F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2019
GP Australii
GP Bahrajnu
GP Chin
GP Azerbejdżanu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Francji
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Rosji
GP Japonii
GP Meksyku
GP Stanów Zjednoczonych
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2019
Klasyfikacje generalne 2019
Statystyki z sezonu 2019

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Interlagos.
Heineken Grande Prêmio do Brasil 201917 listopada
Autódromo José Carlos Pace
Długość toru: 4,309 km
Liczba okrążeń: 71
Pełny dystans: 305,639 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:07,281 - Lewis Hamilton (Mercedes), 2018
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:10,540 - Valtteri Bottas (Mercedes), 2018
Największa średnia prędkość wyścigu:
210,420 km/h - Lewis Hamilton (Mercedes), 2018
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Opis kwalifikacji  [  T-  |  T+  ]
Tegoroczny weekend Formuły 1 w Sao Paulo ubiega pod znakiem możliwych opadów deszczu. Jednak z zapowiadanych dużych problemów jak na razie zespołom udaje się wyjść obronną ręką. Podobnie było w kwalifikacjach, gdzie przebijało się słońce, jednak dookoła straszyły ciemne chmury.

Q1
Standardowym problemem na Interlagos w pierwszej części kwalifikacji jest tłok na torze. Nie inaczej było tym razem. Dla Carlosa Sainza nie było to jednak jedyne zmartwienie, gdyż na jego pierwszym przejeździe problemy z mocą miał silnik Renault. Tym sposobem pierwszy przejazd zakończył się całkiem ciekawie, gdyż na czele meldowały się oba Red Bulle, dalej samochody Ferrari i Mercedesa. Zaskakujące również było to, że Leclercowi udało się poprawić wynik na drugim mierzonym okrążeniu.

Dla Sainza awaria silnika była końcem kwalifikacji, ale poza Hiszpanem pechowcami okazali się Kwiat i Stroll, który dołączyli do kierowców Williamsa w ogonie stawki. W czołówce nastąpiły lekkie przetasowania, ale nie wszyscy pojawili się na torze po raz drugi.

Q2
Pierwszy przejazd w drugiej partii czasówki był niezwykle interesujący. Na czele zameldował się Verstappen, a na drugim miejscu Leclerc. Ciekawe były to, iż kierowca Ferrari wyposażony był w pośrednie opony, a mimo to był szybszy od Vettela jadącego na miękkiej mieszance. Na skarju czołowej dziesiątki znalazł się za to Magnussen i Raikkonen, przed jedenastym Norrisem.

Na drugim przejeździe temperatura toru spadła o trzy stopnie i to uniemożliwiło na jakąkolwiek poprawę czasu. W związku z tym nic się nie zmieniło i do czołowej dziesiątki nie weszli Norris, Ricciardo, Giovinazzi, Hulkenberg i Perez. Za to w czołowej dziesiątce znaleźli się obaj kierowcy Haasa.

Q3
Pierwsze rozdanie walki o pole position wygrał Max Verstappen, który był szybszy od Vettela o zaledwie 0,008 sekundy. Nie było to jednak idealne okrążenie Holendra, więc w zapasie miał nieco czasu. Za Vettelem mieliśmy Leclerca, jednak ze względu na karę za nową jednostkę napędową nie liczył się on w walce o pierwsze pole. Mercedesy dopiero za Ferrari.

Drugi przejazd również padł łupem Verstappena, dzięki czemu zapewnił sobie pierwsze pole startowe, gdyż Vettel nie poprawił swojego czasu. Hamilton wskoczył tymczasem przed Leclerca. Słabo spisał się Albon, kończąc czasówkę na szóstej pozycji. Rywalizację w reszcie stawki wygrał Gasly, przed Grosjeanem, Raikkonenem i Magnussenem.

Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 30°C
Temperatura powietrza: 21°C
Prędkość wiatru: 1,7 m/s
Wilgotność powietrza: 60%
Sucho

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca