F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2022
GP Bahrajnu
GP Arabii Saudyjskiej
GP Australii
GP Emilii-Romanii
GP Miami
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Azerbejdżanu
GP Kanady
GP Wielkiej Brytanii
GP Austrii
GP Francji
GP Węgier
GP Belgii
GP Holandii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2022
Klasyfikacje generalne 2022
Statystyki z sezonu 2022

  Wszystkie sezony
2024  2023  2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Marina Bay.
Singapore Airlines Singapore Grand Prix 20222 pa?dziernika
Marina Bay Street Circuit
Długość toru: 5,063 km
Liczba okrążeń: 61
Pełny dystans: 308,706 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:36,015 - Lewis Hamilton (Mercedes), 2018
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:41,905 - Kevin Magnussen (Haas), 2018
Największa średnia prędkość wyścigu:
166,578 km/h - Lewis Hamilton (Mercedes), 2018
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 2  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.55Carlos SainzFerrari F1-751:42,587--23
2.16Charles LeclercFerrari F1-751:42,7950,2080,20814
3.63George RussellMercedes-AMG F1 W131:42,9110,3240,11626
4.1Max VerstappenRed Bull RB181:42,9260,3390,0158
5.44Lewis HamiltonMercedes-AMG F1 W131:43,1820,5950,25622
6.31Esteban OconAlpine A5221:43,4120,8250,23023
7.77Valtteri BottasAlfa Romeo C421:43,4310,8440,01926
8.14Fernando AlonsoAlpine A5221:43,5200,9330,08923
9.11Sergio PerezRed Bull RB181:43,9061,3190,38613
10.18Lance StrollAston Martin AMR221:43,9821,3950,07621
11.4Lando NorrisMcLaren MCL361:44,0131,4260,03116
12.5Sebastian VettelAston Martin AMR221:44,2491,6620,23624
13.20Kevin MagnussenHaas VF-221:44,4221,8350,17322
14.10Pierre GaslyAlphaTauri AT03 1:44,4691,8820,04722
15.24Guanyu ZhouAlfa Romeo C421:44,5241,9370,05525
16.23Alexander AlbonWilliams FW441:45,1442,5570,62025
17.22Yuki TsunodaAlphaTauri AT03 1:45,2112,6240,06711
18.3Daniel RicciardoMcLaren MCL361:45,4472,8600,23618
19.47Mick Schumacher Haas VF-221:45,6233,0360,17623
20.6Nicholas LatifiWilliams FW441:46,5533,9660,93025
107% najlepszego czasu: 1:49,768

Druga sesja treningowa to niezwykle ważny czas w trakcie weekendu w Singapurze. Warunki są zbliżone do tych, które będą w kwalifikacjach i wyścigu. Dlatego niemal cała stawka od razu wyjechała na tor, głównie na twardych i pośrednich oponach. W garażu pozostawili tylko kierowcy Red Bulla i Charles Leclerc.

Ponownie mocne tempo prezentował Mercedes, ale nie ustępował im Carlos Sainz. Częstym widokiem były też wyjazdy poza tor, które w Singapurze zawsze oznaczają duże ryzyko rozbicia samochodu. Na czele tasował się Hamilton z Sainzem, a prace w garażu Red Bulla zdecydowanie nie należały do rutynowych.

Po ponad dwudziestu minutach obecny mistrz świata wyjechał na tor i od razu prezentował bardzo mocne tempo. Pomimo twardych opon już po pierwszym mierzonym kółku znalazł się na piątym miejscu, w czasie gdy reszta samochodów na tym ogumieniu była daleko z tyłu.

Mniej więcej w połowie drugiego treningu w użycie weszły miękkie opony. Wtedy też na torze pojawił się Sergio Perez i Charles Leclerc. Meksykanin niestety już na pierwszym mierzonym okrążeniu uderzył w ścianę toru w Singapurze. Leclerc zaliczył podobną przygodę, jednak jego otarcie było znacznie delikatniejsze. Pomimo tego Monakijczyk był w stanie wskoczyć na pozycję wicelidera, pomimo założonych pośrednich opon. Na czele prezentował się Sainz z czasem 1:42,587.

Do niecodziennej sytuacji doszło gdy Gasly zjechał do swoich mechaników. Podczas wpychania samochodu do garażu zapaliły się okolice wlotu powietrza do silnika. Na szczęście pożar udało się szybko zgasić, a kierowca wyskoczył z samochodu.

Końcówka sesji obfitowała w symulacje wyścigowe, gdyż każdy chciał wykorzystać ostatnie minuty przy sztucznym świetle na przygotowania do niedzielnych zawodów. Niespodzianką sesji na pewno jest szóste miejsce Bottasa i dość słaby wynik Pereza – ósma lokata. Verstappen był w stanie poprawić się na miękkich oponach ale wczesne mocne tempo uleciało z Red Bulla i zakończył sesję na czwartym miejscu, co jak na ostatnią formę Red Bulla może zaskakiwać.

Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 33°C
Temperatura powietrza: 30°C
Prędkość wiatru: 1.0 m/s
Wilgotność powietrza: 77%
Sucho


Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca