | - | - | - | - | - | - | 8 |
19. | 13 | P. Maldonado | Lotus E22 | 19 | 1:20,195 | 7 | - | - | - | - | - | - | 7 |
20. | 10 | K. Kobayashi | Caterham CT05 | 20 | 1:20,408 | 7 | - | - | - | - | - | - | 7 |
21. | 4 | M. Chilton | Marussia MR03 | 21 | 1:20,489 | 9 | - | - | - | - | - | - | 9 |
22. | 9 | M. Ericsson | Caterham CT05 | 22 | - | - | - | - | - | - | - | - | 0 |
| |
Najszybsze okrążenie: Nico Rosberg (Mercedes F1 W05 Hybrid) - 1:16,540 w III bloku 107% najlepszego czasu w Q1: 1:23,065 | | | kara obniżenia pozycji startowej o 3 miejsca z kolizję z Maldonado w GP Wielkiej Brytanii | | kara obniżenia pozycji startowej o 5 miejsc za wymianę skrzyni biegów | | nie ustanowił czasu w kwalifikacjach, ale został dopuszczony do wyścigu |
|
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|