F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2014
GP Australii
GP Malezji
GP Bahrajnu
GP Chin
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Rosji
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2014
Klasyfikacje generalne 2014
Statystyki z sezonu 2014

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Catalunya.
Gran Premio de España Pirelli 201411 maja
Circuit de Barcelona-Catalunya
Długość toru: 4,655 km
Liczba okrążeń: 66
Pełny dystans: 307,104 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:19,954 - Q2, Rubens Barrichello (Brawn), 2009
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:21,670 - Kimi Raikkonen (Ferrari), 2008
Największa średnia prędkość wyścigu:
198,102 km/h - Felipe Massa (Ferrari), 2007
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Łączny wynik kwalifikacji
P.NrKierowcaBolidCzęść 1 (Q1)Część 2 (Q2)Część 3 (Q3)Okr. 
 P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr. 
1.44L. HamiltonMercedes F1 W05 Hybrid21:27,238521:26,210311:25,232816
2.6N. RosbergMercedes F1 W05 Hybrid11:26,764811:26,088321:25,400819
3.3D. RicciardoRed Bull RB1041:28,053631:26,613331:26,285716
4.77V. BottasWilliams FW36 91:28,198681:27,563641:26,632517
5.8R. GrosjeanLotus E22161:28,472961:27,258651:26,960318
6.7K. RaikkonenFerrari F14 T111:28,308961:27,335661:27,104318
7.14F. AlonsoFerrari F14 T121:28,3293101:27,602671:27,140514
8.22J. ButtonMcLaren MP4-29 101:28,279791:27,570781:27,335418
9.19F. MassaWilliams FW36 51:28,061641:27,016691:27,402416
10.1S. VettelRed Bull RB1031:27,958751:27,052310-111
11.27N. HulkenbergForce India VJM07 71:28,1557111:27,6856---13
12.11S. PerezForce India VJM07 151:28,46911121:28,0025---16
13.26D. KwiatToro Rosso STR961:28,0746131:28,0396---12
14.21E. GutierrezSauber C33 131:28,3746141:28,2806---12
15.20K. MagnussenMcLaren MP4-29 141:28,389815-2---10
16.25J-E. VergneToro Rosso STR981:28,280616-----6
17.99A. SutilSauber C33 171:28,5639------9
18.4M. ChiltonMarussia MR03 181:29,5866------6
19.17J. BianchiMarussia MR03 191:30,1776------6
20.9M. EricssonCaterham CT05201:30,3128------8
21.10K. KobayashiCaterham CT05211:30,3756------6
22.13P. MaldonadoLotus E2222-2------2
Najszybsze okrążenie: Lewis Hamilton (Mercedes F1 W05 Hybrid) - 1:25,232 w III bloku
107% najlepszego czasu w Q1: 1:32,837
 kara obniżenia pozycji startowej o 5 miejsc za wymianę skrzyni biegów
 kara obniżenia pozycji startowej o 10 miejsc za wypuszczenie z pit-stopu z niedokręconym kołem w treningu
 nie ustanowił czasu w kwalifikacjach, ale został dopuszczony do wyścigu

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
mich909090, 10.05.2014 17:26[!]
Po q2 wątpiłem w PP dla Lewisa ale jednak się udało:) To dobry znak przed jutrem. Tempo długich przejazdów pokazuje że Lewis potrzebuje jedynie dobrego startu i będzie git! No chyba że znowu Safety car i naparzanka z Nico jak w Bahrajnie;)
zefu, 10.05.2014 18:02[!]
Alonso do drugiego treningu praktycznie ten sam czas, tak jakby cisnął na maksa od tegoż treningu, w następnym podobnie i tak samo w Q3...
derwisz, 10.05.2014 19:34[!]
Optymizm w obozie fanów Ferrari okazał sie przedwczesny. Dzisiejsze Q chyba udowodniło po raz kolejny, ze silniki Ferrarii są najsłabsze w stawce. Swoje wysokie pozycje zespól w dużej mierze zawdzięcza doborowym kierowcom, którzy swoimi umiejętnościami niwelują sporo dystansu dzielącego ich bolidy od tych którzy dysponują mniej lub więcej lepszymi silnikami.

Geschlagen - pokonany, to słowo znowu dominowało w niemieckiej telewizji gdy pojawiał sie w niej temat Vettela.
Daniel kolejny raz zdecydowanie pokonał mistrza świata w kwalifikacjach. W Q2 RIC był lepszy od VET prawie o pół sekundy. To jest deklasacja. W Q3 Niemiec miał awarię sprzętu ale wydaje się, że i tak nie miałby większych szans z Australijczykiem, który po prostu jest lepszy.
W niemieckiej TV pokazywano wywiad z Webberem i życzenia jakie nagrał dla Daniela na laptopie, (które tuz przed Q odtworzono Danielowi). Swoja drogą to Australijczycy (zwłaszcza kibice) mają teraz swoje słodkie chwile satysfakcji za wszystkie upokorzenia jakie ich dotknęły w ostatnim czteroleciu. Za sprawą Ricciardo teraz to oni są górą :)
paymey852, 10.05.2014 21:28[!]
@derwisz Rosberg zdominował Hamiltona w Q1 a startuje z P2 to odnośnie twojego "ale wydaje się".

Cytat derwisz :
Daniel kolejny raz zdecydowanie pokonał mistrza świata w kwalifikacjach

Z jednej strony masz racje bo tak jest w tabeli, z drugiej strony to bzdura bo Vettel nie walczył w Q3.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca