|
|
|
|
|
|
Gran Premio Heineken d'Italia 2016 | 4 wrze?nia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:19,525 - Q1, Juan Pablo Montoya (Williams), 2004 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:21,046 - Rubens Barrichello (Ferrari), 2004 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 247,586 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2003 |
| |
Kwalifikacje: część 3 (Q3)
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Odstęp | Strata | Km/h. | Okr. |
|
1. | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes F1 W07 Hybrid | | 1:21,135 | - | - | 257,038 | 6 |
2. | 6 | Nico Rosberg | Mercedes F1 W07 Hybrid | | 1:21,613 | 0,478 | 0,478 | 255,533 | 6 |
3. | 5 | Sebastian Vettel | Ferrari SF16-H | | 1:21,972 | 0,359 | 0,837 | 254,414 | 6 |
4. | 7 | Kimi Raikkonen | Ferrari SF16-H | | 1:22,065 | 0,093 | 0,930 | 254,125 | 6 |
5. | 77 | Valtteri Bottas | Williams FW38 | | 1:22,388 | 0,323 | 1,253 | 253,129 | 6 |
6. | 3 | Daniel Ricciardo | Red Bull RB12 | | 1:22,389 | 0,001 | 1,254 | 253,126 | 6 |
7. | 33 | Max Verstappen | Red Bull RB12 | | 1:22,411 | 0,022 | 1,276 | 253,058 | 6 |
8. | 11 | Sergio Perez | Force India VJM09 | | 1:22,814 | 0,403 | 1,679 | 251,827 | 6 |
9. | 27 | Nico Hulkenberg | Force India VJM09 | | 1:22,836 | 0,022 | 1,701 | 251,760 | 6 |
10. | 21 | Esteban Gutierrez | Haas VF-16 | | 1:23,184 | 0,348 | 2,049 | 250,707 | 5 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|