F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2021
GP Bahrajnu
GP Emilii-Romanii
GP Portugalii
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Azerbejdżanu
GP Francji
GP Styrii
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Węgier
GP Belgii
GP Holandii
GP Włoch
GP Rosji
GP Turcji
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Kataru
GP Arabii Saudyjskiej
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2021
Klasyfikacje generalne 2021
Statystyki z sezonu 2021

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Mexico City.
Gran Premio De La Ciudad De México 20217 listopada
Autódromo Hermanos Rodríguez
Długość toru: 4,304 km
Liczba okrążeń: 71
Pełny dystans: 305,584 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:14,759 - Daniel Ricciardo (Red Bull), 2018
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:18,741 - Valtteri Bottas (Mercedes), 2018
Największa średnia prędkość wyścigu:
190,114 km/h - Max Verstappen (Red Bull), 2017
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 1  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.77Valtteri BottasMercedes F1 W12 E Performance1:18,341--28
2.44Lewis HamiltonMercedes F1 W12 E Performance1:18,4170,0760,07624
3.33Max VerstappenRed Bull RB16B1:18,4640,1230,04728
4.11Sergio PerezRed Bull RB16B1:18,6100,2690,14620
5.10Pierre GaslyAlphaTauri AT021:18,9850,6440,37523
6.55Carlos SainzFerrari SF211:19,4631,1220,47826
7.14Fernando AlonsoAlpine A5211:19,6561,3150,19326
8.16Charles LeclercFerrari SF211:19,6671,3260,01120
9.31Esteban OconAlpine A5211:19,7591,4180,09220
10.5Sebastian VettelAston Martin AMR211:19,8581,5170,09927
11.22Yuki TsunodaAlphaTauri AT021:20,0111,6700,15330
12.7Kimi RaikkonenAlfa Romeo C411:20,0261,6850,01526
13.18Lance StrollAston Martin AMR211:20,0301,6890,00427
14.3Daniel RicciardoMcLaren MCL35M1:20,2731,9320,24325
15.4Lando NorrisMcLaren MCL35M1:20,3011,9600,02826
16.99Antonio GiovinazziAlfa Romeo C411:20,3442,0030,04327
17.63George RussellWilliams FW43B1:20,5172,1760,17323
18.6Nicholas LatifiWilliams FW43B1:21,5803,2391,06323
19.47Mick Schumacher Haas VF-211:22,1443,8030,56427
20.9Nikita MazepinHaas VF-211:22,8194,4780,67524
107% najlepszego czasu: 1:23,825

Walka w mistrzostwach świata wchodzi w decydującą fazę. Tak blisko końca sezonu nie ma miejsca na błędy, a ewentualne pomyłki będą srogo kosztowały. Wprawdzie tabela punktowa przemawia na korzyść Maxa Verstappena, ale Lewis Hamilton z pewnością nie sprzeda tanio skóry. Pomimo faktu, że tor braci Rodriguez powinien faworyzować stajnię czerwonego byka.

Pierwsze przejazdy na torze w Meksyku były zdecydowanie zróżnicowane pod względem wyboru mieszanki opon. W użyciu była każda z opcji. Na czele meldował się Pierre Gasly, który korzystał z miękkich opon, jednak już na trzecim miejscu mieliśmy Maxa Verstappena na twardym ogumieniu. Jak co roku na początku weekendu w stolicy Meksyku przyczepność na torze była bardzo niska, a duża wysokość nad poziomem morza nie pomagała aerodynamice w poprawie tej sytuacji.

Na drugim przejeździe na miękkich oponach prowadzenie objął Hamilton, a przed Gasly'ego wskoczył również Verstappen. Tymczasem wraz z upływem połowy sesji rozpoczęły się przejazdy na kolejnych kompletach opon. Na pierwsze miejsce chwilowo wskoczył Carlos Sainz, ale szybko zmienił go Bottas. Hamilton był nieco wolniejszy od partnera z ekipy. Oba Mercedesy wyprzedził Verstappen, ale Bottas postanowił wykonać dwa mierzone kółka i wykręcił czas 1:18,341, który dał mu prowadzenie po szybkich przejazdach na miękkich oponach. Na podobny manewr zdecydował się Hamilton, ale tempa wystarczyło na drugie miejsce, choć straty były minimalne.

Ostatnią część sesji kierowcy przeznaczyli na przejazdy z nieco większym poziomem paliwa w baku. Spowodowało to ustabilizowanie sytuacji w tabeli, w której Mercedes prowadził przed Red Bullem. Jednak czy Srebrne Strzały utrzymają przewagę w kolejnych sesjach? Zapraszamy do wspólnego śledzenia weekendu w Meksyku.

Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 41°C
Temperatura powietrza: 20°C
Prędkość wiatru: 0,6 m/s
Wilgotność powietrza: 35%
Sucho


Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca