F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2021
GP Bahrajnu
GP Emilii-Romanii
GP Portugalii
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Azerbejdżanu
GP Francji
GP Styrii
GP Austrii
GP Wielkiej Brytanii
GP Węgier
GP Belgii
GP Holandii
GP Włoch
GP Rosji
GP Turcji
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Kataru
GP Arabii Saudyjskiej
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2021
Klasyfikacje generalne 2021
Statystyki z sezonu 2021

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Red Bull Ring .
BWT Grosser Preis von Österreich 20214 lipca
Red Bull Ring
Długość toru: 4,326 km
Liczba okrążeń: 71
Pełny dystans: 307,146 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:02,939 - Valtteri Bottas (Mercedes), 2020
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:05,619 - Carlos Sainz (McLaren), 2020
Największa średnia prędkość wyścigu:
225,266 km/h - Valtteri Bottas (Mercedes), 2017
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 1  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.33Max VerstappenRed Bull RB16B1:05,143--37
2.16Charles LeclercFerrari SF211:05,4090,2660,26633
3.55Carlos SainzFerrari SF211:05,4310,2880,02233
4.77Valtteri BottasMercedes F1 W12 E Performance1:05,4450,3020,01431
5.22Yuki TsunodaAlphaTauri AT021:05,4740,3310,02935
6.7Kimi RaikkonenAlfa Romeo C411:05,5860,4430,11228
7.44Lewis HamiltonMercedes F1 W12 E Performance1:05,7090,5660,12332
8.11Sergio PerezRed Bull RB16B1:05,7260,5830,01731
9.10Pierre GaslyAlphaTauri AT021:05,7260,5830,00036
10.4Lando NorrisMcLaren MCL35M1:05,8800,7370,15428
11.31Esteban OconAlpine A5211:05,9800,8370,10030
12.3Daniel RicciardoMcLaren MCL35M1:06,1811,0380,20131
13.18Lance StrollAston Martin AMR211:06,2031,0600,02230
14.37Guanyu ZhouAlpine A5211:06,4141,2710,21129
15.5Sebastian VettelAston Martin AMR211:06,4441,3010,03028
16.98Callum IlottAlfa Romeo C411:06,5641,4210,12023
17.47Mick Schumacher Haas VF-211:06,5831,4400,01929
18.45Roy NissanyWilliams FW43B1:06,6831,5400,10034
19.6Nicholas LatifiWilliams FW43B1:06,9781,8350,29536
20.9Nikita MazepinHaas VF-211:07,3162,1730,33830
107% najlepszego czasu: 1:09,703

Ledwo pięć dni od zakończenie GP Styrii, Formuła 1 ponownie wyjechała na Red Bull Ring. Jednak pomimo tej samej pętli, nie wszystko jest takie samo. By weekend nie był lustrzanym odbiciem zeszłego, Pirelli zdecydowało o innej alokacji opon. Podczas GP Austrii mieszanki będą bardziej miękkie. Dodatkowo w pierwszym treningu zespoły miały do dyspozycji testową mieszankę stworzoną z myślą o przyszłym roku.

Na wspomnianej testowej mieszance wyjechało na tor większość stawki. Najlepszy czas, podobnie jak w zeszłym tygodniu zaliczył Verstappen i ponownie bardzo szybki był Gasly, meldujący się za plecami Holendra. Jednak Mercedes zdecydował się na inny plan przejazdów, gdyż tracili kilka sekund do Red Bulla, co wskazywało na duże obciążenie paliwem.

W połowie sesji mistrzowie świata jako pierwsi wyjechali na miękkiej mieszance, ale szybko dołączyli do nich inni zawodnicy. Tempo dalej dyktował Red Bull i Alpha Tauri. Hamilton tracił ponad 0,7 sekundy. Tor jednak szybko poprawiał swoje właściwości i czasy były coraz lepsze. Trasa była jednak ciągle dość zdradliwa, o czym przekonał się Lance Stroll, obracając samochód. Nie uszkodził jednak żadnej części i mógł kontynuować jazdę.

Mocne tempo ponownie prezentowało Ferrari. Oba czerwone samochody plasowały się tuż za Verstappenem. Mimo to już pierwszy trening pokazał, że będzie to ponownie bardzo wyrównane Grand Prix, gdzie pozycja na starcie będzie miała kluczowe znaczenie. Z niespodzianek można wyróżnić szóste miejsce Raikkonena. Finowi zdecydowanie pasuje układ toru w Austrii. Mercedes za to pomimo kilku szybkich kółek nie był w stanie dorównać Czerwonym Bykom. Za nami dopiero pierwsza sesja, zapraszamy do wspólnego śledzenia jak rozwinie się akcja na Red Bull Ringu.

Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 34°C
Temperatura powietrza: 20°C
Prędkość wiatru: 0,7 m/s
Wilgotność powietrza: 46%
Sucho


Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca