|
|
|
|
|
|
Grande Prêmio Petrobras do Brasil 2014 | 9 listopada |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:09,822 - Q1, Rubens Barrichello (Ferrari), 2004 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:11,473 - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 208,517 km/h - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004 |
| |
Kwalifikacje: część 3 (Q3)
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Odstęp | Strata | Km/h. | Okr. |
|
1. | 6 | Nico Rosberg | Mercedes F1 W05 Hybrid | | 1:10,023 | - | - | 221,533 | 6 |
2. | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes F1 W05 Hybrid | | 1:10,056 | 0,033 | 0,033 | 221,429 | 6 |
3. | 19 | Felipe Massa | Williams FW36 | | 1:10,247 | 0,191 | 0,224 | 220,827 | 5 |
4. | 77 | Valtteri Bottas | Williams FW36 | | 1:10,305 | 0,058 | 0,282 | 220,644 | 5 |
5. | 22 | Jenson Button | McLaren MP4-29 | | 1:10,930 | 0,625 | 0,907 | 218,700 | 6 |
6. | 1 | Sebastian Vettel | Red Bull RB10 | | 1:10,938 | 0,008 | 0,915 | 218,675 | 6 |
7. | 20 | Kevin Magnussen | McLaren MP4-29 | | 1:10,969 | 0,031 | 0,946 | 218,580 | 6 |
8. | 14 | Fernando Alonso | Ferrari F14 T | | 1:10,977 | 0,008 | 0,954 | 218,555 | 3 |
9. | 3 | Daniel Ricciardo | Red Bull RB10 | | 1:11,099 | 0,122 | 1,076 | 218,180 | 6 |
10. | 7 | Kimi Raikkonen | Ferrari F14 T | | 1:11,099 | 0,000 | 1,076 | 218,180 | 3 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|