|
|
|
|
|
|
Heineken Chinese Grand Prix 2017 | 9 kwietnia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:33,185 - Q1, Michael Schumacher (Ferrari), 2004 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:32,238 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 205,313 km/h - Rubens Barrichello (Ferrari), 2004 |
| |
Kwalifikacje: część 3 (Q3)
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Odstęp | Strata | Km/h. | Okr. |
|
1. | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes W08 EQ Power+ | | 1:31,678 | - | - | 214,049 | 6 |
2. | 5 | Sebastian Vettel | Ferrari SF70H | | 1:31,864 | 0,186 | 0,186 | 213,616 | 6 |
3. | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes W08 EQ Power+ | | 1:31,865 | 0,001 | 0,187 | 213,613 | 6 |
4. | 7 | Kimi Raikkonen | Ferrari SF70H | | 1:32,140 | 0,275 | 0,462 | 212,976 | 6 |
5. | 3 | Daniel Ricciardo | Red Bull RB13 | | 1:33,033 | 0,893 | 1,355 | 210,932 | 6 |
6. | 19 | Felipe Massa | Williams FW40 | | 1:33,507 | 0,474 | 1,829 | 209,862 | 6 |
7. | 27 | Nico Hulkenberg | Renault R.S.17 | | 1:33,580 | 0,073 | 1,902 | 209,699 | 3 |
8. | 11 | Sergio Perez | Force India VJM10 | | 1:33,706 | 0,126 | 2,028 | 209,417 | 3 |
9. | 26 | Daniił Kwiat | Toro Rosso STR12 | | 1:33,719 | 0,013 | 2,041 | 209,388 | 6 |
10. | 18 | Lance Stroll | Williams FW40 | | 1:34,220 | 0,501 | 2,542 | 208,274 | 3 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|