F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2018
GP Australii
GP Bahrajnu
GP Chin
GP Azerbejdżanu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Francji
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Rosji
GP Japonii
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2018
Klasyfikacje generalne 2018
Statystyki z sezonu 2018

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Hungaroring.
Rolex Magyar Nagydíj 201829 lipca
Hungaroring
Długość toru: 4,381 km
Liczba okrążeń: 70
Pełny dystans: 306,630 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:16,276 - Sebastian Vettel (Ferrari), 2017
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:19,071 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
192,802 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rezultat wyścigu
P.Z.NrKierowcaBolid Op.  Ok. Czas/strata/powód nieukończ.B
1.=44Lewis HamiltonMercedes W09 EQ Power+701h37m16,4271
2.25Sebastian VettelFerrari SF71H70+0:17,1231
3.=7Kimi RaikkonenFerrari SF71H70+0:20,1012
4.83Daniel RicciardoRed Bull RB1470+0:46,4191
5.377Valtteri BottasMercedes W09 EQ Power+70+1:00,0001
6.=10Pierre GaslyToro Rosso STR1370+1:13,2731
7.220Kevin MagnussenHaas VF-18691 okr. (1 okr.)1
8.314Fernando AlonsoMcLaren MCL33691 okr. (36,775)1
9.455Carlos SainzRenault R.S.18691 okr. (12,363)1
10.=8Romain GrosjeanHaas VF-18691 okr. (00,521)1
11.328Brendon HartleyToro Rosso STR13691 okr. (01,355)1
12.127Nico HulkenbergRenault R.S.18691 okr. (06,222)2
13.431Esteban OconForce India VJM11691 okr. (08,608)1
14.411Sergio PerezForce India VJM11691 okr. (09,683)1
15.19Marcus EricssonSauber C37682 okr. (1 okr.)1
16.335Siergiej SirotkinWilliams FW41682 okr. (09,588)1
17.-18Lance StrollWilliams FW41682 okr. (00,709)1
Niesklasyfikowani
2Stoffel VandoorneMcLaren MCL3349skrzynia biegów1
33Max VerstappenRed Bull RB145jednostka napędowa0
16Charles LeclercSauber C370kolizja z Perezem0
Najszybsze okrążenie: Daniel Ricciardo (Red Bull RB14) - 1:20,012 na 46 okr.
Średnia prędkość zwycięzcy: 189,134 km/h
 kara doliczenia 10 sekund za kolizję z Ricciardo

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Staszek2010, 29.07.2018 17:19[!]
@macko93 Teraz chyba nie da się takich kar dostać na raz (chodzi mi o taką jedną po 20-30 sekund, co najwyżej kilka po 5-10), 2 razy po 10 sekund za każdą kolizję i to jest maksimum, pewnie dostanie mniej.
Haifisch7734, 29.07.2018 17:20[!]
@DBR
Z drugiej strony, Ricciardo ma znacznie mniej do stracenia niż Vettel. Vettel tydzień temu stracił przez własny błąd 25 pkt, więc tu nie chciał zrobić głupiego ruchu, który ponownie zabrałby mu sporo pkt.
macko93, 29.07.2018 17:23[!]
@Staszek2010 Ale za to punkty karne wpadną na jego konto z czego się bardzo ucieszę - miejmy nadzieję :P
DBR, 29.07.2018 17:23[!]
@ Haifisch7734
Fakt. Tylko kto nie ryzykuje, ten szampana nie pije (na koniec sezonu)
Tetracampeon, 29.07.2018 17:30[!]
Dzisiaj mam mieszane odczucia co do Mercedesa. Oczywiście gratulacje dla Hamiltona, bardzo mnie cieszy jego piąta wygrana w sezonie, ale szkoda mi Bottasa, że tak bardzo męczył się w końcówce nie mając już opon. Mercedes zachował się nieodpowiedzialnie. Powinni go ściągnąć, on z zużytymi oponami stwarzał zagrożenie na torze i miał kontakt z Vettelem i Ricciardo. Brawa dla Ferrari za podwójne podium. Szkoda Verstappena, a jeszcze bardziej szkoda Red Bulla. Bez tych awarii i kolizji Red Bull miałby naprawde dobry sezon i deptałby po piętach Mercedesowi i Ferrari w klasyfikacji konstruktorów. Z taką awaryjnością nic nie wywalczą. Na plus Gasly, Alonso, Sainz i oba Haasy.

Pierwsza połowa sezonu dobiegła końca. Kierowcy udadzą się teraz na wakacyjną przerwę. Kolejny wyścig 26 sierpnia na torze Spa-Francorchamps w Belgii. Na obecną chwilę Hamilton ma 24 pkt przewagi nad Vettelem w klasyfikacji kierowców, a Mercedes ma nad Ferrari 10 pkt przewagi w klasyfikacji konstruktorów. Choć gdyby nie odpadnięcie Vettela na Hockenheim, to Niemiec i Ferrari udaliby się na letnią przerwę jako liderzy w obu klasyfikacjach. Po letniej przerwie o tytule zadecyduje dziesięć trudnych do przewidzenia detali: awarie, kolizje, lepsze zarządzanie oponami, temperatury, deszcz, kary za wymianę części, psychika kierowców, strategia, błędy i kwalifikacje. Jeśli do Abu Zabi nic się nie wyjaśni, to możemy stać się świadkami historycznego pojedynku o tytuł Mistrza Świata w sezonie 2018 między Hamiltonem a Vettelem oraz między Mercedesem a Ferrari czego sobie i Państwu serdecznie życzę.
LeftersBuster, 29.07.2018 17:40[!]
Jak dla mnie bardziej wina Vettela aniżeli Bottasa. Kompletny brak wyczucia odległości i bezmyślny powrót na linię wyścigową. Fin nie próbował kompletnie podejmować kontry, nie miał gdzie uciekać i jedyne co mógł zrobić w tej sytuacji to nagle zwolnić - nie wiadomo dlaczego, bo nie był dublowany. Kara dla Niemca powinna być. Co do drugiej sytuacji, to incydent, bo nałożyło się kilka przypadkowych okoliczności.

Ogólnie co do występu Vettela, to trzeba powiedzieć sobie wprost - katastrofa. Ostatnie wyścigi obnażają jego słabości i niedostatki. Aż dziw bierze górą, kiedy zastanowi się jak on mógł zdobyć 4 tytuły. W Ferrari panuję wręcz chora polityka, gdzie wspiera się słabszego kierowcę. Raikkonen chyba ma już tego pomału dosyć. A widok pogardy i obojętności na twarzy Hamiltona, w obecności Vettela, bezcenny.
tcx, 29.07.2018 18:23[!]
Cytat mariok77 :
Wspaniała robota Bottasa dzięki któremu Hamilton bolidem do zdublowania na przestrzeni wyścigu był w stanie odnieść zwycięstwo.

77 to chyba IQ.
JuJu_Hound, 29.07.2018 20:07[!]
Dzisiaj Vettel przegrał przez pitstop, mam wrazenei ze poprawny 2sekundowy postoj pomoglby mu wyprzedzic Bottasa i stoczyc walke z Lewisem.
teambuktu, 29.07.2018 23:37[!]
@JuJu_Hound raczej przegrał wczoraj. Udany pit stop umożliwił by mu tylko naciskanie Hamiltona, który raczej by się nie dał bo miał mniej zniszczone opony niż Bot. Więc I tak byłby drugi.
marios76, 30.07.2018 08:24[!]
@Tomek71 Oczywiscie ze dali ciala. Tak samo jak Sainz ktory jaja zostawil w garazu. ;)

@Haifisch7734 Pewnie Hungaroring jest na tyle specyficznym torem, ze moze tu wygrywac bolid ktory nie jest najmocniejszy na przestrzeni sezonu. Wczoraj Lewis wygral wolniejszym niz Ferrari, ale dzieki wykorzystywaniu sytuacji, bledao Vettela i Ferrari, Lewis swoim kunsztem ma szanse pokonac Ferrari.
Na razie Vettel i Ferrari robia tyle bledow, ze przegraja mistrzostwa najlepszm bolidem.
Masio, 30.07.2018 16:39[!]
Ten wyścig oglądałem na torze. To był mój pierwszy raz. Szkoda mi Verstappena i Leclerca, a zwłaszcza Monakijczyka, bo już trzeci raz z rzędu bez punktów, a miał dobrą serię. Zawiedziony jestem zachowaniem Bottasa.
MairJ23, 30.07.2018 23:41[!]
@Masio gratuluje pierwszego wyscigu na zywo - jak odczucia?
A co do Bottasa - nei ze go bronie ale tym razem wg mnei wygladalo to tak : Za pierwszym razem kiedy mial "kolizje" z Sebastianem ten mu nieco za szybko zamknal drzwi i nie bylo juz szans na unikniecie kolizji.... a druga kraksa (z uszkodzonym przednim skrzydlem i nieco podstarzalymi oponami) z Danielem byla wynikiem tej pierwszej. Niestety na tych 2 okrazeniach nie zdazyl wyczuc bolidu i dohamowania... i sie przeliczyl - to nie tak ze chcial uderzyc Australijczyka tylko jego bolid nie nadawal sie juz do obrony tej pozycji. Wiec jedyne wnioski jakie mozna z tego wyciagnac to to ze brakuje mu ze tak powiem totalnego obeznania ze swoim bolidem po takim incydencie co rzecz jasna nie jest proste i potrafia to na zaledwie 2 czy 3 okrazeniach robic tylko nieliczni - moge sie zalozyc ze Alonso by wiedzial na co stac jego pojazd i hamowalby nieco szybciej aby wlasnei takiej sytuacji uniknac szczegolnie ze Ricciardo sie do niego dobieral po zewnetrznej a nie jak do tej pory kazdego wyprzedzal tam od wewnetrznej - zauwaz ze okrazenie pozniej juz zrobil to prawidlowo.
Masio, 31.07.2018 06:48[!]
@MairJ23 Fajnie się oglądało. Miałem bilet na General Admission, więc chodziłem sobie i w różnych miejscach oglądałem. Także bardzo się cieszę, że w końcu udało się pojechać na Grand Prix :)
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca