|
|
|
|
|
|
Pirelli Magyar Nagydíj 2014 | 27 lipca |
|
|
|
Hungaroring | |
|
Długość toru: 4,381 km Liczba okrążeń: 70 Pełny dystans: 306,630 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:18,436 - Q1, Rubens Barrichello (Ferrari), 2004 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:19,071 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 192,802 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004 |
| |
Opony użyte w wyścigu [ T- | T+ ]
|
| | | | | P. | Kierowca | Start | Pit-stop 1 | Pit-stop 2 | Pit-stop 3 | Suma | |
|
1. | Ricciardo | Pn | Mu (8) | Mn (23) | Mn (54) | 3 | |
2. | Alonso | Pn | Mu (9) | Mn (38) | | 2 | |
3. | Hamilton | Pn | Mn (8) | POn (39) | | 2 | |
4. | Rosberg | Pn | Mu (9) | Mu (32) | Mn (56) | 3 | |
5. | Massa | Pn | Mu (8) | POn (23) | Mu (45) | 3 | |
6. | Räikkönen | Pn | Mn (8) | Mn (41) | | 2 | |
7. | Vettel | Pn | Mu (9) | POn (33) | | 2 | |
8. | Bottas | Pn | Mu (9) | POn (23) | Mn (39) | 3 | |
9. | Vergne | Pn | Mu (8) | POn (34) | | 2 | |
10. | Button | Pn | Pn (8) | Mu (15) | POn (37) | 3 | |
11. | Sutil | Pn | Mu (8) | Mn (39) | | 2 | |
12. | Magnussen | Pn | Mn (15) | POn (39) | | 2 | |
13. | Maldonado | Pn | Mn (8) | Mn (17) | Mn (43) | 3 | |
14. | Kwiat | Pn | Mn (8) | POn (30) | | 2 | |
15. | Bianchi | Pn | Mu (9) | Mn (17) | Mu (42) | 3 | |
16. | Chilton | Pn | Mn (8) | Mn (45) | | 2 | |
|
Niesklasyfikowani | |
| Gutierrez | Pn | Mu (8) | | | 1 | |
| Kobayashi | Pn | Mn (8) | | | 1 | |
| Perez | Pn | Mn (8) | | | 1 | |
| Hülkenberg | Pn | Mu (8) | | | 1 | |
| Grosjean | Pn | Mn (8) | | | 1 | |
| Ericsson | Pn | | | | 0 | |
| |
|
|
W pierwszej kolumnie podana jest mieszanka, na której kierowca rozpoczął wyścig, w ostatniej jest całkowita liczba pit stopów.
M = Miękka mieszanka
PO = Pośrednia mieszanka
P = Opony przejściowe
n = Nowy komplet
u = Używany komplet
Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „Dzisiejszy wyścig na Hungaroringu pokazał, jak strategia doboru opon może wpłynąć na losy rywalizacji. Nadal obowiązują instrukcje, które otrzymaliśmy od promotora oraz zespołów w 2011 roku, wchodząc do sportu. Wyniki pokazują teraz, że ogumienie i strategia pomagają w stworzeniu pasjonującego widowiska. Wpłynął na nie także deszcz, który spadł tuż przed startem, bo zespoły musiały zdecydować się na jeden z rodzajów ogumienia na mokrą nawierzchnię. Do samego końca byliśmy świadkami bardzo wyrównanej walki. To podkreśla dużą rolę właściwej strategii oraz możliwość reakcji na zmieniające się warunki. Teraz Formuła 1 udaje się na letnią przerwę i po pierwszej połowie, którą można śmiało określić mianem imponującej – sport wszedł w nową erę, a my zdołaliśmy nawet zaprezentować ewentualny wygląd 18-calowych opon – czekamy na równie pasjonującą drugą część, którą zapoczątkuje wyścig o Grand Prix Belgii”.
| |
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|