|
|
|
|
|
|
Gulf Air Bahrain Grand Prix 2015 | 19 kwietnia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:29,848 - Q1, Fernando Alonso (Renault), 2005 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:30,252 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 209,143 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004 |
| |
Kwalifikacje: część 3 (Q3)
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Odstęp | Strata | Km/h. | Okr. |
|
1. | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes F1 W06 Hybrid | | 1:32,570 | - | - | 210,470 | 6 |
2. | 5 | Sebastian Vettel | Ferrari SF15-T | | 1:32,981 | 0,411 | 0,411 | 209,540 | 6 |
3. | 6 | Nico Rosberg | Mercedes F1 W06 Hybrid | | 1:33,129 | 0,148 | 0,559 | 209,207 | 6 |
4. | 7 | Kimi Raikkonen | Ferrari SF15-T | | 1:33,227 | 0,098 | 0,657 | 208,987 | 6 |
5. | 77 | Valtteri Bottas | Williams FW37 | | 1:33,381 | 0,154 | 0,811 | 208,642 | 6 |
6. | 19 | Felipe Massa | Williams FW37 | | 1:33,743 | 0,362 | 1,173 | 207,836 | 6 |
7. | 3 | Daniel Ricciardo | Red Bull RB11 | | 1:33,831 | 0,088 | 1,261 | 207,641 | 6 |
8. | 27 | Nico Hulkenberg | Force India VJM08 | | 1:34,450 | 0,619 | 1,880 | 206,281 | 3 |
9. | 55 | Carlos Sainz | Toro Rosso STR10 | | 1:34,462 | 0,012 | 1,892 | 206,254 | 5 |
10. | 8 | Romain Grosjean | Lotus E23 Hybrid | | 1:34,483 | 0,021 | 1,913 | 206,209 | 6 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|