F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2019
GP Australii
GP Bahrajnu
GP Chin
GP Azerbejdżanu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Francji
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Rosji
GP Japonii
GP Meksyku
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2019
Klasyfikacje generalne 2019
Statystyki z sezonu 2019

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Marina Bay.
Singapore Airlines Singapore Grand Prix 201922 wrze?nia
Marina Bay Street Circuit
Długość toru: 5,063 km
Liczba okrążeń: 61
Pełny dystans: 308,706 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:36,015 - Lewis Hamilton (Mercedes), 2018
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:41,905 - Kevin Magnussen (Haas), 2018
Największa średnia prędkość wyścigu:
166,578 km/h - Lewis Hamilton (Mercedes), 2018
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 3  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.16Charles LeclercFerrari SF901:38,192--15
2.44Lewis HamiltonMercedes W10 EQ Power+1:38,3990,2070,20715
3.5Sebastian VettelFerrari SF901:38,8110,6190,41213
4.77Valtteri BottasMercedes W10 EQ Power+1:38,8850,6930,07416
5.23Alexander AlbonRed Bull RB151:39,2581,0660,37314
6.33Max VerstappenRed Bull RB151:39,3661,1740,1089
7.55Carlos SainzMcLaren MCL341:39,5071,3150,14114
8.4Lando NorrisMcLaren MCL341:39,7091,5170,20213
9.27Nico HulkenbergRenault R.S.191:40,1181,9260,40915
10.3Daniel RicciardoRenault R.S.191:40,1531,9610,03512
11.18Lance StrollRacing Point RP191:40,2092,0170,05611
12.10Pierre GaslyToro Rosso STR141:40,3392,1470,13015
13.7Kimi RaikkonenAlfa Romeo C381:40,9532,7610,61416
14.11Sergio PerezRacing Point RP191:40,9852,7930,0324
15.63George RussellWilliams FW421:41,1562,9640,17113
16.99Antonio GiovinazziAlfa Romeo C381:41,1692,9770,01314
17.20Kevin MagnussenHaas VF-191:41,4943,3020,32512
18.8Romain GrosjeanHaas VF-191:41,5423,3500,04812
19.88Robert KubicaWilliams FW421:41,9543,7620,41213
20.26Daniił KwiatToro Rosso STR14---3
107% najlepszego czasu: 1:45,065

Typowym problemem wyścigów rozgrywanych po zmroku jest to, że pierwszy i trzeci trening nie mają większego znaczenia dla późniejszych wyników, ze względu na zdecydowanie inne warunki. Jednak po piątkowych jazdach każdy zespół mimo wszystko chce wiedzieć czy poszedł w dobrą stronę ze zmianami, więc mimo wszystko kierowcy pojawiają się na torze w sobotnim treningu.

Jednak przez pierwsze dziesięć minut sesji na trasie nie działo się wiele, dopiero później wyjechał Bottas iw skoczył na pierwsze miejsce z czasem nieco poniżej 1:41. Kilka minut później przeskoczył go Hamilton, aczkolwiek większość stawki nie miała jeszcze ustanowionego czasu okrążenia.

Gdy na czele meldował się Leclerc z czasem 1:39,364, w samochodzie Daniiła Kwiata doszło do problemu z jednostką napędową. Rosjanin z dość mocnym dymem zdołał zjechać do garażu, gdzie mechanicy zabrali się za naprawę. Albon w Red Bullu tymczasem wskoczył na szóste miejsce, za Sergio Pereza. Na czele tabeli warto odnotować, że Ferrari podróżowało na miękkich oponach, a Mercedes pośrednich.

Mniej więcej w połowie treningu na kolejnym szybkim kółku pojawił się Perez, jednak w 21 zakręcie przeliczył się z posiadaną przyczepnością i mocno uderzył kołami w ścianę. Opona uległa przebiciu, ale Meksykanin dojechał do garażu. Mimo to najpierw ogłoszono wirtualną neutralizację, a później na chwilę wywieszono czerwoną flagę, w celu uprzątnięcia odłamków.

Bottas na miękkich oponach wskoczył na pierwsze miejsce z czasem 1:39,166, a miano najlepszego z reszty na kwadrans przed końcem przypadało Sainzowi. Był to niezły wynik, biorąc pod uwagę, iż McLaren nie spodziewał się w Singapurze mocnych osiągów.

Ferrari postanowiło nie składać broni i Leclerc na kolejnym mocnym przejeździe pojechał niemal sekundę lepiej od Bottasa. Oczywiście do kwalifikacji wiele się jeszcze zmieni, ale Monakijczyk prezentuje póki co mocną pewność siebie na trudnym torze ulicznym Marina Bay. Hamilton tymczasem podczas wyjazdu na świeżych miękkich oponach obrócił się w pierwszym zakręcie, ale bez większych konsekwencji. Anglikowi udało się wykręcić czas 0,2 sekundy gorszy od Leclerca.

Nieco słabiej pojechał Red Bull, tracąc ponad sekundę do Ferrari, jednak Verstappen został nieco przyblokowany w trzecim sektorze.

Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 37°C
Temperatura powietrza: 31°C
Prędkość wiatru: 3,1 m/s
Wilgotność powietrza: 62%
Sucho


Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca