F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2014
GP Australii
GP Malezji
GP Bahrajnu
GP Chin
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Rosji
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2014
Klasyfikacje generalne 2014
Statystyki z sezonu 2014

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Shanghai.
UBS Chinese Grand Prix 201420 kwietnia
Shanghai International Circuit
Długość toru: 5,451 km
Liczba okrążeń: 56
Pełny dystans: 305,066 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:33,185 - Q1, Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:32,238 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
205,313 km/h - Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Wypowiedzi po czasówce  [  T-  |  T+  ]
Mercedes

Lewis Hamilton (P1): To był ciężki dzień, jednak bardzo mi się podobał. Pole position w takich warunkach jest bardzo satysfakcjonującym uczuciem, gdyż tor był bardzo śliski i ciężko było znaleźć przyczepność. Samochód był wspaniały, a zespół wykonał fantastyczną robotę. Nasi rywale w deszczu są bliżej, jednak liczymy na suchy wyścig, w którym będziemy mocniejsi. Wyścig będzie pewną niewiadomą z powodu problemów w piątek. Mocno zmieniliśmy bolid i nie mieliśmy szansy sprawdzić go na suchym torze. W deszczu było dobrze, więc mam nadzieję, że pierwsze pole startowe przełoży się na mocne osiągi.

Nico Rosberg (P4): Miałem dziś dwa spore problemy. Nie byłem zadowolony z działania hamulców, przez co blokowałem koła na przedostatnim okrążeniu. Później, na ostatnim, byłem szybszy o pół sekundy przed ostatnim zakrętem, jednak na wyświetlaczu pokazało mi, że jestem wolniejszy, więc mocno zaryzykowałem i skończyło się obrotem. Czwarte miejsce nie jest jednak katastrofą. W piątek byłem szybki, kiedy przygotowywałem się do wyścigu, więc jestem pewny, iż można jutro sporo ugrać.

Toto Wolff, szef Mercedes Motorsport: Kolejne mokre kwalifikacje nikomu nie ułatwiają życia. Na deszczowych oponach byliśmy bardzo mocni, jednak na przejściowych stawka się trochę zbliżyła. Osiągi Lewisa były niespodziewane, był dziś we własnej lidze. Nico był bardzo konkurencyjny i niewiele mu brakowało, jednak nie udało mu się złożyć czystego okrążenia. To pokazuje jak konkurencyjna jest rywalizacja, gdyż mieliśmy tempo, aby zdobyć pierwszy rząd.

(Paweł Zając)
 
Red Bull

Daniel Ricciardo (P2): Nie mogłem pojechać szybciej na moim ostatnim okrążeniu. Dałem z siebie wszystko i z tego jestem zadowolony, gdyż wystartuję z pierwszego rzędu. Trochę zajęło dzisiaj zanim udało się tak pojechać, gdyż nie miałem tempa jakiego oczekiwałem, jednak ostatecznie wydaje mi się, że jestem gotowy na dobry wynik. Wiem, że nie będzie łatwo, ale jestem gotowy na walkę. Nie mogłem się lepiej zadomowić w zespole, sprawili, że bardzo szybko poczułem się jak w domu i to bardzo pomaga. Cieszę się jazdą i widać to w wynikach. Jestem naprawdę zadowolony. Zespół zmniejsza stratę do czołówki i jesteśmy coraz lepsi z wyścigu na wyścig.

Sebastian Vettel (P3): W mokrych warunkach mamy nieco większe szanse na walkę z Mercedesem. Wydaje mi się , ze jutro będzie sucho, ale z pewnością damy z siebie wszystko. Myślę, że jesteśmy na najlepszej pozycji, by postarać się utrudnić im wyścig, więc zobaczymy. Dokonaliśmy kilku poprawek w bolidzie i myślę, że test w Bahrajnie również pomógł, jednak ciągle mamy trochę pracy przed sobą. Wolałbym być oczywiście pierwszy, jednak mamy dobre miejsce do startu w wyścigu. Gratulacje dla Daniel, spisuje się bardzo dobrze.

Christian Horner, szef zespołu: Świetna robota obu kierowców w tak trudnych warunkach. Daniel i Sebastian swobodnie przechodzili z sesji do sesji i bez problemu dostali się do Q3. Wiemy, że trzeci sektor jest naszą piętą achillesową, nawet w takich warunkach. Tak też się dziś działo, nasza prędkość na prostych nie mogła zagrozić Mercedesowi. Niemniej jednak Daniel popisał się fantastycznymi osiągami i zakwalifikował się w pierwszym rzędzie. Sebastian nie zaliczył najczystszego przejazdu w Q3, jednak oba bolidy mają dobrą pozycję startową.

(Łukasz Godula)
 
Ferrari

Fernando Alonso (P5): W deszczu nigdy nie wiadomo co się stanie, gdyż warunki mogą się pogarszać z okrążenia na okrążenie, więc to jedna z przyczyn, która sprawia, iż jesteśmy zadowoleni. Piąte miejsce oznacza, że startujemy w czołówce i jeśli uda nam się utrzymać za liderami, to możemy być blisko podium. Pierwsze okrążenia będą ważne i musimy dać z siebie wszystko i unikać walk, przez które można sporo stracić. Wczoraj byliśmy bardziej konkurencyjni, więc możemy liczyć na lepszy wyścig niż trzy ostatnie. Myślę, że tutaj w Chinach zrobiliśmy pierwszy krok ku poprawie. Samochód zachowywał się dobrze w każdym obszarze i jest lepszy aerodynamicznie, a także ma więcej mocy. Oczywiście jeszcze wiele nam brakuje, jednak mamy nadzieję, że będziemy mogli walczyć o lepsze pozycje.

Kimi Raikkonen (P11): Ostatnie dwa dni były trudne, gdyż mieliśmy problemy techniczne, a dziś rano wykonałem tylko jeden przejazd. Ogólnie jestem jednak bardziej zadowolony z samochodu. Niestety w Q2 w ostatnim sektorze straciłem sporo czasu, co sprawiło, iż nie wszedłem do Q3. Samochód nie prowadził się spójnie i był stabilny w jednych częściach toru, a w innych nie. Były też problemy z balansem i to wpłynęło na moje osiągi. Ciężko powiedzieć, co się stało, jednak wczorajsze kłopoty na pewno nie pomogły. Teraz chce się skupić na wyścigu i dam z siebie wszystko, aby osiągnąć dobry wynik.

Pat Fry, dyrektor ds. nadwozia: Dzisiejsza prognoza pogody okazała się trafna i stałe opady deszczu wpłynęły na obie sesje. Rano jeździliśmy jak najmniej, aby nie zużyć deszczowych opon przed kwalifikacjami. Kimi niestety nie dał rady wyjść z Q2. Wczoraj stracił sporo czasu w pierwszym treningu i dziś musiał walczyć z balansem auta, zwłaszcza w wolnych zakrętach. Fernando natomiast nie miał większych problemów i zajął piąte miejsce, więc może znaleźć się w grupie liderów. Jutro będziemy starali się zwiększyć jego możliwości ataku, a Kimiemu postaramy się pomóc w awansie i zdobyciu punktów. W oby przypadkach dwa pierwsze kółka będą kluczowe.

(Paweł Zając)
 
Williams

Felipe Massa (P6): To był dla nas trudny dzień z powodu pogody, jednak wyciągnęliśmy z tego maksimum i pokazaliśmy, że poprawiliśmy się w mokrych warunkach. Dobrze widzieć kroki naprzód. Jutro powinien być interesujący dzień, ponieważ jesteśmy bardziej konkurencyjni w suchych warunkach, co może nam dać dobry wyścig. Oba bolidy w czołówce to po raz kolejny bardzo obiecująca sytuacja, teraz musimy się tylko poprawić w samych zawodach.

Valtteri Bottas (P7): To był pozytywny dzień, ponieważ widać, iż zrobiliśmy krok naprzód w mokrych warunkach. Poprawki, które tu przywieźliśmy pomogły w suchych warunkach, jednak dobrze, że również na mokrej nawierzchni idzie nam lepiej. To dobry kierunek i jest to wynik ciężkiej pracy całego zespołu. Ciągle jesteśmy bardziej konkurencyjni w suchych warunkach, więc mam nadzieję, że w wyścigu nie będzie padało, przez co będziemy mogli finiszować na wyższych pozycjach.

Rob Smedley, odpowiedzialny za osiągi bolidów: Takie sesja nigdy nie są łatwe, jednak ponownie jestem pod wrażeniem osiągów. To, że nie straciliśmy w mokrych kwalifikacjach pokazuje, że praca jaką wykonaliśmy poprawiła przyczepność bolidu. Inżynierowie wyścigowi spisali się bardzo dobrze i cała załoga pracowała świetnie w tych trudnych warunkach. Kierowcy również wykonali fantastyczną pracę, więc ogólnie jestem zadowolony. Ciągle mamy nieco pracy do wykonania, jednak dobrze widzieć progres.

(Łukasz Godula)
 
Force India

Nico Hulkenberg (P8): Czołowa dziesiątka zawsze jest naszym celem, więc jestem zadowolony z ósmego pola. Było bardzo mokro i miałem problemy ze znalezieniem balansu podczas hamowania, jednak myślę, że udało nam się zdobyć dobrą pozycję startową. Jutro pogoda powinna być lepsza, więc po wczorajszych jazdach na suchym wiemy czego się spodziewać i jak dostosować się do warunków. Zachowanie opon w trakcie wyścigu będzie interesujące, gdyż ziarnienie jest standardowym problemem na tym torze. Jestem jednak pewny, że możemy nad tym popracować i przedłużyć żywotność ogumienia.

Sergio Perez (P16): To nie była łatwa sesja i prawda jest taka, że miałem problemy z balansem przez cały weekend. Myślę, że pogoda pogłębiła jeszcze te problemy i dlatego wylądowałem na 16 miejscu. Ciężko było mi dogrzać opony i ślizgałem się w każdym zakręcie, zwłaszcza podczas hamowań. Jutro warunki powinny być lepsze, więc jestem pewny, że będziemy mogli odrobić straty i walczyć o punkty.

Robert Fernley, zastępca szefa zespołu: Deszcz stał się dominującym tematem w sobotę, gdyż trzy z czterech sesji odbywały się w takich warunkach. Mieliśmy nadzieję, że zagra on na naszą korzyść, jednak oba nasze samochody miały problemy i niezbyt umiały odnaleźć się na mokrym torze. Przez to sesja była dość mieszana i Nico udało się wejść do Q3 i zdobyć ósme miejsce. Sergio miał jednak problemy z balansem, które zostały pogłębione przez deszcz. Myślę, że możemy być mocni w wyścigu i celem są punkty, jednak jasnym jest, że walka o czołową dziesiątkę będzie szczególnie zacięta.

(Paweł Zając)
 
Toro Rosso

Jean-Eric Vergne (P9): Jestem naprawdę zadowolony z moich kwalifikacji. To było świetne okrążenie. Jestem zadowolony z siebie, gdyż jak na razie wszystkie moje okrążenia kwalifikacyjne w tym roku były dobre. Ten bolid jest dość trudny w prowadzeniu w mokrych warunkach, więc wejście do Q3 jest jeszcze większą satysfakcją. Naprawdę musisz pojechać idealne okrążenie i myślę, że tak zrobiłem. Jeśli chodzi o jutro, prognoza mówi, że będzie sucho, co znacznie bardziej dopowiada naszej maszynie, więc możemy oczekiwać dobrego wyścigu. Na długich przejazdach nasze tempo wygląda dobrze, więc dam z siebie wszystko na starcie i jeśli wszystko się ułoży, to możemy celować w bardziej punktowane pozycje.

Daniił Kwiat (P13): To były bardzo trudne kwalifikacje i pomimo tego, że dałem z siebie wszystko, to nie byłem w stanie pojechać szybciej. Wygląda na to, że straciłem sporo przyczepności pomiędzy trzecim treningiem, a kwalifikacjami, więc muszę przejrzeć dane. Ogólnie jestem rozczarowany tym jak dzisiaj się wszystko potoczyło, jednak jestem pewny, że ciągle mogę zaliczyć dobry wyścig, zwłaszcza jeśli będzie sucho.

James Key, szef techniczny: Warunki w dzisiejszych kwalifikacjach były jasne, ale kompletnie nieprzewidywalne. Wygląda na to, że na torze mamy mikro klimat, więc ciężko jest przewidzieć co się dzieje. Mieliśmy plan, ale byliśmy elastyczni, co ostatecznie nam pomogło w poradzeniu sobie z pogodą. Q1 poszło po naszej myśli, jednak podjęliśmy małe ryzyko, gdyż wystartowaliśmy na używanych oponach przejściowych. Jev wykonał świetną robotę i awansował do Q3. Niestety Daniłowi się to nie udało, co jest rozczarowujące, gdyż rano pokazał dziś dobre tempo. Przyjrzymy się dlaczego tak się stało, jednak 13 pozycja nie jest taka zła. Biorąc pod uwagę, że jutro będzie sucho, powinniśmy być w stanie zaliczyć dobry wyścig, ponieważ w takich warunkach mamy lepsze tempo.

(Łukasz Godula)
 
Lotus

Romain Grosjean (P10): Dobrze było ponownie znaleźć się w Q3. Dokonaliśmy przez ten weekend dużego postępu. Dziś rano szło nam lepiej niż podczas kwalifikacji i może dlatego mieliśmy nieco wyższe aspiracje. Nie jestem pewny, dlaczego po południu nie byliśmy tak szybcy jak podczas trzeciego treningu. Walczyłem z oponami i zmieniającymi się warunkami, ale mimo wszystko, minęło już trochę czasu, od kiedy po raz ostatni wystąpiłem w Q3! Liczymy na dobry rezultat w wyścigu.

Pastor Maldonado (P22): Oczywiście nie jesteśmy zadowoleni z opuszczenia kwalifikacji. Jutro też jest dzień, a wyścig ma długi dystans. Pozostaję optymistą i dam z siebie wszystko, ale nie jestem w zbyt łatwym położeniu. Pracujemy bardzo ciężko, by osiągać progres. Widzimy, że Romain zakwalifikował się do czołowej dziesiątki a dziś rano był szósty, więc bez dwóch zdań dokonujemy postępów.

Alan Permane, dyrektor ds. operacji na torze: To były mieszane kwalifikacje. Jest nam bardzo przykro, że Pastor nie wziął w nich udziału. Przepraszam jego i jego ekipę. Dla Romaina był to całkiem dobry dzień – pojechał doskonały trzeci trening i pomimo tego, że kwalifikacje nie poszły już tak dobrze, to mimo wszystko znalazł się w gronie dziesięciu najszybszych kierowców. Mamy potencjał. Myślę, że gdyby kwalifikacje odbywały się na suchym torze, Romain skończyłby czasówkę równie wysoko.

(Nataniel Piórkowski)
 
McLaren

Jenson Button (P12): Zawsze jest ciężko w takich warunkach, mieliśmy problem z rozgrzaniem opon, a dodatkowo temperatura była niższa niż wczoraj. Opony mocno mi podskakiwały podczas Q2, a dzieje się tak, gdy nie są odpowiednio ciepłe. Powierzchnia opony jest wtedy naruszona, a gdy zaczynamy skręcać, opona nie trzyma i podskakuje. Jutro czeka nas trudny wyścig, będziemy ścigać się na zielonym torze z zerową przyczepnością z powodu deszczu. Mam nadzieję, że jutro będzie sucho bo w takich warunkach możemy mieć ciekawy wyścig. Jesteśmy dalej niż byśmy chcieli, jednak kilka dobrych wyników już padło w tym sezonie z takiej pozycji. Zobaczymy co uda się zrobić.

Kevin Magnussen (P15): Jestem dość rozczarowany kwalifikacjami, 15 pozycja nie jest dobra. Nie wiem dokładnie co się stało, miałem problemy z przyczepnością. Nie jestem pewny, czy chodziło tutaj o temperaturę pracy opon. Przyjrzymy się temu. Wydaje mi się, że jesteśmy szybsi, więc po prostu nie zgraliśmy dziś wszystkiego. Mimo to potrzebujemy lepszego tempa. Zespół wykonuje dobrą robotę w poprawianiu bolidu, jednak na to potrzeba czasu. Nie da się tego zmienić w jedną noc, ale wierzę w ekipę, osiągniemy to. Zobaczymy co uda się zrobić w jutrzejszym wyścigu.

Eric Boullier, szef zespołu: Mówiąc wprost, poszło nam dzisiaj słabo. Wiemy, że brakuje nam osiągów, ale jeszcze bardziej brakuje docisku. To zawsze jest problemem w każdych warunkach, jednak staje się ogromną wadą gdy jest zimno oraz mokro, tak jak to było dzisiaj. Później mamy efekt domina, ponieważ nie możesz rozgrzać opon. Nasi kierowcy dali z siebie wszystko, jednak prawdę mówiąc mierzyli się z niemożliwym zadaniem. Mimo to Jenson i Kevin dadzą z siebie wszystko w wyścigu, by zdobyć jak najwięcej punktów.

(Łukasz Godula)
 
Sauber

Adrian Sutil (P14): Jestem zadowolony z dzisiejszej sesji. Mimo tego, że warunki nie były łatwe, udało mi się awansować do Q2. W porównaniu do poprzednich cza sówek – jest lepiej. Udało nam się wykorzystać deszczowe warunki, było dużo lepiej niż na suchym torze. To mały krok, ale liczę, że będziemy kontynuowali trend. Mam nadzieję, na dobry wyścig. Jeśli odbędzie się na podstawowych mieszankach, możemy mieć problemy.

Esteban Gutierrez (P17): Za nami wymagające kwalifikacje. Jestem sfrustrowany, ponieważ wiem, że mogłem awansować do Q2. Na moim ostatnim okrążeniu, podczas przejeżdżania szóstego zakrętu, znikąd pojawił się problem techniczny. Brake-by-wire przeszły w stan bezpiecznej pracy, przez co straciłem wyczucie pedału hamulca i balansu samochodu. Radziłem sobie z tą sytuacją, ale niestety popełniłem błąd w ostatnim zakręcie. Jeśli chodzi o wyścig, to musimy być regularni i wykorzystywać każdą z okazji. Tylko to pozwoli nam przebijać się do przodu.

Monisha Kaltenborn, szef zespołu: Kwalifikacje pokazały, że idziemy we właściwym kierunku, a dokonana ocena techniczna przyniosła owoce. W dużej mierze oddaje to rezultat Adriana. Esteban zmagał się z usterką, która przeszkodziła mu w awansie do W2. Mimo wszystko, byliśmy w stanie zmniejszyć startem do naszych bezpośrednich rywali. To daje nam pewność przed nadchodzącymi wyścigami, podczas których będziemy zastosowywali poprawki do naszego samochodu.

(Nataniel Piórkowski)
 
Caterham

Kamui Kobayashi (P18): Przed kwalifikacjami deszcz nie ustał, a warunki na torze utrudniały właściwe rozpoznanie, czy lepiej będzie wyjechać z boksu na oponach przejściowych, czy deszczowych. Zdecydowaliśmy się na te pierwsze, ponieważ dawały nam największe szanse na sprawienie niespodzianki w Q1. Z pewnością byłem na nich całkiem szybki. Warunki na torze nieco się poprawiały, ale wciąż nie na tyle, by udało się nam zyskać przewagę. Zakończyliśmy jazdę przed osiemnastym Bianchim, tracąc tylko trzy dziesiętne do Gutierreza. Prawdopodobnie nie mogliśmy dziś zdziałać nic więcej.

Marcus Ericsson (P20): To były trudne kwalifikacje, zwłaszcza że rano przejechałem tylko sześć okrążeń. Ogólnie jestem jednak zadowolony z osiągniętego wyniku, zwłaszcza że to dopiero moja trzecia deszczowa sesja w Formule 1. Obraliśmy taką samą strategię jak Kamui, ale samochód nie spisywał się zbyt dobrze. Na pierwszym stincie często blokowałem opony, co kosztowało mnie dużo czasu. Miałem też problemy z odnalezieniem swojego miejsca na torze, ale tak, jestem zadowolony z faktu, że utrzymałem się na torze i zakończyłem kwalifikacje przed Chiltonem.

Cedrik Staudohar, Renault Sport F1: Przez cały dzień mieliśmy kłopoty z ERS w bolidzie Marcusa, na które miały wpływ problemy z systemem kontroli skrzyni biegów. Pomimo tego uważamy, że wyciągnęliśmy niemal maksimum z naszej jednostki napędowej. Obydwaj kierowcy korzystali z pełnej mocy silnika i systemu odzyskiwania energii, ale warunki były trudne. Tak czy owak, znajdujemy się przed bolidami Marussi i czujemy się dobrze przygotowani by w jutrzejszym wyścigu walczyć zarówno z nimi, jak i z innymi samochodami, które znajdują się przed nami.

(Nataniel Piórkowski)
 
Marussia

Jules Bianchi (P19): Dziś rano byłem bardzo niezadowolony z samochodu, ale podczas przerwy między sesjami dokonaliśmy kilku poprawek i w kwalifikacjach prowadził się już perfekcyjnie – nawet pomimo trudnych, deszczowych warunków. Stoczyłem dziś dobrą walkę z Kobayashim, wymieniając się z nim lepszymi czasami, ale na moim szybkim kółku wyjechałem zbyt szeroko z ostatniego zakrętu, przez co sesję skończył przede mną. Byliśmy bardzo blisko, nawet pomimo mojego błędu. Mam nadzieję, że czeka nas jutro fascynujący wyścig i lepsze warunki.

Max Chilton (P21): Jestem dość sfrustrowany dzisiejszymi kwalifikacjami. W trzecim treningu nie miałem większych zastrzeżeń do mojego samochodu, ale w czasówce musiałem już walczyć z jego balansem. Trudno było mi złożyć jedno, szybkie kółko. Warunki były dość trudne, ale wciąż czuję, że gdyby bolid prowadził się lepiej, mógłbym skończyć sesję na lepszym miejscu. Jutro mamy kolejny dzień, tak więc pora skończyć z frustrowaniem się i spróbować pojechać dobry wyścig.

John Booth, szef zespołu: Gdy panują takie warunki jak dziś, zawsze trudno jest podjąć decyzję o tym, na jakich oponach wysłać swoich kierowców na tor. Caterham i my rozpoczęliśmy sesję na innym rodzaju ogumienia. Pod koniec zdecydowaliśmy się założyć przejściówki, ale Jules stracił nieco do Kobayashiego na ostatnim szybkim kółku, a Max walczył z balansem samochodu. Zobaczymy, dlaczego tak narzekał na balans i spędzimy noc przygotowując się do wyścigu. Wszystko wskazuje, że odbędzie się na suchym torze.

(Nataniel Piórkowski)


Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca