F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2018
GP Australii
GP Bahrajnu
GP Chin
GP Azerbejdżanu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Francji
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Rosji
GP Japonii
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2018
Klasyfikacje generalne 2018
Statystyki z sezonu 2018

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Suzuka.
Honda Japanese Grand Prix 20187 pa?dziernika
Suzuka Circuit
Długość toru: 5,807 km
Liczba okrążeń: 53
Pełny dystans: 307,471 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:27,319 - Lewis Hamilton (Mercedes), 2017
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:31,540 - Kimi Raikkonen (McLaren), 2005
Największa średnia prędkość wyścigu:
219,983 km/h - Fernando Alonso (Renault), 2006
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Łączny wynik kwalifikacji
P.NrKierowcaBolidCzęść 1 (Q1)Część 2 (Q2)Część 3 (Q3)Okr. 
 P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr. 
1.44L. HamiltonMercedes W09 EQ Power+11:28,702321:28,017311:27,760511
2.77V. BottasMercedes W09 EQ Power+31:29,297311:27,987421:28,059512
3.33M. VerstappenRed Bull RB1441:29,480351:28,849331:29,057410
4.7K. RaikkonenFerrari SF71H51:29,631441:28,595341:29,521613
5.8R. GrosjeanHaas VF-1871:29,724881:29,678551:29,761417
6.28B. HartleyToro Rosso STR13141:30,2486101:29,848461:30,023515
7.10P. GaslyToro Rosso STR13101:30,137691:29,810471:30,093515
8.31E. OconForce India VJM1191:29,899361:29,538581:30,126513
9.5S. VettelFerrari SF71H21:29,049431:28,279391:32,192613
10.11S. PerezForce India VJM11131:30,247771:29,5674101:37,229516
11.16C. LeclercSauber C3761:29,7067111:29,8645---12
12.20K. MagnussenHaas VF-18111:30,2198121:30,2265---13
13.55C. SainzRenault R.S.18121:30,2367131:30,4905---12
14.18L. StrollWilliams FW41151:30,3177141:30,7143---10
15.3D. RicciardoRed Bull RB1481:29,806315-1---4
16.27N. HulkenbergRenault R.S.18161:30,3617------7
17.35S. SirotkinWilliams FW41171:30,3728------8
18.14F. AlonsoMcLaren MCL33181:30,5736------6
19.2S. VandoorneMcLaren MCL33191:31,04110------10
20.9M. EricssonSauber C37201:31,2134------4
Najszybsze okrążenie: Lewis Hamilton (Mercedes W09 EQ Power+) - 1:27,760 w III bloku
107% najlepszego czasu w Q1: 1:34,911
 kara cofnięcia o 3 pozycje na starcie za zignorowanie czerwonych flag

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
lolek99, 06.10.2018 09:12[!]
Ferrari? XD
villy, 06.10.2018 09:17[!]
Ale też umówmy się strategia strategią, ale Ferrari miało i tak po 1 kółku w porównywalnych warunkach do reszty, ale obaj je zepsuli, tylko że Raikkonen w mniejszym stopniu, a Vettel w większym. Potem dopiero padła informacja, że pada. Nie można wszystkiego zwalać na strategię dużą winę ponoszą obaj kierowcy.
marios76, 06.10.2018 09:27[!]
@villy A kto ich wypuscil na "deszczowkach" ? ;)
al_bundy_tm, 06.10.2018 09:50[!]
@marios76
Tu był pierwszy błąd, ale obaj najechali na mokre krawężniki potem, więc ich uślizgi wynikały z kontaktu z nimi.
Inna sprawa, że przez to, że zmieniali opony po raz drugi byli pod większą presją czasu, bo to, że spadnie deszcze już wiedzieli.

I tak suma błędów dała wynik 13, a Mercedes ma najlepszą z możliwych cyfrę 3...
marios76, 06.10.2018 10:09[!]
@al_bundy_tm Blad strategiczny spowodowal utrate najlepszego czasu i zrobil presje na zawodnikach na tzw "ostatnia szanse".
Szkoda- kibicowalem tym ... mistrzostwom, zeby trwaly do konca, a zapowiada sie nawet na wczesniejsze rozwiazanie WDC :/
villy, 06.10.2018 11:09[!]
Mnie się wydaje, że Vettel ogólnie ma problemy z psychiką. Chyba zaczęły się w 2016 roku kiedy narzekał na wszystko i wszystkich na torze, czasem słusznie, a czasem nie, ale chyba wtedy coś pękło.
@marios
Ale okrążenie przejechali na zwykłych oponach, nie na pośrednich, czy deszczówkach, najwyraźniej nie poradzili sobie z presją czasu.
ekwador15, 06.10.2018 11:14[!]
Piękna historia w Japonii, gdzie Honda z Toro Rosso w Q3, a McLareny na "lepszych" silnikach Renault niż mieli rok temu, na ostatnich miejscach :D Powinni przeprosić Hondę za to co mówili. Red Bull ten sam silnik Renault i 1.8 lepsze czasy kręci. To absurd.
Zomo, 06.10.2018 11:33[!]
@ekwador15
W punktacji STR ma polowe punktow McLarena, no to naprawde musi byc lepszy zespol ;)))))))
A te silniki Hondy to od 2 tygodni poleruja, nawet wyscig im dopuscili zeby dobrze wypasc na Suzuce. Co to za zespol i silnik co sie w sezonie na jedno GP pokazuje ??
luki, 06.10.2018 11:53[!]
Kwalifikacje będą zaliczane jako deszczowe z dowolnym wyborem opon na wyścig? Czy obowiązują opony z Q2?
DBR, 06.10.2018 11:54[!]
@Zomo zważ, że w dużej mierze związane jest to z tym, że STR to de facto jedynie poligon doświadczalny dla RBR i Hondy i często w STR poświęcają wynik sportowy by zdobyć jakieś dane, sprawdzić jedno czy drugie rozwiązanie , poprawkę etc. Stąd czysto mechaniczne sumowanie punktów nie oddaje w pełni porównania poziomu stajni z Faenzy i Woking.
marios76, 06.10.2018 12:56[!]
@luki W Q2 bylo sucho, wiec powinny obowiazywac normalne regulacje.
Kara dla Ocona :/
Smutne jest to, ze jak niemal nie spowodujesz zagrozenia w Q czy treningu, to cie przesuna o 3 miejsca; a jak uderzysz rywala i wypchniesz poza tor, to dostaniesz +5 sekund przyjezdzajac pol minuty przed nim! :)
derwisz, 07.10.2018 02:42[!]
Ferrari jawi mi się niczym cyrk na 4 kółkach. Kierowcy, stratedzy kierownictwo - wszyscy są tam godni siebie ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca