F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2018
GP Australii
GP Bahrajnu
GP Chin
GP Azerbejdżanu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Francji
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Rosji
GP Japonii
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2018
Klasyfikacje generalne 2018
Statystyki z sezonu 2018

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Red Bull Ring .
eyetime Grosser Preis von Österreich 20181 lipca
Red Bull Ring
Długość toru: 4,326 km
Liczba okrążeń: 71
Pełny dystans: 307,146 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:04,251 - Valtteri Bottas (Mercedes), 2017
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:07,411 - Lewis Hamilton (Mercedes), 2017
Największa średnia prędkość wyścigu:
225,266 km/h - Valtteri Bottas (Mercedes), 2017
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rezultat wyścigu
P.Z.NrKierowcaBolid Op.  Ok. Czas/strata/powód nieukończ.B
1.333Max VerstappenRed Bull RB14711h21m56,0241
2.17Kimi RaikkonenFerrari SF71H71+0:01,5041
3.35Sebastian VettelFerrari SF71H71+0:03,1811
4.18Romain GrosjeanHaas VF-18701 okr. (18,241)1
5.320Kevin MagnussenHaas VF-18701 okr. (01,579)1
6.531Esteban OconForce India VJM11701 okr. (10,920)1
7.811Sergio PerezForce India VJM11701 okr. (01,498)1
8.-14Fernando AlonsoMcLaren MCL33701 okr. (14,720)1
9.816Charles LeclercSauber C37701 okr. (04,306)1
10.89Marcus EricssonSauber C37701 okr. (00,544)1
11.110Pierre GaslyToro Rosso STR13701 okr. (06,307)1
12.355Carlos SainzRenault R.S.18701 okr. (05,021)2
13.335Siergiej SirotkinWilliams FW41692 okr. (1 okr.)2
14.118Lance StrollWilliams FW41692 okr. (01,831)2
15.12Stoffel VandoorneMcLaren MCL3365uszkodzenia po kolizji 2
Niesklasyfikowani
44Lewis HamiltonMercedes W09 EQ Power+62ciśnienie paliwa 2
28Brendon HartleyToro Rosso STR1354hydraulika 0
3Daniel RicciardoRed Bull RB1453wydech 2
77Valtteri BottasMercedes W09 EQ Power+13hydraulika 0
27Nico HulkenbergRenault R.S.1811jednostka napędowa0
Najszybsze okrążenie: Kimi Raikkonen (Ferrari SF71H) - 1:06,957 na 71 okr.
Średnia prędkość zwycięzcy: 224,923 km/h
 kara doliczenia 10 sekund za ignorowanie niebieskich flag

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Staszek2010, 02.07.2018 11:25[!]
1. Brawa dla Verstappena za zwycięstwo, którego nikt się nie spodziewał i niespodziankę tej masie pomarańczowych kibiców, z małym minusikiem za ten manewr na Raikkonnenie. Z drugiej strony szkoda Ricciardo - chyba nie takie urodziny sobie wyobrażał, no ale trudno - takie są wyścigi. Red Bulle obróciły słabe kwalifikacje w nieoczekiwanie dobry wyścig na torze, który przecież im zbytnio nie pasuje
2. Brawa dla Ferrari za wykorzystanie pecha kierowców i obrócenie słabych startów w podwójne podium. Kimi pokazuje, że trochę tej pary jednak ma, a Vettel ma plus za ten manewr na Hamiltonie (podobny do tych w Hiszpanii i Kanadzie 2017).
3. BRAWA dla Haasa - najbardziej udany weekend w jego historii. Brawa dla Gorszka za przełamanie się, Magnussen też bardzo solidnie.
4. Plus dla Force Indii - tak jak Red Bull słabe kwalifikacje obrócili w solidny weekend.
5. Brawa dla Alonso, cichej gwiazdy tego wyścigu - 8 miejsce po starcie z pit lane w nie najlepszym - łagodnie mówiąc - McLarenie. Vandoorne miał uszkodzony bolid - stąd taki a nie inny wynik.
6. Brawa dla Sauberów - pierwsze podwójne punkty od Chin 2015, dobra praca zespołowa.
7. Renault i Toro Rosso - słabo, dwie awarie, Gasly i Sainz - nie najlepiej.
8. Williams - na swoim miejscu. Mój plus dla Strolla za udane kwalifikacje i dobry start został zredukowany za karę za blokowanie Pereza. Sirotkin ubezpiecza tyły.
9. Mercedes... Ehh, bez komentarza. Szczególnie szkoda mi Bottasa, awaria Lewisa to przynajmniej coś nowego dała i polepszyła rywalizację o tytuł.
Ogólnie wyścig bardzo udany, chcę takich więcej zamiast tych procesji w Kanadzie i Monako
marios76, 03.07.2018 14:16[!]
@bartoszcze Punktem odniesienia jest kawal historii F1 ktora znamy ;) W czasach prekwalifikacji zdarzaly sie sekundowe roznice miedzy ... partnerami z zespolu, a trzecia ekipa potrafila tracic wiecej niz dzis 7-8 ;)
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca