|
|
|
|
|
|
Gran Premio d'Italia 2015 | 6 wrze?nia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:19,525 - Q1, Juan Pablo Montoya (Williams), 2004 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:21,046 - Rubens Barrichello (Ferrari), 2004 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 247,586 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2003 |
| |
Kwalifikacje: część 3 (Q3)
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Odstęp | Strata | Km/h. | Okr. |
|
1. | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes F1 W06 Hybrid | | 1:23,397 | - | - | 250,067 | 6 |
2. | 7 | Kimi Raikkonen | Ferrari SF15-T | | 1:23,631 | 0,234 | 0,234 | 249,367 | 6 |
3. | 5 | Sebastian Vettel | Ferrari SF15-T | | 1:23,685 | 0,054 | 0,288 | 249,206 | 6 |
4. | 6 | Nico Rosberg | Mercedes F1 W06 Hybrid | | 1:23,703 | 0,018 | 0,306 | 249,152 | 6 |
5. | 19 | Felipe Massa | Williams FW37 | | 1:23,940 | 0,237 | 0,543 | 248,449 | 6 |
6. | 77 | Valtteri Bottas | Williams FW37 | | 1:24,127 | 0,187 | 0,730 | 247,897 | 6 |
7. | 11 | Sergio Perez | Force India VJM08 | | 1:24,626 | 0,499 | 1,229 | 246,435 | 4 |
8. | 8 | Romain Grosjean | Lotus E23 Hybrid | | 1:25,054 | 0,428 | 1,657 | 245,195 | 6 |
9. | 27 | Nico Hulkenberg | Force India VJM08 | | 1:25,317 | 0,263 | 1,920 | 244,439 | 3 |
10. | 9 | Marcus Ericsson | Sauber C34 | | 1:26,214 | 0,897 | 2,817 | 241,896 | 3 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|