|
|
|
|
|
|
Singapore Airlines Singapore Grand Prix 2016 | 18 wrze?nia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:42,841 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2013 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:48,574 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2013 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 155,361 km/h - Sebastian Vettel (Red Bull), 2013 |
| |
Kwalifikacje: część 3 (Q3)
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Odstęp | Strata | Km/h. | Okr. |
|
1. | 6 | Nico Rosberg | Mercedes F1 W07 Hybrid | | 1:42,584 | - | - | 177,747 | 6 |
2. | 3 | Daniel Ricciardo | Red Bull RB12 | | 1:43,115 | 0,531 | 0,531 | 176,832 | 6 |
3. | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes F1 W07 Hybrid | | 1:43,288 | 0,173 | 0,704 | 176,536 | 6 |
4. | 33 | Max Verstappen | Red Bull RB12 | | 1:43,328 | 0,040 | 0,744 | 176,467 | 6 |
5. | 7 | Kimi Raikkonen | Ferrari SF16-H | | 1:43,540 | 0,212 | 0,956 | 176,106 | 6 |
6. | 55 | Carlos Sainz | Toro Rosso STR11 | | 1:44,197 | 0,657 | 1,613 | 174,995 | 6 |
7. | 26 | Daniił Kwiat | Toro Rosso STR11 | | 1:44,469 | 0,272 | 1,885 | 174,540 | 3 |
8. | 27 | Nico Hulkenberg | Force India VJM09 | | 1:44,479 | 0,010 | 1,895 | 174,523 | 6 |
9. | 14 | Fernando Alonso | McLaren MP4-31 | | 1:44,553 | 0,074 | 1,969 | 174,400 | 6 |
10. | 11 | Sergio Perez | Force India VJM09 | | 1:44,582 | 0,029 | 1,998 | 174,351 | 6 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|