|
|
|
|
|
|
Pirelli Gran Premio d’Italia 2023 | 3 wrze?nia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 0:00,000 - Max Verstappen (Red Bull), 2021 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:21,046 - Rubens Barrichello (Ferrari), 2004 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 247,586 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2003 |
| |
Kwalifikacje: część 3 (Q3)
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Odstęp | Strata | Km/h. | Okr. |
|
1. | 55 | Carlos Sainz | Ferrari SF-23 | | 1:20,294 | - | - | 259,730 | 6 |
2. | 1 | Max Verstappen | Red Bull RB19 | | 1:20,307 | 0,013 | 0,013 | 259,688 | 6 |
3. | 16 | Charles Leclerc | Ferrari SF-23 | | 1:20,361 | 0,054 | 0,067 | 259,514 | 6 |
4. | 63 | George Russell | Mercedes F1 W14 E Performance | | 1:20,671 | 0,310 | 0,377 | 258,517 | 6 |
5. | 11 | Sergio Perez | Red Bull RB19 | | 1:20,688 | 0,017 | 0,394 | 258,462 | 6 |
6. | 23 | Alexander Albon | Williams FW45 | | 1:20,760 | 0,072 | 0,466 | 258,232 | 6 |
7. | 81 | Oscar Piastri | McLaren MCL60 | | 1:20,785 | 0,025 | 0,491 | 258,152 | 6 |
8. | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes F1 W14 E Performance | | 1:20,820 | 0,035 | 0,526 | 258,040 | 6 |
9. | 4 | Lando Norris | McLaren MCL60 | | 1:20,979 | 0,159 | 0,685 | 257,533 | 6 |
10. | 14 | Fernando Alonso | Aston Martin AMR23 | | 1:21,417 | 0,438 | 1,123 | 256,148 | 6 |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|