|
|
|
|
|
|
Grand Prix de Monaco 2015 | 24 maja |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:13,532 - Q2, Kimi Raikkonen (McLaren), 2006 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:14,439 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 155,552 km/h - Fernando Alonso (McLaren), 2007 |
| |
Opony użyte w wyścigu [ T- | T+ ]
|
| | | | | P. | Kierowca | Start | Pit-stop 1 | Pit-stop 2 | Pit-stop 3 | Suma postojów | | |
|
1. | Rosberg | SMu | Mn (37) | | | 1 | | |
2. | Vettel | SMu | Mn (36) | | | 1 | | |
3. | Hamilton | SMu | Mn (38) | SMu (65) | | 2 | | |
4. | Kwiat | SMu | Mn (28) | | | 1 | | |
5. | Ricciardo | SMu | Mn (36) | SMu (65) | | 2 | | |
6. | Räikkönen | SMu | Mn (37) | | | 1 | | |
7. | Perez | SMu | Mn (36) | SMu (64) | | 2 | | |
8. | Button | SMn | Mn (35) | SMu (64) | | 2 | | |
9. | Nasr | SMn | Mn (18) | SMn (64) | | 2 | | |
10. | Sainz | SMu | Mn (12) | | | 1 | | |
11. | Hülkenberg | Mn | SMn (1) | Mn (31) | | 2 | | |
12. | Grosjean | SMn | Mn (17) | | | 1 | | |
13. | Ericsson | SMn | Mn (14) | SMn (38) | SMu (69) | 3 | | |
14. | Bottas | Mn | SMn (14) | SMn (56) | | 2 | | |
15. | Massa | SMn | Mn (1) | SMu (39) | SMu (62) | 3 | | |
16. | Merhi | Mn | SMn (35) | | | 1 | | |
17. | Stevens | Mn | SMn (33) | | | 1 | | |
|
Niesklasyfikowani | |
Verstappen | SMu | Mn (29) | SMu (46) | | 2 | | | |
Alonso | Mn | SMn (32) | | | 1 | | | |
Maldonado | SMu | | | | 0 | | | |
| |
|
|
W pierwszej kolumnie podana jest mieszanka, na której kierowca rozpoczął wyścig, w ostatniej całkowita liczba pit stopów.
SM = Supermiękka mieszanka
M = Miękka mieszanka
n = Nowy komplet
u = Używany komplet
Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „Tak jak wszystkich, mnie także zaskoczył ostatni pit stop – decydujący o losach wyścigu. To jednak nie zmienia faktu, że Lewis Hamilton przez cały weekend wykonał świetną pracę. Mamy kolejne potwierdzenie starej prawdy, która mówi, iż wyścig Formuły 1 kończy się dopiero w chwili wywieszenia flagi w biało-czarną szachownicę. Nico Rosberg musiał być z tego bardzo zadowolony! Długa neutralizacja w końcówce wyścigu oczywiście oznaczała, że przy restarcie ważne było utrzymanie temperatury opon. Ostatecznie byliśmy świadkami spektakularnego finiszu, a znakomita większość kierowców zastosowała przewidywaną przez nas strategię jednego pit stopu”.
| |
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|