F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2017
GP Australii
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Rosji
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Azerbejdżanu
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Malezji
GP Japonii
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2017
Klasyfikacje generalne 2017
Statystyki z sezonu 2017

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Gilles Villeneuve.
Grand Prix du Canada 201711 czerwca
Circuit Gilles Villeneuve
Długość toru: 4,361 km
Liczba okrążeń: 70
Pełny dystans: 305,270 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:12,275 - Ralf Schumacher (Williams), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:13,622 - Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
207,165 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rezultat wyścigu
P.Z.NrKierowcaBolid Op.  Ok. Czas/strata/powód nieukończ.B
1.=44Lewis HamiltonMercedes W08 EQ Power+701h33m05,1531
2.177Valtteri BottasMercedes W08 EQ Power+70+0:19,7831
3.33Daniel RicciardoRed Bull RB1370+0:35,2971
4.25Sebastian VettelFerrari SF70H70+0:35,9072
5.311Sergio PerezForce India VJM1070+0:40,4761
6.331Esteban OconForce India VJM1070+0:40,7161
7.37Kimi RaikkonenFerrari SF70H70+0:58,6322
8.227Nico HulkenbergRenault R.S.1770+1:00,3741
9.818Lance StrollWilliams FW40691 okr. (1 okr.)1
10.48Romain GrosjeanHaas VF-17691 okr. (18,228)1
11.430Jolyon PalmerRenault R.S.17691 okr. (01,074)1
12.620Kevin MagnussenHaas VF-17691 okr. (00,416)1
13.69Marcus EricssonSauber C36691 okr. (17,701)1
14.22Stoffel VandoorneMcLaren MCL32691 okr. (02,573)1
15.-94Pascal WehrleinSauber C36682 okr. (1 okr.)2
16.414Fernando AlonsoMcLaren MCL3266jednostka napędowa 1
Niesklasyfikowani
26Daniił KwiatToro Rosso STR1254jednostka napędowa 2
33Max VerstappenRed Bull RB1310elektryka0
19Felipe MassaWilliams FW400kolizja z Sainzem0
55Carlos SainzToro Rosso STR120kolizja z Grosjeanem i Massą0
Najszybsze okrążenie: Lewis Hamilton (Mercedes W08 EQ Power+) - 1:14,551 na 64 okr.
Średnia prędkość zwycięzcy: 196,767 km/h

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
rocque, 12.06.2017 00:26[!]
mcracer1993, 12.06.2017 00:30[!]
@kibic sribic @rocque Aha czyli jednak syn rajdowego mistrza świata był brutalem... co nie zmienia faktu, że Groszek też nie był bez winy. Jak widział, że przed nim jedzie kamikadze i "zajeżdża mu drogę" to może by lekko przyhamował i nie byłoby tego wypadku i afery, a jednocześnie przeprosin.
rocque, 12.06.2017 00:39[!]
Cytat mcracer1993 :
Aha czyli jednak syn rajdowego mistrza świata był brutalem... co nie zmienia faktu, że Groszek też nie był bez winy. Jak widział, że przed nim jedzie kamikadze i "zajeżdża mu drogę" to może by lekko przyhamował i nie byłoby tego wypadku i afery, a jednocześnie przeprosin.

Faktycznie jego wina - nie domyślił się w ułamku sekundy, że Carlos go nie widzi.
Aeromis, 12.06.2017 00:42[!]
O czyżby ktoś trzymał stronę Sainza? Wow! :)) Oczywiście to był luk - zasady więc jak na prostej, Carlos nie miał prawa zajeżdżać drogi bo przednie skrzydło GRO było przed jego tylnymi kołami. Jest to unormowane w przepisach. Stuprocentowa wina Sainza.
Zomo, 12.06.2017 01:06[!]
"O czyżby ktoś trzymał stronę Sainza?" - chyba nie czytasz wszystkich wypowiedzi bo tutaj sa ludzie ktorzy obwiniaja Masse za to ze Sainz w niego wjechal ;) chociaz po tym jak Sainz wjechal w Grosjeana to byl juz tylko pasazerem i mogl spokojnie zgarnąć 3-4 innych kierowcow w tym swoim locie na bande - ale trafil "na szczescie" tylko Masse.
Podobnie akcja Vettela i Verstappena - obrywanie wlokna weglowego oponami to ryzykowna zabawa i niejeden zlapal gume po czyms takim - Max mial sporo szczescia bo jego wyscig mogl sie skonczyc juz na pierwszym okrazeniu.
I jeszcze jedno - patrze i czekam i nie widze skrótu z GP jak to Liberty Media zwyklo wrzucac na youtube? Moze sie jeszcze doczekam, a moze stary zgred Bernie wykrakal swoim gadaniem ze "nadawcy telewizyjni" nie sa zadowoleni z dostepu do materialow z wyscigu !!
szajse, 12.06.2017 01:21[!]
Jak ktoś broni manewru Sainza to - naprawdę delikatnie pisząc - ma coś ze wzrokiem... Sam przepraszał w wypowiedzi po wyścigu. Pozostając przy Hiszpanach: ja na miejscu szefostwa z McLarena dałbym odpocząć na kilka weekendów wyścigowych od jazd pewnej primadonnie. Czubek ma wyraźnie coś z głową, strzela fochy, ostentacyjnie parkuje samochód w najgorszych miejscówkach, drze ryj na inżynierów. Dziwić się, że gdzie nie pójdzie to syf, kiła i mogiła. Czy poza Buttonem, który leje na to wszystko po całości nie mają nikogo kto chciałby pojeździć podczas weekendu bez srania we własne gniazdo i robienia zespołowi dodatkowej antyreklamy? Na co oni czekają? Aż zacznie rzucać kierownicą (póki co trenuje od kilku tygodni rzuty headrestem), kopać w bolid lub da po mordzie komuś skośnookiemu w garażu? Bo powoli ku temu to wszystko zmierza dopóki ktoś go nie przytempruje.
MairJ23, 12.06.2017 01:33[!]
@mcracer1993 sory gosciu ale pierdzielisz glupoty. Posluchaj i zrozum co ci inni mowia o sytuacji miedzy Carlosem a Romainem. Naucz sie angielskiego i zacznij wyscigi ogladac ktore sa komentowane przez ludzi ktorzy wiedza cos o F1. Juz podczas wyscigu wszyscy zgodnie mowili....zanim sie cala sytuacja wyjasnila ze Sainz albo nie widzial Romaina bo go 2 razy pchnal w prawa strone albobyl kontakt. Okazalo sie ze nikigo tam oprocz nich 2 nie bylo wiec to tylko i wylacznie wina hiszpana, biedny Massa.
mcracer1993, 12.06.2017 06:04[!]
@MairJ23 Sory kolego ale fragment tekstu został zgłoszony. Nie będę mówił który - sam się domyśl, a tak dla waszej satysfakcji powiem, że Sainz za tą kolizję został ukarany cofnięciem o 3 pozycje do następnego wyścigu, a do tego dostał dwa punkty karne, czyli łącznie ma 7 karnych oczek - także on jest najbardziej zagrożony wylotką na 1 wyścig, więc teraz musi się bardzo pilnować, bo jemu pierwsze punkty kasują się dopiero pod koniec lipca...
marios76, 12.06.2017 07:03[!]
@mcracer1993 Sainz zachował się jak gowniarz, po raz kolejny nie szanując kogoś obok... a Grosjean- jak pierwszoroczniak... nie nauczył się jeszcze, kiedy warto nieco odpuścić dla mniejszego ryzyka. Wina Sainza jednak dużo większa. Groszek mógł pomóc, ale nie chciał. Massa:(
mcracer1993, 12.06.2017 07:13[!]
@marios76 Massa mógł wykonać atomowy start - tak jak on to potrafi ale nie zrobił - wtedy nie byłoby kolizji z jego udziałem ... Grosjean niestety ale pomimo tego, że nie był największym winnym to nic się nie zmienił - jest takim samym brutalem jakim był 5 lat temu, a ja brutali w ogóle nie szanuje. Co musi się jeszcze stać, by doszło naprawdę do tragedii?
bartoszcze, 12.06.2017 07:20[!]
@marios76
E, przesadzasz. Sainz konsekwentnie twierdził, że miał Romaina w martwym polu i go nie widział. W incydencie Button/Hamilton na tym samym torze w 2011 przyjęto, że skoro Button w tamtych (deszczowych) warunkach nie mógł widzieć Hamiltona w lusterku, to nie ponosił winy.

Natomiast Sainz oficjalnie został ukarany za nieostrożne i potencjalnie niebezpieczne zachowanie - założenie, że nikogo nie ma w martwym polu (w warunkach pierwszego okrążenia, yeah).
mcracer1993, 12.06.2017 07:39[!]
@Zomo Przestań słuchać tego pana (Bernie E.), bo normalnie dostaję odruchów wymiotnych...
marios76, 12.06.2017 07:51[!]
@mcracer1993 Rece opadaja. Czyli jak ktos w ciebie kiedys wjedzie, to wina jest twoja, bo mogles z domu nie wychodzic. :/

A swoja droga, nikt nie komentuje desperackiego ataku Vettela na Ocona, ktory musial uciekac z toru, aby uniknac kolizji z Niemcem? Zadnej reakcji sedziow, a malo nie skasowal debiutanta... taki mistrz :/
bartoszcze, 12.06.2017 08:10[!]
@marios76
Nie musiał uciekać, mógł hamować. Seb wszedł na wewnętrzną na pełnym szaleństwie i miał pierwszeństwo linii, normalna sytuacja w tym zakręcie.
mcracer1993, 12.06.2017 08:13[!]
@marios76 Nie chcę bronić Sainza (po dokładnej analizie i artykule po angielsku żeby nie było winnym był syn rajdowego mistrza świata) ale jeżeli ktoś nie chce pomóc a tak w tym wypadku tak było to przepraszam bardzo ale mam do czynienia z powrotu brutala jakim 5 lat temu był Romain Grosjean. Z mojego punktu widzenia nie ma w nim ŻADNEJ przemiany. Także Ferrari musi się mocno zastanowić nad ewentualnym zatrudnieniem go, bo on może naprawdę popsuć wizerunek legendarnego zespołu - co z tego, że jest szybki skoro nie szanuje rywali i do tego ma kompletny brak kultury? Także trzymam kciuki by Kimi Raikkonen jednak pozostał w Ferrari - najdłużej jak się tylko da. Albo żeby Ferrari po ew. odejściu Kimiego na emeryturę zatrudnił Ricciardo lub Leclerca - Perez po tym wyścigu, gdzie zignorował team orders też jest u mnie skreślony, bo nie szanuje dobra zespołu. Co do Vettela to nie było reakcji sędziów, bo nie doszło do kolizji - nie wypchnął Ocona tak by ten nie ukończył wyścigu - jakby tak było to Niemiec byłby ukarany.
SNB, 12.06.2017 08:20[!]
Tzn. wg Ciebie kierowca F1 ma hamować gdy ktoś jest obok niego, bo może akurat skręci i będzie bum? A jak nie hamuje to jest 'brutalem'?
mcracer1993, 12.06.2017 09:32[!]
@SNB A czy wg Ciebie kierowca ma nieustępować miejsca kamikadze i ten kamikadze ma ponieść winę, a sam oberwać sobie skrzydło!? Moim zdaniem tak i gdyby tak było to nie byłoby tego wypadku oraz kary. Owszem Groszek swoim skrzydłem był przed tylną osią Toro Rosso (bo tak jest zapisane w regulaminie co zauważył @Aeromis) ale to nie znaczy, że ma go nie puścić! A on tego nie zrobił i z mojego punktu widzenia nie zmienił się - jest takim samym brutalem jakim był w 2012 roku, a ja takich ludzi nienawidzę - zresztą tego typu zachowania trudno zmienić.

@krzychol2000 Skoro tak to Felipe Massa też powinien dostać czarno-białą flagę, bo zignorował polecenie przepuszczenia Bottasa w 2014 roku w GP Malezji. To też nie było godne zachowanie (niedoszłego) mistrza świata.
Zomo, 12.06.2017 11:32[!]
Cytat krzychol2000 :
Przy okazji powiedział przez radio: ,,dajcie mi spokój''. To nie było zachowanie godne rasowego zawodnika.


Niektorzy tutaj maja powazne braki z historii F1?
https://images-na...es/I/31nbXf86oxL.jpg
tommy123, 13.06.2017 11:28[!]
Panowie moderatorzy jak dlugo mozna liczyc wyniki w GPM??? Mamy wtorek poludnie... jak nie ogarniacie tematu to moze ktos z forumowiczow sie tym zajmie:)
Lukas, 13.06.2017 21:41[!]
Czy moglibyście się nie dawać trollować w tak banalny sposób? :) To taka prośba od redakcji :)
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca