|
|
|
|
|
|
Gulf Air Bahrain Grand Prix 2014 | 6 kwietnia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:29,848 - Q1, Fernando Alonso (Renault), 2005 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:30,252 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 209,143 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004 |
| |
Opony użyte w wyścigu [ T- | T+ ]
|
| | | | | P. | Kierowca | Start | Pit-stop 1 | Pit-stop 2 | Pit-stop 3 | Pit-stop 4 | Pit-stop 5 | Suma |
|
1. | Hamilton | Mu | Mn (19) | Pn (41) | | | | 2 |
2. | Rosberg | Mu | Pn (21) | Mn (41) | | | | 2 |
3. | Perez | Mu | Mu (16) | Pn (34) | | | | 2 |
4. | Ricciardo | Mu | Pu (18) | Mu (35) | | | | 2 |
5. | Hülkenberg | Mn | Mn (15) | Pn (35) | | | | 2 |
6. | Vettel | Pn | Mn (16) | Mn (34) | | | | 2 |
7. | Massa | Mu | Mu (13) | Mu (28) | Pn (38) | | | 3 |
8. | Bottas | Mu | Mu (10) | Mu (25) | Pn (40) | | | 3 |
9. | Alonso | Mu | Mu (12) | Pn (28) | Pn (41) | | | 3 |
10. | Räikkönen | Mu | Mu (13) | Pn (33) | Pu (41) | | | 3 |
11. | Kwiat | Mn | Mn (10) | Pn (24) | Mu (39) | | | 3 |
12. | Grosjean | Mn | Mu (13) | Pn (28) | Mu (37) | | | 3 |
13. | Chilton | Mn | Mn (11) | Pn (28) | Mu (40) | | | 3 |
14. | Maldonado | Mn | Mn (19) | Pn (39) | Mu (40) | S&G (47) | | 4 |
15. | Kobayashi | Mn | Mn (15) | Pn (35) | | | | 2 |
16. | Bianchi | Mn | Mn (10) | Pn (13) | DT (18) | Mu (31) | Pn (40) | 5 |
17. | Button | Mu | Mu (17) | Pn (35) | | | | 2 |
|
Niesklasyfikowani | |
| Magnussen | Mu | Mu (11) | Mu (25) | Pn (38) | | | 3 |
| Gutierrez | Mu | Mn (2) | Mu (27) | | | | 2 |
| Ericsson | Mn | Mn (1) | Mu (26) | | | | 2 |
| Vergne | Mn | Pn (1) | Mn (14) | | | | 2 |
| Sutil | Pn | Mn (7) | Mn (13) | | | | 2 |
| |
|
|
W pierwszej kolumnie podana jest mieszanka, na której kierowca rozpoczął wyścig, w ostatniej całkowita liczba pit stopów.
M = Miękka mieszanka
P = Pośrednia mieszanka
n = Nowy komplet
u = Używany komplet
DT = Kara „drive through” – przejazd przez aleję serwisową
S&G = Kara „stop & go” – 10 sekund postoju na stanowisku serwisowym
Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „W Bahrajnie byliśmy świadkami kilku fantastycznych pojedynków koło w koło, w których kluczowe role odegrała strategia dotycząca opon oraz zarządzanie tempem. Przy obniżającej się temperaturze nawierzchni niektóre zespoły zmieniły taktykę z trzech pit stopów na dwa. Przy neutralizacji w końcówce wyścigu oraz sytuacji, w której kierowcy stosują różne strategie i mają różne opony, ekscytujący finisz jest gwarantowany. Teraz przygotowujemy się do pierwszej sesji testowej w trakcie sezonu. Chętnie wykorzystamy okazję do sprawdzenia rozwiązań na przyszłość przy użyciu obecnej generacji samochodów i postaramy się jak najlepiej wykorzystać tę szansę”.
| |
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|