F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2020
GP Austrii
GP Styrii
GP Węgier
GP Wielkiej Brytanii
GP 70-lecia
GP Hiszpanii
GP Belgii
GP Włoch
GP Toskanii
GP Rosji
GP Eifelu
GP Portugalii
GP Emilii-Romanii
GP Turcji
GP Bahrajnu
GP Sakhiru
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2020
Klasyfikacje generalne 2020
Statystyki z sezonu 2020

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Spa-Francorchamps.
Rolex Belgian Grand Prix 202030 sierpnia
Circuit de Spa-Francorchamps
Długość toru: 7,004 km
Liczba okrążeń: 44
Pełny dystans: 308,052 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:41,501 - Q2, Sebastian Vettel (Ferrari), 2018
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:46,286 - Valtteri Bottas (Mercedes), 2018
Największa średnia prędkość wyścigu:
229,266 km/h - Kimi Raikkonen (Ferrari), 2007
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 3  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.44Lewis HamiltonMercedes W11 EQ Performance1:43,255--9
2.31Esteban OconRenault R.S.201:43,4850,2300,2309
3.4Lando NorrisMcLaren MCL351:43,6410,3860,15612
4.23Alexander AlbonRed Bull RB161:43,7310,4760,09013
5.77Valtteri BottasMercedes W11 EQ Performance1:43,8130,5580,0829
6.33Max VerstappenRed Bull RB161:43,8960,6410,08310
7.3Daniel RicciardoRenault R.S.201:43,9730,7180,0778
8.18Lance StrollRacing Point RP201:43,9880,7330,01512
9.55Carlos SainzMcLaren MCL351:44,0060,7510,01813
10.11Sergio PerezRacing Point RP201:44,1800,9250,17412
11.10Pierre GaslyAlphaTauri AT011:44,5081,2530,32814
12.26Daniił KwiatAlphaTauri AT011:44,5431,2880,03514
13.6Nicholas LatifiWilliams FW431:44,7711,5160,22811
14.20Kevin MagnussenHaas VF-201:44,8411,5860,07010
15.8Romain GrosjeanHaas VF-201:44,8441,5890,00316
16.7Kimi RaikkonenAlfa Romeo C391:44,9321,6770,08811
17.16Charles LeclercFerrari SF10001:45,1471,8920,21512
18.63George RussellWilliams FW431:45,1571,9020,01011
19.99Antonio GiovinazziAlfa Romeo C391:45,1901,9350,03313
20.5Sebastian VettelFerrari SF10001:45,4202,1650,23012
107% najlepszego czasu: 1:50,483

Embed from Getty Images

Lewis Hamilton uzyskał najlepszy czas pojedynczego okrążenia podczas ostatniej sesji treningowej GP Belgi z Estebanem Oconem i Lando Norrisem za jego plecami. Kierowcy Ferrari ponownie pokazali słabą formę, kończąc na siedemnastej i dwudziestej pozycji.

Deszcz! Fani czekają niecierpliwie na jego przybycie na tory F1 od dłuższego czasu, jednak ostatni trening przed zawodami na Spa odbył się na kompletnie suchym torze mimo widocznych ciemnych chmur w okolicy i dużych opadów, które miały miejsce poprzednio wieczoru.

Sesja rozpoczęła się bardzo leniwie, ponieważ na tor wyjechał Lando Norris, kierowcy Haasa oraz AlphaTauri, z czego czasy wykręcili tylko zawodnicy amerykańskiego zespołu, z Kevinem Magnussenem na czele osiągającym 1:45,984.

Na torze nastała kompletna cisza – pojawiło się nawet kilka kropel deszczu, ale nic więcej. Dopiero po 20 minutach od rozpoczęcia sesji na torze zrobiło się bardziej tłoczno i na tablicy wyników pojawiły się czasy wykonywane głównie na miękkich oponach. Pierwsze miejsce zajął Valtteri Bottas wykręcając 1:43,813, a Max Verstappen wylądował tuż za nim osiągając czas gorszy o 0,083s. Ostatnim zawodnikiem, który ukończył pomiarowe kółko – choć dalekie od miarodajnego – był Kimi Raikkonen, który zrobił to dopiero 20 minut przed końcem sesji.

Po pierwszej fali wyjazdów na torze znów zapadła kompletna cisza. Przerwana została ona dopiero na 8 minut przed końcem treningu. Wtedy tez prawie wszyscy kierowcy, tylko oprócz Magnussena, wyjechali na szybkie okrążenia na miękkich oponach. Bottas i Verstappen nie poprawili swoich wyników, co wykorzystał Lewis Hamilton wskakując na pierwsze miejsce z 1:43,255, a za jego plecami zameldowali się Esteban Ocon i Lando Norris.

Trzeci trening potwierdził bardzo słabą formę Ferrari. Charles Leclerc, tracąc 1,8s do Hamiltona zajął siedemnaste miejsce, natomiast Sebastian Vettel, wolniejszy kolejne 0,3s, uplasował się na ostatniej, dwudziestej pozycji.

Wraz z zakładami bukmacherskimi Fortuna zapraszamy was do skorzystania z ekskluzywnej oferty, przygotowanej specjalnie dla czytelników naszego portalu. W ramach specjalnej oferty dla czytelników Wyprzedź Mnie! otrzymujecie zakład bez ryzyka do 210 złotych, bonus od depozytu do 2000 złotych oraz freebet w wysokości 20 złotych na start. Oferta dostępna jest na stronie internetowej zakładów bukmacherskich Fortuna.

Fortuna online zakłady bukmacherskie sp. z o.o. – legalny bukmacher działający w Polsce na podstawie zezwolenia na urządzanie zakładów wzajemnych. Graj rozważnie, hazard może uzależniać. Za udział w nielegalnych grach hazardowych grożą konsekwencję prawne.

Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 27°C
Temperatura powietrza: 17°C
Prędkość wiatru: 0,7 m/s
Wilgotność powietrza: 65%
Sucho


Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca