|
|
|
|
|
|
Gulf Air Bahrain Grand Prix 2015 | 19 kwietnia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:29,848 - Q1, Fernando Alonso (Renault), 2005 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:30,252 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 209,143 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004 |
| |
Opony użyte w wyścigu [ T- | T+ ]
|
| | | | | P. | Kierowca | Start | Pit-stop 1 | Pit-stop 2 | Pit-stop 3 | Suma postojów | | |
|
1. | Hamilton | Mu | Mn (15) | Pn (33) | | 2 | | |
2. | Räikkönen | Mu | Pn (17) | Mn (40) | | 2 | | |
3. | Rosberg | Mu | Mn (14) | Pn (34) | | 2 | | |
4. | Bottas | Mu | Mn (13) | Pn (33) | | 2 | | |
5. | Vettel | Mu | Mn (14) | Pn (32) | Pn (36) | 3 | | |
6. | Ricciardo | Mu | Mu (12) | Pn (35) | | 2 | | |
7. | Grosjean | Mu | Mu (17) | Pn (31) | | 2 | | |
8. | Perez | Mu | Mn (10) | Pn (37) | | 2 | | |
9. | Kwiat | Mn | Mn (15) | Pn (34) | | 2 | | |
10. | Massa | Mu | Mn (10) | Pn (24) | | 2 | | |
11. | Alonso | Mu | Pn (13) | Mn (35) | | 2 | | |
12. | Nasr | Mu | Mn (10) | Mu (24) | Pn (41) | 3 | | |
13. | Hülkenberg | Mu | Mu (10) | Pn (25) | Pn (38) | 3 | | |
14. | Ericsson | Mu | Mn (11) | Mu (25) | Pn (37) | 3 | | |
15. | Maldonado | Pn | Mn (10) | Mn (24) | Mn (41) | 3 | | |
16. | Stevens | Mn | Mn (19) | Pn (33) | | 2 | | |
17. | Merhi | Mn | Mn (18) | Pn (34) | | 2 | | |
|
Niesklasyfikowani | |
| Verstappen | Mn | Pn (6) | Mu (30) | | 2 | | |
| Sainz | Mu | Pn (11) | | | 1 | | |
| |
|
|
W pierwszej kolumnie podana jest mieszanka, na której kierowca rozpoczął wyścig, ostatniej całkowita liczba pit stopów.
M = Miękka mieszanka
P = Pośrednia mieszanka
n = Nowy komplet
u = Używany komplet
Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „Wyścig był bardzo zacięty, z dużą liczbą manewrów wyprzedzania oraz dobrym tempem na obu mieszankach. Zastosowano bardzo zróżnicowane strategie: dwa lub trzy pit stopy. Niewątpliwie największą uwagę zwróciła alternatywna strategia dwóch postojów wybrana przez Kimiego Raikkonena, który założył pośrednie opony na środkowy przejazd. Dzięki temu mógł wybrać mieszankę na końcówkę wyścigu. Zdaniem niektórych lepszym rozwiązaniem w chłodniejszych warunkach byłoby pośrednie ogumienie, ale jego jazda po ostatnim pit stopie oraz najlepszy czas okrążenia uzyskany na miękkiej mieszance w pełni usprawiedliwiają jego decyzję, która przyczyniła się do ekscytującej końcówki”.
| |
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|