|
|
|
|
|
|
Shell Belgian Grand Prix 2015 | 23 sierpnia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:44,503 - Q2, Jarno Trulli (Toyota), 2009 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:47,263 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2009 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 229,266 km/h - Kimi Raikkonen (Ferrari), 2007 |
| |
Kwalifikacje: część 3 (Q3)
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Odstęp | Strata | Km/h. | Okr. |
|
1. | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes F1 W06 Hybrid | | 1:47,197 | - | - | 235,216 | 6 |
2. | 6 | Nico Rosberg | Mercedes F1 W06 Hybrid | | 1:47,655 | 0,458 | 0,458 | 234,215 | 6 |
3. | 77 | Valtteri Bottas | Williams FW37 | | 1:48,537 | 0,882 | 1,340 | 232,312 | 6 |
4. | 8 | Romain Grosjean | Lotus E23 Hybrid | | 1:48,561 | 0,024 | 1,364 | 232,260 | 6 |
5. | 11 | Sergio Perez | Force India VJM08 | | 1:48,599 | 0,038 | 1,402 | 232,179 | 3 |
6. | 3 | Daniel Ricciardo | Red Bull RB11 | | 1:48,639 | 0,040 | 1,442 | 232,093 | 6 |
7. | 19 | Felipe Massa | Williams FW37 | | 1:48,685 | 0,046 | 1,488 | 231,995 | 6 |
8. | 13 | Pastor Maldonado | Lotus E23 Hybrid | | 1:48,754 | 0,069 | 1,557 | 231,848 | 6 |
9. | 5 | Sebastian Vettel | Ferrari SF15-T | | 1:48,825 | 0,071 | 1,628 | 231,697 | 6 |
10. | 55 | Carlos Sainz | Toro Rosso STR10 | | 1:49,771 | 0,946 | 2,574 | 229,700 | 3 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|