F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2014
GP Australii
GP Malezji
GP Bahrajnu
GP Chin
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Rosji
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2014
Klasyfikacje generalne 2014
Statystyki z sezonu 2014

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Silverstone.
Santander British Grand Prix 20146 lipca
Silverstone Circuit
Długość toru: 5,891 km
Liczba okrążeń: 52
Pełny dystans: 306,227 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:29,607 - Lewis Hamilton (Mercedes), 2013
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:33,401 - Mark Webber (Red Bull), 2013
Największa średnia prędkość wyścigu:
215,683 km/h - Mark Webber (Red Bull), 2012
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Opony użyte w wyścigu  [  T-  |  T+  ]
P.Kierowca Start Restart Pit-stop 1 Pit-stop 2 Pit-stop 3 Suma
1.Hamilton Pu Pu Tn (24) Tn (41)  2
2.Bottas Pn Pn Tn (31)   1
3.Ricciardo Pu Tn Pn (15)   1
4.Button Pu Pu Tn (28)   1
5.Vettel Pu Tn Pu (10) Pu (33)  2
6.Alonso Tn Pn Pn (25)   1
7.Magnussen Pu Pu Tn (27)   1
8.Hülkenberg Pu Pu Tn (29)   1
9.Kwiat Pu Pu Pn (14) Tn (35)  2
10.Vergne Pu Tn Pn (27)   1
11.Perez Pu Tn Pu (26)   1
12.Grosjean Pn Tn Pn (30)   1
13.Sutil Pn Pn Tn (23)   1
14.Bianchi Pn Pn Tn (29)   1
15.Kobayashi Pn Pn Tn (18) Pu (29)  2
16.Chilton Pn Pn Pu (1) DT (2) Tn (29) 3
17.Maldonado Pn Pn Tn (26)   1
Niesklasyfikowani
Rosberg Pu Pu Pu (18)   1
Ericsson Pn Pn    0
Gutierrez Pn Pu    0
Massa Pn    
Räikkönen Tn    
W pierwszej kolumnie podana jest mieszanka, na której kierowca rozpoczął wyścig, w ostatniej kolumnie podana jest całkowita liczba pit stopów.

P = Pośrednia mieszanka
T = Twarda mieszanka
n = Nowy komplet
u = Używany komplet
DT = Kara przejazdu przez boksy


Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „Restart na początku wyścigu miał oczywiście wpływ na strategię dotyczącą opon. Kilku kierowców wykorzystało sytuację do zmiany pierwotnego planu. Zaprezentowano różne koncepcje: w większości przypadków zmieniający opony zawodnicy wybrali twardą mieszankę, a Alonso postawił na pośrednią i mógł wykorzystać jej przewagę w osiągach – sięgającą sekundy na okrążeniu – do zyskiwania pozycji po restarcie. Przez resztę wyścigu cały czas mogliśmy obserwować różne koncepcje strategiczne. Na torze Silverstone ogumienie poddawane jest najwyższym obciążeniom bocznym w całym kalendarzu, ale mimo tego siedmiu kierowców z pierwszej dziesiątki udowodniło, że można pojechać na jeden pit stop. To wiele mówi o wytrzymałości tych opon. Nawet Lewis Hamilton, który odniósł wspaniałe zwycięstwo przed własną publicznością, prawdopodobnie mógł zjechać tylko raz. Teraz czekamy na sesję testową w przyszłym tygodniu, w trakcie której sprawdzimy, jak wyglądają 18-calowe opony na samochodzie Formuły 1. Ciekawie będzie posłuchać opinii na ten temat”.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca