F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2018
GP Australii
GP Bahrajnu
GP Chin
GP Azerbejdżanu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Francji
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Rosji
GP Japonii
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2018
Klasyfikacje generalne 2018
Statystyki z sezonu 2018

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Interlagos.
Grande Prêmio Heineken do Brasil 201811 listopada
Autódromo José Carlos Pace
Długość toru: 4,309 km
Liczba okrążeń: 71
Pełny dystans: 305,639 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:08,322 - Valtteri Bottas (Mercedes), 2017
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:11,044 - Max Verstappen (Red Bull), 2017
Największa średnia prędkość wyścigu:
208,517 km/h - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Łączny wynik kwalifikacji
P.NrKierowcaBolidCzęść 1 (Q1)Część 2 (Q2)Część 3 (Q3)Okr. 
 P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr. 
1.44L. HamiltonMercedes W09 EQ Power+41:08,464631:07,795511:07,281617
2.5S. VettelFerrari SF71H31:08,452521:07,776621:07,374617
3.77V. BottasMercedes W09 EQ Power+61:08,492611:07,727531:07,441617
4.7K. RaikkonenFerrari SF71H21:08,452751:08,028441:07,456617
5.33M. VerstappenRed Bull RB1411:08,205441:08,017651:07,778616
6.3D. RicciardoRed Bull RB1471:08,544461:08,055661:07,780616
7.9M. EricssonSauber C37101:08,754891:08,579571:08,296619
8.16C. LeclercSauber C3781:08,667781:08,3351081:08,492623
9.8R. GrosjeanHaas VF-1891:08,735671:08,239591:08,517617
10.10P. GaslyToro Rosso STR13121:09,04610101:08,6168101:09,029624
11.20K. MagnussenHaas VF-1851:08,4746111:08,6596---12
12.11S. PerezForce India VJM11131:09,2177121:08,7418---15
13.31E. OconForce India VJM11151:09,2649131:08,7709---18
14.27N. HulkenbergRenault R.S.18111:09,0096141:08,8349---15
15.35S. SirotkinWilliams FW41141:09,2598151:10,3813---11
16.55C. SainzRenault R.S.18161:09,2699------9
17.28B. HartleyToro Rosso STR13171:09,28010------10
18.14F. AlonsoMcLaren MCL33181:09,4029------9
19.18L. StrollWilliams FW41191:09,4419------9
20.2S. VandoorneMcLaren MCL33201:09,6019------9
Najszybsze okrążenie: Lewis Hamilton (Mercedes W09 EQ Power+) - 1:07,281 w III bloku
107% najlepszego czasu w Q1: 1:12,979
 kara cofnięcia o 5 pozycji na starcie za wymianę turbosprężarki
 kara cofnięcia o 5 pozycji na starcie za wymianę skrzyni biegów

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
pluto, 10.11.2018 19:56[!]
@mich909090 rozgrzewał opony jak każdy na okrążeniu wyjazdowym
Staszek2010, 10.11.2018 20:05[!]
@Doc Nie odnosiłem tego do danego przypadku (Hamiltona i Sirotkina), tylko do logiki pana mich909090 w jego komentarzu. Zresztą nawet jeśli Hamilton nie dostanie kary za incydent z Sirotkinem pewnie dostanie za ten z Raikkonenem
Maciek znafca, 10.11.2018 20:12[!]
@Doc Mam Ci przytoczyć konkretne punkty regulaminu, czy czego nie rozumiesz? Blokowanie/zajeżdżanie drogi zwlaszcza w kwalifikacjach jest zabronione. Nie mam siły, czasu ani ochoty by tłumaczyć oczywistą sytuację. Ci co zadają pytanie, czemu Sirotkin tak za.. szybko jechał niech spytaja czemu Hamilton tak się wlókł. Odpowiedź jest taka sama. Składali się do okr kwalifikacyjnego, które to..Siergiej musiał odpuścić.
Doc, 10.11.2018 20:29[!]
@Maciek znafca
Tak, przytocz konkretne przepisy. Tak jak myślałem, powołujesz się na przepisy, których nigdy nie przeczytałeś, a później mówisz, że Ci się nie chce.
Hamilton zobaczył szybko zbliżający się bolid (o którym nie był informowany przez radio) w lusterku i zjechał z linii wyścigowej natychmiast.
@Staszek2010
Nie wiem o jaką dokładnie logikę Ci chodzi ale RAI wybrał mniej oczywistą linię przejazdu (tak przynajmniej mi się wydaje) . HAM uwolnił linię oczywistą.
dan193t, 10.11.2018 20:47[!]
@Doc

Moim zdaniem w przypadku z Sirotkinem w zaistnieniu nerwowej sytuacji sporo było winy Rosjanina.
Większą winę Hamiltona widzę właśnie w "starciu" z Kimim. Mercedes był bardzo blisko Ferrari na linii wyscigowej gdy Kimi w ogóle go zobaczył. Musiał wybrać inny tor jazdy, bo istniało duże ryzyko, że Hamilton go wcale nie zauważy i kółko będzie całkowicie zniszczone (a musiało dawać awans, nadchodził deszcz).

Jak dla mnie bliźniacza sytuacja do Vettel-Sainz w Austrii.
marios76, 10.11.2018 21:39[!]
Mnie nie zdziwi kara dla Lewisa za przyblokowanie Raikkonena, ale jestem gotow przyjac jej brak! Nie bronie Lewisa, bo popelnil drobny blad (bylby wielblad gdyby mial info) ale moze sie wytlumaczyc, ze jechal blisko srodka i zostawil wiecej miejsca po prawej... po ktorej powinien poruszac sie Kimi.
MairJ23, 10.11.2018 22:10[!]
@Sasilton bo procedura ważenia jest taka a nie inna. Vettel miał się przed rozkiem zatrzymać i wylaczyc silnik. Powinien zostać wepchniety na wagę i z niej zepchniety z wyłączonym silnikiem
marios76, 11.11.2018 08:42[!]
Zauwazyliscie, ze Ricciardo bardzo poprawil tempo kwalifikacyjne?
Staszek2010, 11.11.2018 09:53[!]
@Doc Żadne przepisy nie są potrzebne, mi wystarczy informacja, że Vettel w Austrii za dokładnie to samo dostał karę. Nie chcę tutaj rozpoczynać kolejnej kłótni, kto jest bardziej faworyzowany, ale naprawdę...
Doc, 11.11.2018 12:32[!]
@Staszek2010
Tak jak wycofujesz się z potrzeby cytowania przepisów, tak pewnie wycofasz się ze stronniczej oceny blokowania.
Aż się pokusiłem i odnalazłem jak to VET jest pokrzywdzony w takiej samej sytuacji a HAM nie.
Oto wg. Ciebie taka sama sytuacja:
https://youtu.be/wpBKQz3DyTU?t=171
Ja rozumiem, że się komuś kibicuje a komuś nie, ale bez przesady, trochę obiektywizmu nie zaszkodzi.
modlicha, 11.11.2018 13:52[!]
@Doc
Podoba mi się jak bezlitośnie punktujesz kolegów, którzy zamiast logiką i chłodną oceną kierują się emocjami. :D
Staszek2010, 11.11.2018 19:49[!]
@Doc No cóż, obejrzałem sytuację z Austrii, potem ponownie z Brazylii i... nie, dalej nie rozumiem. Vettel zachował się gorzej, fakt, ale moim zdaniem dalej nie wyklucza to winy Hamiltona. Teraz kary raczej domagać się nie będę, bo faktycznie emocje opadły plus nic to nie da, ale chociaż reprymenda...
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca