F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2017
GP Australii
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Rosji
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Azerbejdżanu
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Malezji
GP Japonii
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2017
Klasyfikacje generalne 2017
Statystyki z sezonu 2017

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Red Bull Ring .
Grosser Preis von Österreich 20179 lipca
Red Bull Ring
Długość toru: 4,326 km
Liczba okrążeń: 71
Pełny dystans: 307,146 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:06,228 - Q2, Lewis Hamilton (Mercedes), 2016
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:08,337 - Michael Schumacher (Ferrari), 2003
Największa średnia prędkość wyścigu:
213,003 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2003
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Opony użyte w wyścigu  [  T-  |  T+  ]


Spielberg, 9 lipca 2017 – Valtteri Bottas z Mercedesa odniósł swoje drugie zwycięstwo w sezonie po jeździe na jeden pit stop na Red Bull Ringu, startując z pole position na ultramiękkiej mieszance i zmieniając ją na supermiękką.

Zastosowano różne warianty strategii jednego pit stopu, z wszystkimi trzema mieszankami (miękką, supermiękką i ultramiękką) na starcie. Lewis Hamilton z Mercedesa ruszał z ósmej pozycji po karze i dzięki strategii supermiękkie-ultramiękkie nadrobił cztery pozycje. Felipe Massa z Williamsa i Jolyon Palmer z Renault zastosowali alternatywną strategię w postaci startu na miękkiej mieszance i przesiadki na ultramiękką, także zyskując pozycje.

Krótkie okrążenie, niewielka liczba zakrętów oraz brak zapowiadanego deszczu w Austrii przyniosły najwyższe średnie prędkości spośród dotychczasowych tegorocznych Grand Prix. To jeden z powodów, dla których w niektórych momentach wyścigu pojawiały się widoczne pęcherze, ale nie miały one wpływu na osiągi – co potwierdzają czasy okrążeń.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Przy bardzo wysokich średnich prędkościach i braku deszczu pojawiło się trochę pęcherzy, ale nie miało to wpływu na osiągi – najlepsze czasy okrążeń uzyskiwano w końcówce wyścigu. Standardową strategią był jeden postój, ale zastosowano różne jej odmiany i niektórzy kierowcy próbowali odmiennego podejścia, by zyskać pozycje. Ogólnie rzecz biorąc w całej stawce obserwowaliśmy agresywne strategie, z długimi przejazdami nawet na ultramiękkiej mieszance. To podkreśla zaufanie pokładane przez zespoły zarówno w osiągi, jak i wytrzymałość całej gamy opon”.

PRZEWIDYWALNOŚĆ NASZEJ PROGNOZY
Valtteri Bottas wygrał wyścig po jeździe na jeden pit stop, zmieniając opony z ultramiękkich na supermiękkie na 42. okrążeniu. Teoretycznie najszybszą strategię zastosował Lewis Hamilton, który wystartował na oponach supermiękkich i zamienił je na ultramiękkie.

OPONY UŻYTE W WYŚCIGU


  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marcelo92, 10.07.2017 01:28[!]
Jezeli na najbardziej miekkich oponach, mozna przejechac grubo ponad polowe wyscigu, to chyba cos nie wypalilo z tymi oponami.
marios76, 10.07.2017 07:57[!]
@marcelo92 Od dawna próbuje to uświadomić, jednak wszystko pasuje... bezsens totalny :/ Gdyby nie regulamin, to mogli by jechać spokojnie cały wyścig bez zmiany...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca