F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2014
GP Australii
GP Malezji
GP Bahrajnu
GP Chin
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Rosji
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2014
Klasyfikacje generalne 2014
Statystyki z sezonu 2014

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Hungaroring.
Pirelli Magyar Nagydíj 201427 lipca
Hungaroring
Długość toru: 4,381 km
Liczba okrążeń: 70
Pełny dystans: 306,630 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:18,436 - Q1, Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:19,071 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
192,802 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Opony użyte w wyścigu  [  T-  |  T+  ]
P.Kierowca Start Pit-stop 1 Pit-stop 2 Pit-stop 3 Suma 
1.Ricciardo Pn Mu (8) Mn (23) Mn (54) 3 
2.Alonso Pn Mu (9) Mn (38)  2 
3.Hamilton Pn Mn (8) POn (39)  2 
4.Rosberg Pn Mu (9) Mu (32) Mn (56) 3 
5.Massa Pn Mu (8) POn (23) Mu (45) 3 
6.Räikkönen Pn Mn (8) Mn (41)  2 
7.Vettel Pn Mu (9) POn (33)  2 
8.Bottas Pn Mu (9) POn (23) Mn (39) 3 
9.Vergne Pn Mu (8) POn (34)  2 
10.Button Pn Pn (8) Mu (15) POn (37) 3 
11.Sutil Pn Mu (8) Mn (39)  2 
12.Magnussen Pn Mn (15) POn (39)  2 
13.Maldonado Pn Mn (8) Mn (17) Mn (43) 3 
14.Kwiat Pn Mn (8) POn (30)  2 
15.Bianchi Pn Mu (9) Mn (17) Mu (42) 3 
16.Chilton Pn Mn (8) Mn (45)  2 
Niesklasyfikowani
Gutierrez Pn Mu (8)   1 
Kobayashi Pn Mn (8)   1 
Perez Pn Mn (8)   1 
Hülkenberg Pn Mu (8)   1 
Grosjean Pn Mn (8)   1 
Ericsson Pn    0 
W pierwszej kolumnie podana jest mieszanka, na której kierowca rozpoczął wyścig, w ostatniej jest całkowita liczba pit stopów.

M = Miękka mieszanka
PO = Pośrednia mieszanka
P = Opony przejściowe
n = Nowy komplet
u = Używany komplet


Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „Dzisiejszy wyścig na Hungaroringu pokazał, jak strategia doboru opon może wpłynąć na losy rywalizacji. Nadal obowiązują instrukcje, które otrzymaliśmy od promotora oraz zespołów w 2011 roku, wchodząc do sportu. Wyniki pokazują teraz, że ogumienie i strategia pomagają w stworzeniu pasjonującego widowiska. Wpłynął na nie także deszcz, który spadł tuż przed startem, bo zespoły musiały zdecydować się na jeden z rodzajów ogumienia na mokrą nawierzchnię. Do samego końca byliśmy świadkami bardzo wyrównanej walki. To podkreśla dużą rolę właściwej strategii oraz możliwość reakcji na zmieniające się warunki. Teraz Formuła 1 udaje się na letnią przerwę i po pierwszej połowie, którą można śmiało określić mianem imponującej – sport wszedł w nową erę, a my zdołaliśmy nawet zaprezentować ewentualny wygląd 18-calowych opon – czekamy na równie pasjonującą drugą część, którą zapoczątkuje wyścig o Grand Prix Belgii”.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca