F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2019
GP Australii
GP Bahrajnu
GP Chin
GP Azerbejdżanu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Francji
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Rosji
GP Japonii
GP Meksyku
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2019
Klasyfikacje generalne 2019
Statystyki z sezonu 2019

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Interlagos.
Heineken Grande Prêmio do Brasil 201917 listopada
Autódromo José Carlos Pace
Długość toru: 4,309 km
Liczba okrążeń: 71
Pełny dystans: 305,639 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:07,281 - Lewis Hamilton (Mercedes), 2018
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:10,540 - Valtteri Bottas (Mercedes), 2018
Największa średnia prędkość wyścigu:
210,420 km/h - Lewis Hamilton (Mercedes), 2018
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 3  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.44Lewis HamiltonMercedes W10 EQ Power+1:08,320--17
2.33Max VerstappenRed Bull RB151:08,3460,0260,02618
3.16Charles LeclercFerrari SF901:08,6110,2910,26520
4.5Sebastian VettelFerrari SF901:08,6640,3440,05322
5.23Alexander AlbonRed Bull RB151:09,1360,8160,47217
6.77Valtteri BottasMercedes W10 EQ Power+1:09,2010,8810,06520
7.26Daniił KwiatToro Rosso STR141:09,4151,0950,21422
8.99Antonio GiovinazziAlfa Romeo C381:09,4621,1420,04720
9.4Lando NorrisMcLaren MCL341:09,5851,2650,12318
10.55Carlos SainzMcLaren MCL341:09,5881,2680,00321
11.7Kimi RaikkonenAlfa Romeo C381:09,6191,2990,03121
12.10Pierre GaslyToro Rosso STR141:09,6251,3050,00619
13.27Nico HulkenbergRenault R.S.191:09,6501,3300,02517
14.20Kevin MagnussenHaas VF-191:09,7131,3930,06318
15.3Daniel RicciardoRenault R.S.191:09,7611,4410,04817
16.8Romain GrosjeanHaas VF-191:09,7981,4780,03720
17.11Sergio PerezRacing Point RP191:09,9951,6750,19719
18.18Lance StrollRacing Point RP191:10,3121,9920,31716
19.63George RussellWilliams FW421:10,8432,5230,53119
20.88Robert KubicaWilliams FW421:11,2052,8850,36223
107% najlepszego czasu: 1:13,102

Embed from Getty Images

Lewis Hamilton ukończył trzecią sesję treningową do Grand Prix Brazylii z najlepszym czasem okrążenia. Zaledwie 0,026 sekundy z tyłu był Max Verstappen z Red Bulla.

Sobotnie jazdy rozpoczęły duety Red Bulla oraz Haasa w asyście Lando Norrisa z McLarena. Z kolei pierwsze mierzone okrążenie na chłodnym Interlagos ustanowił Robert Kubica sześć minut po wywieszeniu zielonej flagi. Polak przejechał kółko w 1:14,407 na miękkich oponach Pirelli, wkrótce poprawiając się do 1:13,818. Kierowca otrzymał przed treningiem nowe podwozie, po tym, jak w drugiej piątkowej sesji był zaangażowany w incydent w trzecim zakręcie, doszczętnie rozbijając lewą sekcję bolidu.

Drugim kierowcą z czasem okrążenia był Carlos Sainz, który siedem minut po Kubicy podniósł poprzeczkę do 1:11,058, korzystając z pośredniego zestawu. Z kolei pokaz siły czołówki rozpoczął się dwadzieścia minut od rozpoczęcia finałowego treningu. Na torze mieliśmy bolidy Ferrari oraz Mercedesa i pierwsze miejsce zgarnął Lewis Hamilton z wynikiem 1:09,562 na miękkich oponach. Brytyjczyk miał przewagę 0,037 sekundy nad Leclerkiem, 0,104 sekundy nad Vettelem oraz 0,201 sekundy nad Bottasem.

Pięć minut później do stawki dołączył Max Verstappen, już podczas pierwszej próby ustanawiając najszybsze okrążenie – 1:09,327, by wkrótce podnieść poprzeczkę do 1:09,063. Holender tak jak pozostali kierowcy z czołówki miał założone miękkie ogumienie. Na poziom partnera z Red Bulla nie był w stanie wejść Alexander Albon, który stracił 0,7 sekundy i zajął wówczas szóste miejsce w tabeli. Tajlandczyk zwracał jednak uwagę na słabe prowadzenie się RB15.

W ostatnich dwudziestu minutach do akcji powróciło Ferrari. Pierwsze miejsce przejął Charles Leclerc z wynikiem 1:08,611, natomiast zaledwie 0,053 sekundy z tyłu był Sebastian Vettel. Po okrążeniach Monakijczyka i Niemca przyszła kolej na Lewisa Hamiltona, który pojechał jeszcze szybciej, uzyskując czas 1:08,320. Na pięć minut przed flagą w szachownicę Verstappen stracił tylko 0,026 sekundy do pierwszego Hamiltona, awansując na drugie miejsce.

W środku stawki najlepszym czasem okrążenia popisał się Daniił Kwiat z Toro Rosso, który przejechał Interlagos w 1:09,415. Mimo to różnice między kierowcami w tej części tabeli były niewielkie, o czym świadczy fakt, że dziesiąty Carlos Sainz z McLarena był niewiele ponad 0,1 sekundy wolniejszy od Rosjanina. Z kolei Robert Kubica był dwudziesty, tracąc 0,3 sekundy do partnera z Williamsa – George'a Russella. Polak był najbardziej pracowitym kierowcą podczas trzeciego treningu, przejeżdżając 23 kółka, starając się nadrobić stracony czas z piątku.


Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 37°C
Temperatura powietrza: 22°C
Prędkość wiatru: 0,8 m/s
Wilgotność powietrza: 63%
Sucho

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca