F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2018
GP Australii
GP Bahrajnu
GP Chin
GP Azerbejdżanu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Francji
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Rosji
GP Japonii
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2018
Klasyfikacje generalne 2018
Statystyki z sezonu 2018

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Hungaroring.
Rolex Magyar Nagydíj 201829 lipca
Hungaroring
Długość toru: 4,381 km
Liczba okrążeń: 70
Pełny dystans: 306,630 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:16,276 - Sebastian Vettel (Ferrari), 2017
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:19,071 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
192,802 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 2  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.5Sebastian VettelFerrari SF71H1:16,834--45
2.33Max VerstappenRed Bull RB141:16,9080,0740,07435
3.3Daniel RicciardoRed Bull RB141:17,0610,2270,15336
4.7Kimi RaikkonenFerrari SF71H1:17,1530,3190,09240
5.44Lewis HamiltonMercedes W09 EQ Power+1:17,5870,7530,43443
6.77Valtteri BottasMercedes W09 EQ Power+1:17,8681,0340,28146
7.8Romain GrosjeanHaas VF-181:18,0651,2310,19739
8.55Carlos SainzRenault R.S.181:18,4951,6610,43038
9.10Pierre GaslyToro Rosso STR131:18,5181,6840,02343
10.31Esteban OconForce India VJM111:18,7611,9270,24341
11.11Sergio PerezForce India VJM111:18,8502,0160,08942
12.14Fernando AlonsoMcLaren MCL331:18,8572,0230,00738
13.20Kevin MagnussenHaas VF-181:18,8802,0460,02335
14.27Nico HulkenbergRenault R.S.181:18,9132,0790,03323
15.28Brendon HartleyToro Rosso STR131:18,9162,0820,00341
16.9Marcus EricssonSauber C371:19,0432,2090,12742
17.16Charles LeclercSauber C371:19,1372,3030,09438
18.18Lance StrollWilliams FW411:19,6452,8110,50845
19.2Stoffel VandoorneMcLaren MCL331:19,7122,8780,06738
20.35Siergiej SirotkinWilliams FW411:19,7702,9360,05845
107% najlepszego czasu: 1:22,212

Embed from Getty Images

Sebsstian Vettel był najszybszy w drugim treningu do Grand Prix Węgier. Kierowca Ferrari okazał się lepszy od dwóch kierowców Red Bulla – Maksa Verstappena oraz Daniela Ricciardo.

Drugą sesję treningową na Hungaroringu rozpoczął Kevin Magnussen, który przy okazji zatrzymał się na końcu pit lane w celu wykonania procedury startowej. Duńczyk od razu podjął się mierzonego okrążenia i wskoczył na czoło tabeli z czasem 1:21,072. Po chwili jednak rezultat kierowcy Haasa był ciągle poprawiany przez kolejnych rywali i ostatecznie serię zmian na pozycji lidera przerwał Lewis Hamilton z wynikiem 1:17,874 na ogumieniu miękkim, około dziesięciu minut po rozpoczęciu sesji.

Po pięciu minutach wynik partnera poprawił Valtteri Bottas o zaledwie 0,007 sekundy, lecz na odpowiedź Hamiltona nie trzeba było długo czekać – 1:17,587. Z kolei do pracy w końcu zabrał się Red Bull i po chwili jego kierowcy plasowali się na czołowych pozycjach w tabeli między zawodnikami Mercedesa. Marcus Ericsson kontynuował za to serię piruetów i tym razem znalazł się poza zakrętem numer jedenaście.

Ponad dwadzieścia minut po rozpoczęciu sesji na czele tabeli pojawił się kolejny nowy kierowca – Max Verstappen, na miękkim zestawie z wynikiem 1:17,509. Tymczasem w Renault trwały gorączkowe przygotowania do występu Hulkenberga w ostatniej piątkowej sesji. Zespół po porannej usterce zdecydował się na założenie nowego silnika do bolidu Niemca.

Po kilku przejazdach na oponach oznaczonych żółtym kolorem, do gry wkroczyły ultramiękkie zestawy. Jako pierwszy ustanowił na nich najszybsze okrążenie Sebastian Vettel – 1:16,834. Z kolei na półmetku sesji na torze pojawił się ostatni kierowca, czyli Nico Hulkenberg, którego Renault przywrócono do życia. Stoffel Vandoorne natomiast popełnił błąd na wejściu w piąty zakręt, zahaczając lewym przednim kołem o pobocze. Belg obrócił się wokół własnej osi i doszczętnie zniszczył opony, będąc zmuszonym wrócić do garażu.

Ostatnie minuty treningu tradycyjnie upłynęły pod znakiem przejazdów z wysokim poziomem paliwa, przez co nie dochodziło już do przetasowań w tabeli. Ponadto na zespoły i kierowcy spadło widmo silnych opadów deszczu, lecz ostatecznie udało się je odgonić dzięki powiewom wiatru w kierunku przeciwnym do toru. Z najlepszym wynikiem weekendu sesję zakończył Sebastian Vettel przed duetem Red Bulla – Maksem Verstappenem (+0,074) oraz Danielem Ricciardo (+0,227). Czwarty w tabeli znalazł się Kimi Raikkonen (+0,319), piąty Lewis Hamilton (+0,753), a szósty Valtteri Bottas (+1,034).

Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 39°C
Temperatura powietrza: 27°C
Prędkość wiatru: 1,4 m/s
Wilgotność powietrza: 46%
Sucho


  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Nitros, 27.07.2018 17:11[!]
Szkoda że Red Bulle nie mają silników np. Ferrari, ciekawe jak wtedy wyglądałyby mistrzostwa ;)
MairJ23, 27.07.2018 18:10[!]
@Nitros nadal RBR by plakali ze cos tam im nie pasuje i by protestowali... czyli nic by sie nie zmienilo.
Nitros, 27.07.2018 18:50[!]
@MairJ23 Oj, a ja myślę że Mercedes i Ferrari mieliby z nimi ciężki orzech do zgryzienia, bo Red Bull ma prawdopodobnie najlepsze nadwozie dzięki Newey'owi. :)
MairJ23, 27.07.2018 18:54[!]
@Nitros Mysle ze mozesz miec racje ale nie dowiemy sie tego nigdy. Szczegolnie jak od przyszlego sezonu beda mieli Honde. Ale wygladaja naprawde mocno na wszystkich torach. RBR dzieki Adrianowi zawsze ma najlepiej odrobione lekcje jezeli chodzi o Aero. Tu musze sie z Toba zgodzic. Zmiana silnika jednak to nie takie hopsiup jakby sie wydawalo w poprzednich latach - mysle ze beda mieli maly regres w przyszlym roku napewno przez kilka pierwszych GP i testy przedsezonowe. Chialbym sie mylic bo Chcialbym zobaczyc walke na gorze stawki jeszcze lepsza niz mamy w tym roku.
magiel666, 27.07.2018 20:12[!]
a w takim Ferrari kompletnie na odwrót niż w RBR. Równowaga w przyrodzie musi być
christoff.w, 27.07.2018 23:57[!]
Dlaczego Maks a nie Max?
MietasM, 28.07.2018 00:34[!]
Bolid nówka sztuka, a Stoffel nadal tylko przed Sirotkinem. Ciekawe, jak będzie w kwalu.
MMM, 28.07.2018 07:51[!]
Piątek wieczór to można literówkę wybaczyć ;) w pierwszym wyrazie tego posta też;) ciekawa rozkmina-Redbulle będą potrzebowały czasu żeby się dograć z silnikiem hondy? Czyli Merc i Ferrari a dalej reszta gdzie Reddbulle muszą się napocić o 3 miejsce, w sumie ciekawie ;:)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca