F1 20221  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2022
GP Bahrajnu
GP Arabii Saudyjskiej
GP Australii
GP Emilii-Romanii
GP Miami
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Azerbejdżanu
GP Kanady
GP Wielkiej Brytanii
GP Austrii
GP Francji
GP Węgier
GP Belgii
GP Holandii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Stanów Zjednoczonych
GP Meksyku
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2022
Klasyfikacje generalne 2022
Statystyki z sezonu 2022

  Wszystkie sezony
2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Miami.
Crypto.com Miami Grand Prix 20228 maja
Miami International Autodrome
Długość toru: 5,410 km
Liczba okrążeń: 57
Pełny dystans: 308,370 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
-
Najszybsze okrążenie wyścigu:
-
Największa średnia prędkość wyścigu:
-
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Sesja treningowa 2  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.63George RussellMercedes-AMG F1 W131:29,938--18
2.16Charles LeclercFerrari F1-751:30,0440,1060,10621
3.11Sergio PerezRed Bull RB181:30,1500,2120,10619
4.44Lewis HamiltonMercedes-AMG F1 W131:30,1790,2410,02918
5.14Fernando AlonsoAlpine A5221:30,3720,4340,19320
6.4Lando NorrisMcLaren MCL361:30,5350,5970,16320
7.10Pierre GaslyAlphaTauri AT03 1:30,5470,6090,01220
8.24Guanyu ZhouAlfa Romeo C421:30,8600,9220,31324
9.31Esteban OconAlpine A5221:30,8610,9230,00120
10.20Kevin MagnussenHaas VF-221:30,9210,9830,06019
11.55Carlos SainzFerrari F1-751:30,9641,0260,0439
12.3Daniel RicciardoMcLaren MCL361:31,2081,2700,24423
13.22Yuki TsunodaAlphaTauri AT03 1:31,2601,3220,05223
14.5Sebastian VettelAston Martin AMR221:31,3931,4550,13323
15.47Mick Schumacher Haas VF-221:31,5871,6490,19421
16.18Lance StrollAston Martin AMR221:31,6311,6930,04423
17.23Alexander AlbonWilliams FW441:31,7101,7720,07921
18.6Nicholas LatifiWilliams FW441:32,9132,9751,20314
19.1Max VerstappenRed Bull RB18---1
107% najlepszego czasu: 1:36,234

Embed from Getty Images
Nowe tory w kalendarzu, szczególnie te uliczne charakteryzują się ogromną ewolucją przyczepności w czasie weekendu. Nie inaczej było w Miami, gdzie z przejazdu na przejazd kierowcy notowali zdecydowaną poprawę osiągów.

Niewielu kierowców zwlekało z wyjazdem na tor. Większość od razu opuściła garaże i na pośrednich oponach pojechała sprawdzić poprawki w ustawieniach dokonane od zakończenia pierwszego treningu. Mocne tempo ponownie szybko złapało Ferrari i Leclerc z Sainze wskoczyli na czoło tabeli, jednak Gasly próbował wmieszać się między czerwone samochody, a Alpine również nie odstawało zbyt mocno.

Pierwszy obrót na torze zaliczył Perez, jednak samochód nie ucierpiał i Meksykanin kontynuował trening. Po drugiej stronie garażu trwała walka z czasem, by przygotować samochód Verstappena po awarii z pierwszej sesji.

Tymczasem Perez pomimo przygody wskoczył na drugie miejsce, tuż po tym jak Sainz objął pozycję lidera. Hiszpan jednak próbował pojechać nieco szybciej niż pozwalała maszyna Ferrari, jak również przyczepność toru w Miami. Partner Leclerca ponownie w tym sezonie rozbił swój bolid, powodując wywieszenie czerwonej flagi.

Usunięcie uszkodzonej konstrukcji zajęło porządkowym kilkanaście minut. Po tym czasie na kierowcy powrócili na tor na miękkim ogumieniu. Z garażu wyjechał również Verstappen, jednak już na kółku wyjazdowym z prawego tylnego koła zaczął wydobywać się ogień i dym, jednoznacznie sugerujący, iż naprawa nie została przeprowadzona w pełni poprawnie.

Na miękkich oponach wyjątkowo dobrze spisywał się Mercedes. Na pierwszą lokatę wskoczył Russell z czasem 1:29,938. Ani Leclec, ani Perez nie byli w stanie pokonać czasu Anglika, co zdecydowanie napawało nadzieją fanów Mercedesa. Hamilton do swojego partnera tracił nieco ponad 0,2 sekundy.

Kolejnym pechowcem drugiego treningu był Nicholas Latifi. Williams Kanadyjczyka odmówił posłuszeństwa i musiał się zatrzymać na poboczu – ponownie powodując pojawienie się czerwonej flagi. Wprawdzie samochód udało się szybko uprzątnąć, to kolejna przerwa w jazdach spowodowała, że ekipy miały trudność z symulacją przejazdu wyścigowego. Może to być szczególnie dotkliwe z powodu bardzo wysokich temperatur nawierzchni z jakimi mamy do czynienia w Miami.

W końcówce sesji przygodę zaliczył również Magnussen, jednak Duńczykowi udało się uniknąć kraksy i bezpiecznie wrócił do garażu.

Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 40°C
Temperatura powietrza: 33°C
Prędkość wiatru: 1,2 m/s
Wilgotność powietrza: 40%
Sucho


Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca