|
|
|
|
|
|
Grosser Preis von Österreich 2014 | 22 czerwca |
|
|
|
Red Bull Ring | |
|
Długość toru: 4,326 km Liczba okrążeń: 71 Pełny dystans: 307,146 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:07,908 - Q1, Michael Schumacher (Ferrari), 2003 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:08,337 - Michael Schumacher (Ferrari), 2003 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 213,003 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2003 |
| |
Opony użyte w wyścigu [ T- | T+ ]
|
| | | | | P. | Kierowca | Start | Pit-stop 1 | Pit-stop 2 | Pit-stop 3 | Suma |
|
1. | Rosberg | SMu | Mn (11) | Mn (40) | | 2 |
2. | Hamilton | SMu | Mn (13) | Mu (39) | | 2 |
3. | Bottas | SMu | Mn (15) | Mu (41) | | 2 |
4. | Massa | SMu | Mn (14) | Mu (43) | | 2 |
5. | Alonso | SMu | Mn (14) | Mn (47) | | 2 |
6. | Perez | Mn | Mu (29) | SMn (55) | | 2 |
7. | Magnussen | SMu | Mn (10) | Mn (40) | | 2 |
8. | Ricciardo | SMu | Mn (10) | Mu (43) | | 2 |
9. | Hülkenberg | SMu | Mn (9) | Mu (39) | | 2 |
10. | Räikkönen | SMu | Mn (15) | Mu (44) | | 2 |
11. | Button | Mn | Mn (27) | SMn (58) | | 2 |
12. | Maldonado | Mn | Mu (26) | SMn (56) | | 2 |
13. | Sutil | SMn | Mn (11) | Mn (43) | | 2 |
14. | Grosjean | SMn | Mn (3) | Mn (27) | | 2 |
15. | Bianchi | Mn | SMn (40) | | | 1 |
16. | Kobayashi | SMn | Mn (14) | | | 1 |
17. | Chilton | Mn | SMn (37) | | | 1 |
18. | Ericsson | Mn | SMn (28) | Mn (43) | | 2 |
19. | Gutierrez | SMn | Mn (12) | S&G (21) | Mn (45) | 3 |
|
Niesklasyfikowani | |
| Vergne | SMn | Mn (8) | Mn (39) | | 2 |
| Vettel | SMn | Mn (20) | Mu (28) | | 2 |
| Kwiat | SMu | Mn (10) | | | 1 |
| |
|
|
W pierwszej kolumnie podana jest mieszanka, na której kierowca rozpoczął wyścig, w ostatniej całkowita liczba pit stopów.
SM = Supermiękka mieszanka
M = Miękka mieszanka
n = Nowy komplet
u = Używany komplet
S&G = Kara 10 sekund postoju w boksie
Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „Osiągi ogumienia były zgodne z naszymi oczekiwaniami, mimo cieplejszych warunków. Dlatego degradacja była nieznacznie większa niż poprzednio, a wyścig był dość prosty ze strategicznego punktu widzenia – jeden pit stop był trochę zbyt ambitnym celem dla większości zespołów, więc przeważnie jechano na dwa postoje. Byliśmy świadkami emocjonującej Grand Prix, w której strategia dotycząca ogumienia była bardzo ważna. Miło też widzieć nową twarz na podium – gratulacje dla Valtteriego i ekipy Williams, a także dla Mercedesa za świetną formę przez cały weekend”.
| |
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|