|
|
|
|
|
|
Grand Prix du Canada 2015 | 7 czerwca |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:12,275 - Ralf Schumacher (Williams), 2004 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:13,622 - Rubens Barrichello (Ferrari), 2004 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 207,165 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004 |
| |
Opony użyte w wyścigu [ T- | T+ ]
|
| | | | | P. | Kierowca | Start | Pit-stop 1 | Pit-stop 2 | Suma postojów | | | |
|
1. | Hamilton | SMu | Mn (29) | | 1 | | | |
2. | Rosberg | SMu | Mn (30) | | 1 | | | |
3. | Bottas | SMu | Mn (28) | | 1 | | | |
4. | Raikkonen | SMu | Mn (26) | SMu (40) | 2 | | | |
5. | Vettel | SMn | Mn (7) | Mu (35) | 2 | | | |
6. | Massa | Mn | SMn (37) | | 1 | | | |
7. | Maldonado | SMu | Mn (17) | | 1 | | | |
8. | Hulkenberg | SMu | Mn (28) | | 1 | | | |
9. | Kwiat | SMu | Mn (27) | | 1 | | | |
10. | Grosjean | SMu | Mn (27) | Mn (49) | 2 | | | |
11. | Perez | SMu | Mn (24) | | 1 | | | |
12. | Sainz | SMn | Mn (27) | | 1 | | | |
13. | Ricciardo | SMu | Mn (23) | | 1 | | | |
14. | Ericsson | SMn | Mn (28) | | 1 | | | |
15. | Verstappen | Mn | SMn (39) | | 1 | | | |
16. | Nasr | SMn | Mn (26) | | 1 | | | |
17. | Stevens | Mn | SMn (34) | SMn (47) | 2 | | | |
|
Niesklasyfikowani | |
| Merhi | Mn | SMn (35) | | 1 | | | |
| Button | Mn | SMn (44) | | 1 | | | |
| Alonso | SMn | Mn (31) | | 1 | | | |
| |
|
|
W pierwszej kolumnie podana jest mieszanka, na której kierowca rozpoczął wyścig, w ostatniej całkowita liczba pit stopów.
SM = Supermiękka mieszanka
M = Miękka mieszanka
n = Nowy komplet
u = Używany komplet
Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: „Zgodnie z oczekiwaniami, biorąc pod uwagę specyficzną charakterystykę tego toru, dzisiaj zużycie i degradacja ogumienia pozostawały na bardzo niskim poziomie w przypadku obu mieszanek. Stabilność naszych produktów może wywoływać pewną krytykę, bo celem jest więcej niż jeden pit stop na wyścig. Mając w gamie tylko cztery specyfikacje opon, czasami trudno jest zapewnić idealny dobór na każdą sytuację. Mimo to mieliśmy do czynienia z różnym podejściem strategicznym w wykonaniu wielu ekip. Przede wszystkim kierowcy startujący z dalszych pozycji mogli zwiększyć swoje szanse, obierając inną strategię niż ich bezpośredni rywale”.
| |
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|