|
|
|
|
|
|
Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix 2017 | 26 listopada |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:38,434 - Q2, Lewis Hamilton (McLaren), 2011 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:40,279 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2009 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 194,863 km/h - Sebastian Vettel (Red Bull), 2009 |
| |
Kwalifikacje: część 3 (Q3)
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Odstęp | Strata | Km/h. | Okr. |
|
1. | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes W08 EQ Power+ | | 1:36,231 | - | - | 207,775 | 5 |
2. | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes W08 EQ Power+ | | 1:36,403 | 0,172 | 0,172 | 207,404 | 6 |
3. | 5 | Sebastian Vettel | Ferrari SF70H | | 1:36,777 | 0,374 | 0,546 | 206,603 | 6 |
4. | 3 | Daniel Ricciardo | Red Bull RB13 | | 1:36,959 | 0,182 | 0,728 | 206,215 | 6 |
5. | 7 | Kimi Raikkonen | Ferrari SF70H | | 1:36,985 | 0,026 | 0,754 | 206,160 | 6 |
6. | 33 | Max Verstappen | Red Bull RB13 | | 1:37,328 | 0,343 | 1,097 | 205,433 | 6 |
7. | 27 | Nico Hulkenberg | Renault R.S.17 | | 1:38,282 | 0,954 | 2,051 | 203,439 | 6 |
8. | 11 | Sergio Perez | Force India VJM10 | | 1:38,374 | 0,092 | 2,143 | 203,249 | 6 |
9. | 31 | Esteban Ocon | Force India VJM10 | | 1:38,397 | 0,023 | 2,166 | 203,201 | 6 |
10. | 19 | Felipe Massa | Williams FW40 | | 1:38,550 | 0,153 | 2,319 | 202,886 | 6 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|