F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2019
GP Australii
GP Bahrajnu
GP Chin
GP Azerbejdżanu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Francji
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Rosji
GP Japonii
GP Meksyku
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2019
Klasyfikacje generalne 2019
Statystyki z sezonu 2019

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Austin.
Emirates United States Grand Prix 20193 listopada
Circuit of the Americas
Długość toru: 5,513 km
Liczba okrążeń: 56
Pełny dystans: 308,728 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:32,237 - Lewis Hamilton (Mercedes), 2018
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:37,392 - Lewis Hamilton (Mercedes), 2018
Największa średnia prędkość wyścigu:
197,376 km/h - Lewis Hamilton (Mercedes), 2017
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 2  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.44Lewis HamiltonMercedes W10 EQ Power+1:33,232--34
2.16Charles LeclercFerrari SF901:33,5330,3010,30133
3.33Max VerstappenRed Bull RB151:33,5470,3150,01428
4.5Sebastian VettelFerrari SF901:33,8900,6580,34335
5.77Valtteri BottasMercedes W10 EQ Power+1:34,0450,8130,15534
6.23Alexander AlbonRed Bull RB151:34,4341,2020,38932
7.10Pierre GaslyToro Rosso STR141:34,5091,2770,07531
8.55Carlos SainzMcLaren MCL341:34,6671,4350,15834
9.18Lance StrollRacing Point RP191:34,7441,5120,07729
10.99Antonio GiovinazziAlfa Romeo C381:34,8391,6070,09529
11.3Daniel RicciardoRenault R.S.191:34,9241,6920,08529
12.26Daniił KwiatToro Rosso STR141:34,9751,7430,05136
13.27Nico HulkenbergRenault R.S.191:34,9881,7560,01332
14.4Lando NorrisMcLaren MCL341:35,0251,7930,03730
15.11Sergio PerezRacing Point RP191:35,1091,8770,08426
16.7Kimi RaikkonenAlfa Romeo C381:35,3872,1550,27834
17.20Kevin MagnussenHaas VF-191:35,4422,2100,05528
18.8Romain GrosjeanHaas VF-191:35,7892,5570,3474
19.63George RussellWilliams FW421:36,7493,5170,96037
20.88Robert KubicaWilliams FW421:37,2834,0510,53433
107% najlepszego czasu: 1:39,758

Amerykański dublet swoją drugą odsłonę ma na torze w Austin. Praktycznie co roku obiekt ten zapewnia nam niespodziewane emocje. Tym razem z pewnością mało kto spodziewał się aż tak pofałdowanej nawierzchni, ale również przyszłoroczna mieszanka opon zapewniła nieco niespodziewanych incydentów.

Czołówka rozpoczęła drugą sesję od przejazdów na pośredniej mieszance. Gdy na czele tabeli meldował się Leclerc, wspomniana nierówność nawierzchni zaskoczyła w "eskach" Romaine Grosjeana, który wypadł z toru i rozbił swój samochód. Kierowca nie ucierpiał, jednak sędziowie postanowili o wywieszeniu czerwonej flagi, by bezpiecznie usunąć Haasa na pobocza.

Po kilku minutach sesja została wznowiona i zawodnicy wrócili na tor, tym razem w większości na twardych oponach. Spodziewane spore zużycie ogumienia w niedzielę powodowało intensywne badanie twardszych mieszanek, jednak niskie temperatury nie ułatwiały zadania i kolejną ofiarą niskiej przyczepności był Antonio Giovinazzi, aczkolwiek udało mu się uniknąć kraksy.

Dopiero na 50 minut przed zakończeniem treningu Vettel zdecydował się na założenie miękkich opon, dzięki czemu poprawił początkowy czas Leclerca i wskoczył na pierwsze miejsce z wynikiem 1:33,890. Za Niemcem meldował się Bottas jadący na tej samej mieszance. Monakijczyk nie pozostał dłużny i na swoim przejeździe poprawił czas partnera zespołowego o 0,3 sekundy, choć w ostatnim sektorze było miejsce na lepszy wynik.

Niezbyt czyste przejazdy kierowców Ferrari pozwoliły Hamiltonowi wysunąć się na prowadzenie, choć Anglik mocno posiłkował się cieniem aerodynamicznym na długiej prostej. Całkiem niezły czas wykręcił Verstappen, wskakując na trzecie miejsce ze stratą 0,3 sekundy do Hamiltona. Za plecami czołowych zespołów meldował się tymczasem Gasly, który również pojechał bardzo dobre kółko.

Kolejnym etapem treningu były długie przejazdy symulujące wyścig. Nie doszło podczas nich do wielu incydentów, choć na twardych oponach obrócił się Vettel – bez większych konsekwencji.


Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 24°C
Temperatura powietrza: 17°C
Prędkość wiatru: 1,3 m/s
Wilgotność powietrza: 22%
Sucho

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca