|
|
|
|
|
|
Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix 2015 | 29 listopada |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:38,434 - Q2, Lewis Hamilton (McLaren), 2011 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:40,279 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2009 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 194,863 km/h - Sebastian Vettel (Red Bull), 2009 |
| |
Kwalifikacje: część 3 (Q3)
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Odstęp | Strata | Km/h. | Okr. |
|
1. | 6 | Nico Rosberg | Mercedes F1 W06 Hybrid | | 1:40,237 | - | - | 199,471 | 6 |
2. | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes F1 W06 Hybrid | | 1:40,614 | 0,377 | 0,377 | 198,724 | 6 |
3. | 7 | Kimi Raikkonen | Ferrari SF15-T | | 1:41,051 | 0,437 | 0,814 | 197,864 | 6 |
4. | 11 | Sergio Perez | Force India VJM08 | | 1:41,184 | 0,133 | 0,947 | 197,604 | 6 |
5. | 3 | Daniel Ricciardo | Red Bull RB11 | | 1:41,444 | 0,260 | 1,207 | 197,098 | 6 |
6. | 77 | Valtteri Bottas | Williams FW37 | | 1:41,656 | 0,212 | 1,419 | 196,687 | 6 |
7. | 27 | Nico Hulkenberg | Force India VJM08 | | 1:41,686 | 0,030 | 1,449 | 196,629 | 6 |
8. | 19 | Felipe Massa | Williams FW37 | | 1:41,759 | 0,073 | 1,522 | 196,488 | 6 |
9. | 26 | Daniił Kwiat | Red Bull RB11 | | 1:41,933 | 0,174 | 1,696 | 196,152 | 6 |
10. | 55 | Carlos Sainz | Toro Rosso STR10 | | 1:42,708 | 0,775 | 2,471 | 194,672 | 6 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|