F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2014
GP Australii
GP Malezji
GP Bahrajnu
GP Chin
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Rosji
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2014
Klasyfikacje generalne 2014
Statystyki z sezonu 2014

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Interlagos.
Grande Prêmio Petrobras do Brasil 20149 listopada
Autódromo José Carlos Pace
Długość toru: 4,309 km
Liczba okrążeń: 71
Pełny dystans: 305,909 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:09,822 - Q1, Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:11,473 - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
208,517 km/h - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Opony użyte w wyścigu  [  T-  |  T+  ]
P.Kierowca Start Pit-stop 1 Pit-stop 2 Pit-stop 3 Suma  
1.Rosberg Mu Pn (7) Pn (26) Pn (50) 3  
2.Hamilton Mu Pn (8) Pn (28) Pn (51) 3  
3.Massa Mu Pn (5) Pu (25) Pu (50) 3  
4.Button Mu Pn (6) Pu (27)  Pn (50) 
5.Vettel Mu Pn (6) Pn (24) Pn (48) 3  
6.Alonso Mu Pn (7) Pn (28) Pn (52) 3  
7.Räikkönen Mu Pn (8) Pn (35)  2  
8.Hülkenberg Pn Pn (16) Pn (36) Mn (60) 3  
9.Magnussen Mn Pn (7) Pu (26) Pn (47) 3  
10.Bottas Mn Pn (6) Pu (26) Pu (42) 3  
11.Kwiat Pn Pn (18) Pn (38) Mn (59) 3  
12.Maldonado Mn Pn (4) Pn (27) Pu (45)3   
13.Vergne Mu Pn (9) Pn (27) Pn (46) 3  
14.Gutierrez Mn Pn (8) Pn (27) Pn (48) 3  
15.Perez Mn Pn (5) Pn (25) Pn (47) 3  
16.Sutil Pn Pn (18) Mn (39) Pn (49) 3  
17.Grosjean Pn Pn (24) Pu (40) Mn (59)    
Niesklasyfikowany
Ricciardo Mu Pn (7) Pn (27)  2  
W pierwszej kolumnie podana jest mieszanka, na której kierowca rozpoczął wyścig, w ostatniej całkowita liczba pit stopów.
M = Miękka mieszanka
P = Pośrednia mieszanka
n = Nowy komplet
u = Używany komplet


Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „Byliśmy świadkami pasjonującej walki pomiędzy dwoma kierowcami Mercedesa, w czasie której obaj musieli zrównoważyć chęć pokonania kolegi z potrzebą wydobycia jak najlepszych osiągnięć z opon w bardzo wysokich temperaturach. Zarówno nawierzchnia, jak i powietrze były o wiele gorętsze niż wszyscy się spodziewali, co powodowało powstawanie pęcherzy oraz ziarnienie – zwłaszcza po starcie, kiedy obciążenie paliwem było największe, kierowcy korzystali przeważnie z miękkich opon, a temperatura była najwyższa. Jednak nie miało to wpływu na osiągi ogumienia. Nowa nawierzchnia była wyzwaniem dla wszystkich: kierowców, zespołów oraz dla nas. Większość kierowców wybrała strategię trzech pit stopów, którą zapowiadaliśmy jako najszybszą na Interlagos. Mimo tego Kimi Raikkonen zrobił użytek ze strategii dwóch pit stopów w jednym z najbardziej wymagających wyścigów sezonu”.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca