|
|
|
|
|
|
Emirates United States Grand Prix 2019 | 3 listopada |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:32,237 - Lewis Hamilton (Mercedes), 2018 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:37,392 - Lewis Hamilton (Mercedes), 2018 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 197,376 km/h - Lewis Hamilton (Mercedes), 2017 |
| |
Kwalifikacje: część 3 (Q3)
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Odstęp | Strata | Km/h. | Okr. |
|
1. | 77 | Valtteri Bottas | Mercedes W10 EQ Power+ | | 1:32,029 | - | - | 215,658 | 7 |
2. | 5 | Sebastian Vettel | Ferrari SF90 | | 1:32,041 | 0,012 | 0,012 | 215,630 | 7 |
3. | 33 | Max Verstappen | Red Bull RB15 | | 1:32,096 | 0,055 | 0,067 | 215,501 | 7 |
4. | 16 | Charles Leclerc | Ferrari SF90 | | 1:32,137 | 0,041 | 0,108 | 215,405 | 6 |
5. | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes W10 EQ Power+ | | 1:32,137 | 0,000 | 0,108 | 215,405 | 5 |
6. | 23 | Alexander Albon | Red Bull RB15 | | 1:32,548 | 0,411 | 0,519 | 214,449 | 6 |
7. | 55 | Carlos Sainz | McLaren MCL34 | | 1:32,847 | 0,299 | 0,818 | 213,758 | 6 |
8. | 4 | Lando Norris | McLaren MCL34 | | 1:33,175 | 0,328 | 1,146 | 213,006 | 6 |
9. | 3 | Daniel Ricciardo | Renault R.S.19 | | 1:33,488 | 0,313 | 1,459 | 212,292 | 3 |
10. | 10 | Pierre Gasly | Toro Rosso STR14 | | 1:33,601 | 0,113 | 1,572 | 212,036 | 6 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|