F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2018
GP Australii
GP Bahrajnu
GP Chin
GP Azerbejdżanu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Francji
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Rosji
GP Japonii
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2018
Klasyfikacje generalne 2018
Statystyki z sezonu 2018

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Red Bull Ring .
eyetime Grosser Preis von Österreich 20181 lipca
Red Bull Ring
Długość toru: 4,326 km
Liczba okrążeń: 71
Pełny dystans: 307,146 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:04,251 - Valtteri Bottas (Mercedes), 2017
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:07,411 - Lewis Hamilton (Mercedes), 2017
Największa średnia prędkość wyścigu:
225,266 km/h - Valtteri Bottas (Mercedes), 2017
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 2  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.44Lewis HamiltonMercedes W09 EQ Power+1:04,579--37
2.77Valtteri BottasMercedes W09 EQ Power+1:04,7550,1760,17642
3.5Sebastian VettelFerrari SF71H1:04,8150,2360,06053
4.3Daniel RicciardoRed Bull RB141:05,0310,4520,21648
5.33Max VerstappenRed Bull RB141:05,1250,5460,09448
6.7Kimi RaikkonenFerrari SF71H1:05,2650,6860,14042
7.8Romain GrosjeanHaas VF-181:05,4290,8500,16438
8.20Kevin MagnussenHaas VF-181:05,5590,9800,13041
9.10Pierre GaslyToro Rosso STR131:05,7581,1790,19931
10.2Stoffel VandoorneMcLaren MCL331:05,9301,3510,17247
11.55Carlos SainzRenault R.S.181:05,9991,4200,06938
12.16Charles LeclercSauber C371:06,0961,5170,09730
13.31Esteban OconForce India VJM111:06,1331,5540,03743
14.9Marcus EricssonSauber C371:06,1991,6200,06629
15.27Nico HulkenbergRenault R.S.181:06,2731,6940,07442
16.35Siergiej SirotkinWilliams FW411:06,3261,7470,05349
17.28Brendon HartleyToro Rosso STR131:06,3321,7530,00655
18.11Sergio PerezForce India VJM111:06,3541,7750,02248
19.14Fernando AlonsoMcLaren MCL331:06,4291,8500,07533
20.18Lance StrollWilliams FW411:06,6262,0470,19744
107% najlepszego czasu: 1:09,100

Embed from Getty Images

Pogoda na Red Bull Ringu nigdy nie należy do pewnych i stabilnych. Tak też było i podczas drugiego treningu, gdzie ciemne chmury straszyły wszystkich zawodników deszczem. Ostatecznie jednak opadów nie było i udało się przygotować samochody zgodnie z planem.

Tuż po zapaleniu zielonych świateł na tor wyjechał między innymi Sergiej Sirotkin, co nie mogło dziwić, gdyż Rosjanin miał w ten weekend jedną sesję mniej na przygotowania – w związku z pracami wykonywanymi przez Roberta Kubicę.

Wyjątkowo szybko pojawiły się również wyniki w tabeli czasowej i już po kilku minutach mieliśmy na czele Kimiego Raikkonena z czasem 1:05,466. W garażu jednak pozostawali kierowcy Mercedesa i Red Bulla. Jednak gdy to nastąpiło, doszło do spodziewanej zmiany na pozycji lidera. Pierwsze miejsce objął Hamilton, z wynikiem 1:04,579, przed Bottasem o niecałe 0,2 sekundy.

W drugiej sesji kierowcy nieco mocniej naciskali na granice przyczepności i mieliśmy tego ofiary. Marcus Ericsson i Carlos Sainz zwiedzali żwirowe pobocze, na szczęście nie zagrzebując się w nim. Pechowo jednak układała się sesja dla Fernando Alonso, u którego zespół musiał dokonać wymiany uszkodzonej podłogi, która ucierpiała podczas przejazdu przez wysoki krawężnik.

W McLarenie nieco lepiej szło Vandoorne'owi, który plasował się na dziesiątym miejscu, choć mimo wszystko za Toro Rosso prowadzonym przez Gasly'ego. Francuz chwilę później wyjechał zbyt szeroko w trzecim sektorze toru, co uszkodziło jego zawieszenie i zmusiło do zatrzymania na poboczu. Incydent spowodował wywieszenie czerwonej flagi, gdyż konieczne było usunięcie zepsutego samochodu.

Po kilku minutach zawodnicy wrócili do akcji, jednak na torze odbywały się głównie przejazdy symulujące wyścig. Podobnie jak w porannej sesji, na siódmym miejscu plasował się Grosjean, tym razem przed partnerem zespołowym, Magnussenem. Ponownie Haas prezentował dobrą formę.


Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 26°C
Temperatura powietrza: 20°C
Prędkość wiatru: 1,4 m/s
Wilgotność powietrza: 62%
Sucho

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Pietrek, 29.06.2018 17:44[!]
Cytat :
Mercedes w dalszym ciągu prezentuje najlepsze osiągi w stawce.


Do czasu.
robertunio, 30.06.2018 10:41[!]
Do czasu wejscia w zycie nowych regulacji silnikowych ?
marios76, 30.06.2018 11:18[!]
@robertunio To fanboy Vettela i Ferrari, przed ostatnim wyscigiem grozil, ze Vettel pokaże im miejsce w szeregu- i Vettel pokazał gdzie jest! :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca