F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2016
GP Australii
GP Bahrajnu
GP Chin
GP Rosji
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Węgier
GP Niemiec
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Malezji
GP Japonii
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2016
Klasyfikacje generalne 2016
Statystyki z sezonu 2016

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Red Bull Ring .
Grosser Preis von Österreich 20163 lipca
Red Bull Ring
Długość toru: 4,326 km
Liczba okrążeń: 71
Pełny dystans: 307,146 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:07,908 - Q1, Michael Schumacher (Ferrari), 2003
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:08,337 - Michael Schumacher (Ferrari), 2003
Największa średnia prędkość wyścigu:
213,003 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2003
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 3  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.5Sebastian VettelFerrari SF16-H1:07,098--20
2.7Kimi RaikkonenFerrari SF16-H1:07,2340,1360,13626
3.44Lewis HamiltonMercedes F1 W07 Hybrid1:07,3080,2100,07420
4.3Daniel RicciardoRed Bull RB121:07,6390,5410,33122
5.33Max VerstappenRed Bull RB121:07,7610,6630,12222
6.77Valtteri BottasWilliams FW381:07,8140,7160,05323
7.19Felipe MassaWilliams FW381:07,8310,7330,01727
8.27Nico HulkenbergForce India VJM091:08,2851,1870,45423
9.22Jenson ButtonMcLaren MP4-311:08,3041,2060,01919
10.14Fernando AlonsoMcLaren MP4-311:08,3271,2290,02317
11.11Sergio PerezForce India VJM091:08,4421,3440,11526
12.21Esteban GutierrezHaas VF-161:08,4751,3770,03322
13.94Pascal WehrleinManor MRT051:08,5341,4360,05929
14.8Romain GrosjeanHaas VF-161:08,5501,4520,01621
15.20Kevin MagnussenRenault R.S.161:08,5691,4710,01921
16.26Daniił KwiatToro Rosso STR111:08,7861,6880,21732
17.30Jolyon PalmerRenault R.S.161:08,9391,8410,15327
18.55Carlos SainzToro Rosso STR111:09,0081,9100,06911
19.88Rio HaryantoManor MRT051:09,1162,0180,10828
20.9Marcus EricssonSauber C351:09,1372,0390,02125
21.12Felipe NasrSauber C351:09,5572,4590,42020
22.6Nico RosbergMercedes F1 W07 Hybrid1:10,9593,8611,40216
107% najlepszego czasu: 1:11,795

Ulewa we wczorajszym drugim treningu pokrzyżowała plany przygotowań praktycznie wszystkich w stawce. Na szczęście trzeci trening rozpoczął się przy idealnie słonecznej pogodzie i nic nie zapowiadało pogorszenia tych warunków. Deszcz przewidywany jest dopiero w dalszej części dnia.

Połowa stawki od razu ruszyła na okrążenia instalacyjne, a kierowcy Saubera ustanowili nawet pierwsze czasy, choć było to raczej spokojne tempo. Chwilę później cała stawka poza Grosjeanem miała już na swoim koncie chociaż jedno kółko. W tym czasie dobre wyniki kręcił Vettel, który ustanowił rezultat 1:07,307 na ultra-miękkich oponach. Z drugiej strony na tej samej mieszance dłuższy przejazd wykonywał Rosberg i przejechał na nich 13 okrążeń. Po tak długim dystansie filoletowe Pirelli wyglądały na naprawdę mocno zużyte.

Wynik Vettela na kolejnym przejeździe pobił Kimi Raikkonen, jednak zaledwie o 0,073 sekundy. Pół sekundy za Ferrari mieliśmy Ricciardo, a za nim z minimalną stratą Williamsy. Bardzo długie przejazdy testowało Renault. Jednak wszyscy czekali z ciekawością na symulację kwalifikacji przez Mercedesa. W końcu na 20 minut przed końcem sesji obie srebrne strzały wyjechały na świeżych ultra-miękkich oponach. Niestety na szybkim okrążeniu w drugim zakręcie doszło w bolidzie Rosberga do defektu lewego tylnego zawieszenia, przez co Niemiec dość efektownie rozbił się na bandach, zapowiadając niezwykle intensywne dwie godziny swoim mechanikom. Oczywiście spowodowało to wywieszenie czerwonej flagi.

Sesja została wznowiona na 12 minut przed końcem. Na świeżych oponach wyjechało Ferrari, dzięki czemu Vettel ponownie wskoczył na czoło tabeli. Mercedes po szybkim sprawdzeniu zawieszenia Hamiltona również postanowił sprawdzić tempo przy niskim ładunku paliwa. Anglik jednak w dalszym ciągu nie mógł odnaleźć odpowiedniego tempa i stracił do Vettela 0,2 sekundy. Teraz jednak najważniejsze pytanie brzmi, czy Mercedes zdąży odbudować bolid Rosberga?


Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 48°C
Temperatura powietrza: 26°C
Prędkość wiatru: 2,3 m/s
Wilgotność powietrza: 49%
Sucho

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
mich909090, 02.07.2016 12:09[!]
Hamilton pod koniec wyjechał na używanym komplecie opon. Także zapas jest. Rosberg mógłby wystartować z końca stawki. Teraz czas na jego pecha.
mcracer1993, 02.07.2016 12:16[!]
W przypadku Rosberga, tak to się musiało skończyć. Niestety. Jestem ciekawy tylko czy jego mechanicy zdążą z naprawą samochodu do quali.
MartiniRacing, 02.07.2016 12:17[!]
Licze na Seba!!!
Michal2_F1, 02.07.2016 12:19[!]
Pewnie zdążą naprawić, ale z PP nie wystartuje. +5 za wymianę skrzyni.
mich909090, 02.07.2016 12:22[!]
Ciekawe czy zdążą wymienić skrzynie biegów. Uszkodzenia tez były spore. Cały tył do naprawy.
mcracer1993, 02.07.2016 12:48[!]
@MartiniRacing Nie masz na co liczyć. Seb na pewno nie wystartuje z PP, bo ma +5 za wymianę skrzyni biegów przed FP1. Także Hamilton teoretycznie ma już otwartą drogę do PP.
Lukas, 02.07.2016 13:26[!]
@mich909090 - nie masz racji - to były świeże opony
mich909090, 02.07.2016 13:33[!]
@Lukas
Czyli grafika po treningu kłamała. Kółeczko z U było niewypełnione co by oznaczało używany komplet opon.
Lukas, 02.07.2016 13:37[!]
Możliwe, ale ogólnie ostatni stint Hamiltona miał 12 kółek i był zrobiony na nowym komplecie, poprzedni nie nadawał się już do użytku :) Czasami grafiki zmieniają gumy na używane, bo np kierowca przejedzie przez pit lane na kółku wyjazdowym, co de facto robi nowy stint, już na używkach.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca