F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2020
GP Austrii
GP Styrii
GP Węgier
GP Wielkiej Brytanii
GP 70-lecia
GP Hiszpanii
GP Belgii
GP Włoch
GP Toskanii
GP Rosji
GP Eifelu
GP Portugalii
GP Emilii-Romanii
GP Turcji
GP Bahrajnu
GP Sakhiru
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2020
Klasyfikacje generalne 2020
Statystyki z sezonu 2020

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Nürburgring.
Formula 1 Aramco Grosser Preis Der Eifel 202011 pa?dziernika
Nürburgring
Długość toru: 5,148 km
Liczba okrążeń: 60
Pełny dystans: 308,863 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:27,691 - Q1, Takuma Sato (BAR), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:29,468 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
200,160 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 1  [  T-  |  T+  ]
Embed from Getty Images

Nurburgring nie przywitał w tym roku Formuły 1 zbyt łaskawymi warunkami. Pomimo długiej przerwy zawodnicy nie mogli od razu wyjechać na tor, by sprawdzić jak dobrze pamiętają ten legendarny obiekt. Przeszkadzał w tym rzęsisty deszcz, który uniemożliwił nawet wyjazd na okrążenia instalacyjne, Dodatkowo nad szpitalem przeznaczonym do obsługi Grand Prix zalegała gęsta mgła, co sprawiało problemy dla helikoptera ratunkowego. To wszystko oznaczało, że sędziowie nie włączyli zielonych świateł wraz ze startem sesji.

Dyrekcja wyścigowa co 30 minut wydawała komunikaty dotyczące możliwych scenariuszy, ale priorytetem było bezpieczeństwo zawodników. Na pewno szkoda faktu, że opóźnił się start Micka Schumachera w Formule 1, ale ryzyko nie było warte przyśpieszania debiutu.

Ostatecznie kontrola wyścigu zdecydowała o odwołaniu pierwszej sesji treningowej. Warunki nie poprawiły się na tyle, by bezpiecznie rozpocząć jazdę po Nurburgringu. Daje to dodatkowe wyzwanie ekipom, gdyż czas spędzony na dostosowaniu samochodu do toru będzie krótszy. Za to dla fanów daje to pole do niespodziewanych wyników, dlatego weekend zapowiada się jeszcze ciekawiej.

Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 12°C
Temperatura powietrza: 11°C
Prędkość wiatru: 1,5 m/s
Wilgotność powietrza: 95%
Mokro

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca