F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2018
GP Australii
GP Bahrajnu
GP Chin
GP Azerbejdżanu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Francji
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Rosji
GP Japonii
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2018
Klasyfikacje generalne 2018
Statystyki z sezonu 2018

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Marina Bay.
Singapore Airlines Singapore Grand Prix 201816 wrze?nia
Marina Bay Street Circuit
Długość toru: 5,063 km
Liczba okrążeń: 61
Pełny dystans: 308,706 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
-
Najszybsze okrążenie wyścigu:
-
Największa średnia prędkość wyścigu:
-
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rezultat wyścigu
P.Z.NrKierowcaBolid Op.  Ok. Czas/strata/powód nieukończ.B
1.=44Lewis HamiltonMercedes W09 EQ Power+611h51m11,6111
2.=33Max VerstappenRed Bull RB1461+0:08,9611
3.=5Sebastian VettelFerrari SF71H61+0:39,9451
4.=77Valtteri BottasMercedes W09 EQ Power+61+0:51,9301
5.=7Kimi RaikkonenFerrari SF71H61+0:53,0011
6.=3Daniel RicciardoRed Bull RB1461+0:53,9821
7.414Fernando AlonsoMcLaren MCL3361+1:43,0111
8.455Carlos SainzRenault R.S.18601 okr. (1 okr.)1
9.416Charles LeclercSauber C37601 okr. (14,249)1
10.=27Nico HulkenbergRenault R.S.18601 okr. (13,727)1
11.39Marcus EricssonSauber C37601 okr. (13,773)1
12.62Stoffel VandoorneMcLaren MCL33601 okr. (00,781)1
13.210Pierre GaslyToro Rosso STR13601 okr. (08,642)1
14.618Lance StrollWilliams FW41601 okr. (03,003)1
15.78Romain GrosjeanHaas VF-18601 okr. (00,003)1
16.911Sergio PerezForce India VJM11601 okr. (21,834)3
17.=28Brendon HartleyToro Rosso STR13601 okr. (14,661)2
18.220Kevin MagnussenHaas VF-18592 okr. (1 okr.)3
19.=35Siergiej SirotkinWilliams FW41592 okr. (61,751)2
Niesklasyfikowani
31Esteban OconForce India VJM110kolizja z Perezem0
Najszybsze okrążenie: Kevin Magnussen (Haas VF-18) - 1:41,905 na 50 okr.
Średnia prędkość zwycięzcy: 166,578 km/h

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Aeromis, 16.09.2018 17:22[!]
@piro
Nie tylko. Będąc w Q3 nie mógł wybrać opon w wyścigu a w Singapurze jak i w Monako ma to duże znaczenie, bo ciężko się wyprzedza. Ponadto zaliczył słaby start (w tym sezonie słabo mu to idzie). Rozpoczęła się gehenna, mając miększą mieszankę musiał wcześniej zjechać i natknął się na SIR vs PER.
Mats, 16.09.2018 17:46[!]
Mnie strasznie denerwuje to narzekanie na dublowanych kierowców, że opieszale przepuszczają liderów. W każdym wyścigu komentatorzy nie mogą sobie odmówić uwag na ten temat. Niestety ale czasami dublowanie wypada w sekcji zakrętów i nagle taki kierowca nie rozpłynie się w powietrzu, żeby jadący z tyłu lider mógł go bezproblemowo wyprzedzić. Ale i tak zawsze jest winny kierowca pod niebieską flagą.
MairJ23, 16.09.2018 17:59[!]
Ale sie darlem zupelnie nicenzuralnie pare razy na Meksykanina. Gosc dzisiaj dal o sobie przypomniec ze z zachowaniem spokoju i z mysleniem nie jest u niego najlepiej. Vettel przegrywa mistrzostwa. Charlie whiting przyszedl osobiscie przeprosic Lewisa za Blue Flags... To ci dopiero akcja.
Przestancie w koncu reagowac na cokolwiek co pisze ten błazen co sie nazywa kibicem Ferrari. Jak ktos się wróblem urodzil to kanarkiem nie zdechnie chocby niewiadomo jak próbował.
teambuktu, 16.09.2018 18:19[!]
@Mats przepisy... To dosyć proste.
marios76, 16.09.2018 19:06[!]
@Aeromis Pierwsze zachowanie na granicy chamstwa i cwaniactwa. Komentarz przez radio ze nie bylo dla niego miejsca... przegiecie. Jego wina 100% Sirotkina uderzyl jak najbardziej celowo. Mysle, ze chcial go chyba nastraszyc, ale Rosjanin nie odbil, bo nie musial. Moglo to byc tez celowe, bo czy sedziowie czy my mamy rozwazanie w tych okolicznosciach, i pewnie wiekszej kary nie dostanie, a szkoda. Pojechal strasznie chamski wyscig.
MairJ23, 16.09.2018 19:31[!]
@marios76 dokladnie. Specjalnie czekałem na powtórkę żeby zobaczyć jak mało miejsca miał po lewej....mnostwo - nie było tam nikogo. Cham z Meksyku.
kumien, 16.09.2018 19:51[!]
A ja powoli dochodzę do wniosku, że nie powinno być niebieskich flag. Jak bardzo uatrakcyjniłoby to rywalizację z przodu, gdyby prowadzący musiał natrudzić się przy wyprzedzaniu maruderów. Skończyłyby się komentarze w stylu "niech ten szrot znika mi z oczu" i inne. Samemu trzeba byłoby wziąć się do roboty.
marios76, 16.09.2018 20:16[!]
@kumien Czy naprawde chcialbys losy tytulu oddac kierowcom zespolow satelickich? :D
MairJ23, 16.09.2018 20:43[!]
@marios76 ale byly by wyscigi i kontrowersje. Przyznam ze takie destrukcyjne derby ogladaloby sie niesamowicie. Ale byly by strategie ;) Mowie serio. Nowe zawody nazwalbym Formula TU (totally unpredictable)
bartoszcze, 16.09.2018 20:49[!]
@kumien
Nic nowego nie wymyśliłeś, Tony Fernandes był tego zwolennikiem.
http://bartoszcze.../Jak-wyprzedzac.html
marios76, 18.09.2018 04:46[!]
@MairJ23 Tobie amerykanski styl uderzyl juz jednak do glowy! ;)
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca