F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2014
GP Australii
GP Malezji
GP Bahrajnu
GP Chin
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Rosji
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2014
Klasyfikacje generalne 2014
Statystyki z sezonu 2014

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Sakhir.
Gulf Air Bahrain Grand Prix 20146 kwietnia
Bahrain International Circuit
Długość toru: 5,412 km
Liczba okrążeń: 57
Pełny dystans: 308,238 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:29,848 - Q1, Fernando Alonso (Renault), 2005
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:30,252 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
209,143 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Opony użyte w wyścigu  [  T-  |  T+  ]
P.Kierowca Start Pit-stop 1 Pit-stop 2 Pit-stop 3 Pit-stop 4 Pit-stop 5 Suma
1.Hamilton Mu Mn (19) Pn (41)    2
2.Rosberg Mu Pn (21) Mn (41)    2
3.Perez Mu Mu (16) Pn (34)    2
4.Ricciardo Mu Pu (18) Mu (35)    2
5.Hülkenberg Mn Mn (15) Pn (35)    2
6.Vettel Pn Mn (16) Mn (34)    2
7.Massa Mu Mu (13) Mu (28) Pn (38)   3
8.Bottas Mu Mu (10) Mu (25) Pn (40)   3
9.Alonso Mu Mu (12) Pn (28) Pn (41)   3
10.Räikkönen Mu Mu (13) Pn (33) Pu (41)   3
11.Kwiat Mn Mn (10) Pn (24) Mu (39)   3
12.Grosjean Mn Mu (13) Pn (28) Mu (37)   3
13.Chilton Mn Mn (11) Pn (28) Mu (40)   3
14.Maldonado Mn Mn (19) Pn (39) Mu (40) S&G (47)  4
15.Kobayashi Mn Mn (15) Pn (35)    2
16.Bianchi Mn Mn (10) Pn (13) DT (18) Mu (31) Pn (40) 5
17.Button Mu Mu (17) Pn (35)    2
Niesklasyfikowani
Magnussen Mu Mu (11) Mu (25) Pn (38)   3
Gutierrez Mu Mn (2) Mu (27)    2
Ericsson Mn Mn (1) Mu (26)    2
Vergne Mn Pn (1) Mn (14)    2
Sutil Pn Mn (7) Mn (13)    2
W pierwszej kolumnie podana jest mieszanka, na której kierowca rozpoczął wyścig, w ostatniej całkowita liczba pit stopów.
M = Miękka mieszanka
P = Pośrednia mieszanka
n = Nowy komplet
u = Używany komplet

DT = Kara „drive through” – przejazd przez aleję serwisową
S&G = Kara „stop & go” – 10 sekund postoju na stanowisku serwisowym


Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „W Bahrajnie byliśmy świadkami kilku fantastycznych pojedynków koło w koło, w których kluczowe role odegrała strategia dotycząca opon oraz zarządzanie tempem. Przy obniżającej się temperaturze nawierzchni niektóre zespoły zmieniły taktykę z trzech pit stopów na dwa. Przy neutralizacji w końcówce wyścigu oraz sytuacji, w której kierowcy stosują różne strategie i mają różne opony, ekscytujący finisz jest gwarantowany. Teraz przygotowujemy się do pierwszej sesji testowej w trakcie sezonu. Chętnie wykorzystamy okazję do sprawdzenia rozwiązań na przyszłość przy użyciu obecnej generacji samochodów i postaramy się jak najlepiej wykorzystać tę szansę”.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca