F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2014
GP Australii
GP Malezji
GP Bahrajnu
GP Chin
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Rosji
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2014
Klasyfikacje generalne 2014
Statystyki z sezonu 2014

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Hungaroring.
Pirelli Magyar Nagydíj 201427 lipca
Hungaroring
Długość toru: 4,381 km
Liczba okrążeń: 70
Pełny dystans: 306,630 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:18,436 - Q1, Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:19,071 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
192,802 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 3  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.44Lewis HamiltonMercedes F1 W05 Hybrid1:24,048--21
2.6Nico RosbergMercedes F1 W05 Hybrid1:24,0950,0470,04724
3.1Sebastian VettelRed Bull RB101:24,4550,4070,36016
4.3Daniel RicciardoRed Bull RB101:24,6780,6300,22315
5.77Valtteri BottasWilliams FW36 1:24,6850,6370,00721
6.14Fernando AlonsoFerrari F14 T1:24,7690,7210,08411
7.7Kimi RaikkonenFerrari F14 T1:24,8180,7700,04919
8.20Kevin MagnussenMcLaren MP4-29 1:24,8670,8190,04921
9.25Jean-Eric VergneToro Rosso STR91:25,1621,1140,29517
10.26Daniił KwiatToro Rosso STR91:25,1701,1220,00819
11.19Felipe MassaWilliams FW36 1:25,2311,1830,06118
12.22Jenson ButtonMcLaren MP4-29 1:25,4681,4200,23714
13.13Pastor MaldonadoLotus E221:25,8291,7810,36122
14.8Romain GrosjeanLotus E221:25,8591,8110,03019
15.99Adrian SutilSauber C33 1:25,9341,8860,07521
16.21Esteban GutierrezSauber C33 1:26,0231,9750,08923
17.27Nico HulkenbergForce India VJM07 1:26,0351,9870,01219
18.11Sergio PerezForce India VJM07 1:26,1422,0940,10717
19.10Kamui KobayashiCaterham CT051:27,5603,5121,41823
20.4Max ChiltonMarussia MR03 1:28,0834,0350,52317
21.9Marcus EricssonCaterham CT051:28,6054,5570,52222
22.17Jules BianchiMarussia MR03 1:28,8214,7730,21614
107% najlepszego czasu: 1:29,931

Ostatnia szansa na poprawę i sprawdzenie bolidów przychodzi zawsze w trzecim treningu. Kierowcy zdają sobie sprawę, że już niedługo będą musieli stoczyć czoła w kwalifikacjach, więc nikt nie czekał zbyt długo w garażu, by poznać dzisiejsze warunki na trasie pod Budapesztem. Pogoda jak na razie prezentowała się typowo letnio, a temperatura powietrza oscylowała w okolicach 25 stopni.

Po 5 minutach sesji niemal wszyscy kierowcy mieli już na swoim koncie pierwsze kółko. Wraz z pierwszymi czasami okrążeń na czele pojawił się Rosberg z wynikiem 1:26,374, a jego partner, Lewis Hamilton początkowo narzekał na problemy z hamowaniem. O dziwo Niemiec, mimo wyniku odległego od wczorajszych osiąganych na pośredniej mieszance, nie poprawił go. Za nim plasowali się Bottas z Magnussenem. Williams wczoraj zaliczył dość trudny dzień, jednak wolne tory w tym sezonie nie są ich ulubionymi. Mimo to Fin kontynuował testowanie nowego pakietu stworzonego z myślą o takich obiektach.

Wielu zawodników narzekało wczoraj na bardzo niską przyczepność toru. Nie inaczej było dzisiaj i byliśmy świadkami częstego blokowania kół oraz zbyt szerokich wyjazdów na pobocze. Dla fanów to nie lada gratka, gdyż zapowiada ciekawe rozstrzygnięcia w dalszej części weekendu. Tymczasem poprawki w pakiecie Williamsa zdawały się działać, gdyż Bottas wskoczył na czoło stawki z wynikiem 1:26,240. Z garażu Mercedesa nadeszła dodatkowo wiadomość, iż podczas tego weekendu obaj zawodnicy korzystają z rozwiązań przygotowanych przez Carbon Industries.

Bottasa o zaledwie 0,095 sekundy wyprzedził Daniel Ricciardo. Kierowca Red Bulla po ostatnich wyścigach wyrasta na gwiazdę tego sezonu i jak widać nie spuszcza z tonu. W obozie Ferrari również powiało optymizmem, na pierwsze miejsce wskoczył Alonso z wynikiem 1:25,954, a Kimi Raikkonen stracił do Hiszpana 0,589 sekundy, jednak jego opony były starsze o 7 okrążeń. Jak wielki zapas mają Mercedesy pokazał Hamilton, który na 15 okrążeniu pośredniej mieszanki wykręcił wynik 1:25,682, który był lepszy od czasu Alonso o 0,272 sekundy.

Na 15 minut przed końcem treningu wszyscy kierowcy schowali się w garażach, by przygotować się do ostatnich wyjazdów na miękkich oponach. Pierwsi na gumach z żółtymi paskami pojawili się zawodnicy Ferrari. Hiszpan poprawił się o sekundę i pojawił się na czele tabeli, tymczasem Fin stracił do niego zaledwie 0,49 sekundy. Alonso był szybszy w drugi i trzeci sektorze. Rosberg mimo błędu w trzecim sektorze był szybszy od Alonso o 0,268 sekundy. Swojego partnera pokonał Hamilton o 0,453 sekundy i zbliżył się do pobicia granicy 1:24. Tymczasem Rosberg zdołał się jeszcze poprawić i tracił do Anglika zaledwie 0,047 sekundy.

Za Mercedesem uplasował się Vettel i Bottas, a ich czasy nie odstawały od obecnych liderów tak mocno. Wszystko to zapowiada niezwykle ciekawe kwalifikacje, a dodatkowo na wyścig zapowiadane są opady deszczu. Przypominamy również o możliwości bliższego śledzenia Grand Prix Węgier na naszym profilu facebookowym (link) , gdzie nasz wysłannik, Paweł Zając zamieszcza ciekawe relacje wprost z toru.


Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 47°C
Temperatura powietrza: 27°C
Prędkość wiatru: 3,4 m/s
Wilgotność powietrza: 46%
Sucho

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Zajkos, 26.07.2014 12:39[!]
Force India coś słabiutko .. :(
piotr_del_grey, 26.07.2014 12:40[!]
Mogę się mylić ale jutrzejszy wyścig może być tym w którym Raikkonen w końcu się 'odblokuje' i zacznie przywozić jakieś bardziej solidne rezultaty. Nawet życzyłbym mu kontynuowania tej kilkuletniej serii podiów na Hungaroringu.
TommyYse, 26.07.2014 12:56[!]
@Zajkos
Tempo wyścigowe mają dobre, gorzej z kwalami a tu pozycje startowe są ważne, więc rewelacji w wyścigu się nie spodziewam, ale myślę, że Hulk zapunktuje. W ogóle oni zawsze w treningach mają dalekie czasy.
Aeromis, 26.07.2014 13:06[!]
Ja myślę, że SFI podąża w stronę Saubera. Tempo wyścigowe również im spada z GP na GP. Wystarczy spojrzeć na http://www.f1wm.p...rok=2014&dzial=8 . Trzy ostatnie GP to porażka, jedynie na nowym torze w Austri Perez zrobił coś więcej. Hulkenberg stale mówi o kluczowym zarządzaniu oponami... bo poprawek do prędkości brak. Jeśli szybko się tam nic nie zmieni to pod koniec sezonu myślę, że o jakiekolwiek punkty będzie cieżko, a ich regularne zdobywanie może zakończyć się już w tą niedzielę.
Ich piątkowe dłuższe przejazdy był mało imponujące, raczej okolice Saubera niż Ferrari.
Zajkos, 26.07.2014 13:32[!]
No właśnie SFI przegrywa przez nierówną formę Pereza.. ;( Force India ma takie przebłyski. Ale myślę że może byc jak często jak napisał @TommyYse Force India pewnie " z niczego wyskoczy w kwalach".
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca