|
|
|
|
|
|
Grande Prêmio Petrobras do Brasil 2014 | 9 listopada |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:09,822 - Q1, Rubens Barrichello (Ferrari), 2004 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:11,473 - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 208,517 km/h - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004 |
| |
Opony użyte w wyścigu [ T- | T+ ]
|
| | | | | P. | Kierowca | Start | Pit-stop 1 | Pit-stop 2 | Pit-stop 3 | Suma | | |
|
1. | Rosberg | Mu | Pn (7) | Pn (26) | Pn (50) | 3 | | |
2. | Hamilton | Mu | Pn (8) | Pn (28) | Pn (51) | 3 | | |
3. | Massa | Mu | Pn (5) | Pu (25) | Pu (50) | 3 | | |
4. | Button | Mu | Pn (6) | Pu (27) | | Pn (50) | 3 | |
5. | Vettel | Mu | Pn (6) | Pn (24) | Pn (48) | 3 | | |
6. | Alonso | Mu | Pn (7) | Pn (28) | Pn (52) | 3 | | |
7. | Räikkönen | Mu | Pn (8) | Pn (35) | | 2 | | |
8. | Hülkenberg | Pn | Pn (16) | Pn (36) | Mn (60) | 3 | | |
9. | Magnussen | Mn | Pn (7) | Pu (26) | Pn (47) | 3 | | |
10. | Bottas | Mn | Pn (6) | Pu (26) | Pu (42) | 3 | | |
11. | Kwiat | Pn | Pn (18) | Pn (38) | Mn (59) | 3 | | |
12. | Maldonado | Mn | Pn (4) | Pn (27) | Pu (45)3 | | | |
13. | Vergne | Mu | Pn (9) | Pn (27) | Pn (46) | 3 | | |
14. | Gutierrez | Mn | Pn (8) | Pn (27) | Pn (48) | 3 | | |
15. | Perez | Mn | Pn (5) | Pn (25) | Pn (47) | 3 | | |
16. | Sutil | Pn | Pn (18) | Mn (39) | Pn (49) | 3 | | |
17. | Grosjean | Pn | Pn (24) Pu (40) Mn (59) | 3 | | | | |
|
Niesklasyfikowany | |
| Ricciardo | Mu | Pn (7) | Pn (27) | | 2 | | |
| |
|
|
W pierwszej kolumnie podana jest mieszanka, na której kierowca rozpoczął wyścig, w ostatniej całkowita liczba pit stopów.
M = Miękka mieszanka
P = Pośrednia mieszanka
n = Nowy komplet
u = Używany komplet
Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „Byliśmy świadkami pasjonującej walki pomiędzy dwoma kierowcami Mercedesa, w czasie której obaj musieli zrównoważyć chęć pokonania kolegi z potrzebą wydobycia jak najlepszych osiągnięć z opon w bardzo wysokich temperaturach. Zarówno nawierzchnia, jak i powietrze były o wiele gorętsze niż wszyscy się spodziewali, co powodowało powstawanie pęcherzy oraz ziarnienie – zwłaszcza po starcie, kiedy obciążenie paliwem było największe, kierowcy korzystali przeważnie z miękkich opon, a temperatura była najwyższa. Jednak nie miało to wpływu na osiągi ogumienia. Nowa nawierzchnia była wyzwaniem dla wszystkich: kierowców, zespołów oraz dla nas. Większość kierowców wybrała strategię trzech pit stopów, którą zapowiadaliśmy jako najszybszą na Interlagos. Mimo tego Kimi Raikkonen zrobił użytek ze strategii dwóch pit stopów w jednym z najbardziej wymagających wyścigów sezonu”.
| |
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|